Tuh Tuh Tuh Tuh Tuh du tuh duh tuh dutudututuuuuh
WITH YELLOW FEATHERS IN HER HAIR AND A DRESS CUT DOWN TO THERE 

Baby shark tududududududu
Omg nee
Ohhh ik heb als schoolmusical Copacabana gedaan, zo lekker kitch, goed memories (dit was geen groep 8 musical hoor, no worries, middelbare school in US haha)
Dus ik zou absoluut niet meer weggaan bij het protest als Copacabana wordt ingezet 
Eh ik bedoel natuurlijk SHE WOULD MERENGUE EN DO THE CHA CHA
12? Damn millieu who?
Ik moet zooooveel huishoudelijke taken doen - het volwassen leven is soms echt kut - maar ik zit gewoon al een uur op bed tussen de was doelloos te scrollen.
Oke panini of nie ik wil dit jaar weer op vakantie.
Misschien niet leuk tov de mensen die niet kunnen vanwege de besmetting maar kan het niet alsnog, kleinschaliger, doorgaan met de mensen die wel kunnen? Vind het echt rot voor je 
Van één aanbieder
-
Ik bestel niet tot nauwelijks
-
Werk 60u per week en die winkel ligt niet naast m’n werk of huis, ik probeer al een maand een bezoek aan die winkel in te plannen.
-
Que waarom verdedig ik mezelf en waarom vraag je het? Kan ik zestig dingen voor het milieu goed doen en één ding fout?
Stap weer ff in m’n elektrische auto om bio boodschappen te gaan doen hoor. Nee flauw.
Gewoon doen, als is het een weekje Schiermonnikoog
Je mag me altijd appen voor hulp!
#grannylife
Het waait maar ik zit op mn balkon met een dekentje want zon
Mijn auto bokte met rijden en ik wist van eerder dat het waarschijnlijk de bougies, bobines en bobinekabels konden zijn. Ik heb ze net zelf vervangen en nu rijdt mijn auto weer als een zonnetje! Call me automonteur 
Mijn vriend is weg naar voetbal dus ik ga zijn lievelingcake maken in mijn nieuwe hartjescakeblik😂 Lekker afgezaagd voor Valentijnsdag maar wel leuk om te doen.
Wow super knap! Ik weet niet eens wat dat allemaal is😎
Ze zijn me voor aankomende week weer vergeten in te roosteren op mijn vrijwilligerswerk. Echt al de zoveelste keer. Weet alleen nog niet of ik het aan ga geven of het maar zo laat.
Ik ook niet tot het de eerste keer stuk ging 4 jaar geleden haha. Toen heeft de garage het gedaan voor 200 euro ofzo. Nu was ik alleen 90 euro kwijt voor de onderdelen en een uurtje van mijn tijd 
Nee het wordt geduld hebben en waarschijnlijk verplaatsen naar mei / juni.