Wat je even kwijt wil #58

Oke dit klinkt tenminste wel hoopvol, hopelijk valt het nog te redden met twee laagjes😬

En het is op alle muren zo🥲 Voor elke muur een kast zetten hahahaboehoe

Omg ik wil ook tape met roze panterprint. Heb geen blessures, maar uit voorzorg heb ik dat heeeeeeel hard nodig

3 likes

Ga soms zo stuk om mezelf. Dan zit ik in de auto, rijd ik heel keurig de maximumsnelheid, handjes op tien voor twee aan het stuur. En ondertussen wel op volume 100 gangsters paradise uit de speakers

9 likes

Je kan beter kwart voor 3 doen, met 10 voor 2 is de kans op verwondingen groter als je airbag openklapt

3 likes

Ga voor het eerst sinds maanden weer naar de kapper! Zin in

1 like

Oeh thanks, kwart voor drie it is

3 likes

lijkt alsof de ondergrond de verf heeft opgenomen ofzo? Wat zonde zeg :cry:

3 likes

Soms zuigt je muur ook heel erg (mijn huis bleek een of andere Poolse stuc op te zitten, het plafond moesten we echt 6x rollen). Hoeft niet per se slecht werk te zijn, maar dat je nog wel 1 of 2 keer rollen moet. Wel 1 tip, probeer strakke, hele banen aan te houden en in gelijke banen te rollen, dan krijg je in elk geval een gelijkere dekking en scheelt je dat misschien een keertje rollen.

3 likes

Ik lag gister laat in bed na de hele dag van huis te zijn geweest, slecht geslapen door de wind dus 0 energie. Voel me kut en gestrest en moet ongesteld worden. Weet even niet hoe wat van deze dag moet maken :weary:

Dacht mezelf op te vrolijken met amandelcroissants maar ze vielen een beetje tegen.

2 likes

Ik kan echt wel janken als ik bedenk dat de festivals deze zomer misschien wel doorgaan. Ik zit nu al voor te genieten met mijn koffie in de zon (achter glas) en de playlist van Rock Werchter

17 likes

Heb mezelf voorgenomen om dit jaar te komen/trainen tot een 1/8ste triathlon. Vraag me niet hoe maar Zwemtraining doe ik al, hardlopen mee beginnen. Lig alleen nu alweer een week op de bank met spit :pensive:

1 like

haha oh wat erg ik las echt kut! Ik dacht hoe kan dat nou weer

1 like

Deze mini Cheetos. :pleading_face:

Ja, dit is mijn ontbijt.

20 likes

Hahahah nu zie ik voor me dat de fysio dat intaped met roze panterprint 🥲

Mijn vriend viert zondag zijn verjaardag maar niemand kan (want corona en/of burn-out) en hij vindt het echt niet leuk. Ik voel me echt sad daardoor.

5 likes

Oh god ik heb allang niet meer een kleding crisis gehad maar ik ga morgen dansen en wtf moet ik aan.
Vroeger ging ik altijd met blote benen enzo een heel stuk fietsen naar de club maar daar heb ik nu niet zon zin meer in haha.

Ik heb een uur lang in de tegenwind naar mijn werk gefietst en nu is er niks te doen op mn werk :expressionless:

2 likes

wie verzint er nou om 16.00 uur op vrijdagmiddag nog een teamsoverleg?? Overleg dat ook makkelijk volgende week zou kunnen op een normaal tijdstip

11 likes

De belichting was echt kut vanochtend, dus zit al de hele dag lekker met de flitser van mn telefoon op mij gericht in teams . En looking good

10 likes

Ik ga zo luisteren! Ben benieuwd :slight_smile:

1 like