Wat je even kwijt wil #59

Nee, ze willen dat je de hele dag gaat lijden.

5 likes

Ik wantrouw iedereen vandaag

3 likes

Zoooooo he echt mijn ogen, dit is niet te doen haha. Ik dacht nog heel ff, heb ik iets verkeerd ingesteld? Ohhh mijn god echt zo’n zuurstokroze kleur en dat al zo vroeg. :dizzy_face: :gun:

2 likes

Niiice mijn hyves pagina had precies dezelfde wanstaltige roze kleur als het forum nu :sunglasses:

35 likes

Naja een dagje kan je wel overleven toch?

7 likes

Dit is wel een goede manier om van mijn forumverslaving af te komen :+1:

8 likes

Dat zal je leren om anders te willen zijn dan de rest. :rofl:

6 likes

Nu is het niet meer zo makkelijk om stiekem op het werk te forummen.

11 likes

Ik vind het echt supergrappig. Hopelijk morgen het egf bloemetjesthema.

17 likes

Ohh, ik vind het wel hilarisch :joy:

1 like

Nou dat was in vergelijking met dit rustgevend

3 likes

Ik las eerst vertrouw ipv wantrouw en kreeg spontaan ren error

1 like

Op mijn laptop is ie vooralsnog wit, op mijn telefoon is ie wel roze. Maar als ie hier ook roze wordt kom ik morgen wel weer terug.

3 likes

Zo, pittig kleurtje wel

2 likes

Haha ik werd vanochtend een beetje brak wakker en toen had ik helemaal zin om nog even lekker te forummen in bed, maar heb het forum meteen weer afgesloten toen ik deze kleuren zag, kreeg alleen maar meer hoofdpijn

5 likes

Tjesuss heeft een collega op intranet een verhaal geschreven over ramadan en wat het voor hem betekent antwoord er iemand anders onder met 'zalig pasen :angry: ’ wtf doe even normaal vriend.

8 likes

Hoofdpijn kleur werd al wakker met lichte hoofdpijn jeetje niet best dit. Vandaag skip ik even

4 likes

33 likes

En het is ook lang geen Pasen. Wat een klootviool.

2 likes

Ja echt zin om dat er onder te zetten bij hem en dat ie vast met Pasen ook wel er iets over mag zeggen op intranet :triumph: getverdemme het is nog geen 09:00 en nu alweer kwaad door zo’n boomer op m’n werk.

6 likes