Het nieuwste bericht wordt ook eerst wit voordat het roze wordt. deze kleur voelt wel als van ouds ja.
Wacht wat voor soort
berichten worden eerst wit? Het lijkt willekeurige berichten te zijnā¦
Het nieuwste bericht wordt ook eerst wit voordat het roze wordt. deze kleur voelt wel als van ouds ja.
Wacht wat voor soort
berichten worden eerst wit? Het lijkt willekeurige berichten te zijnā¦
Ik vind het zo jammer dat veel van mn favoriete interieur instagrammers hun huis veranderen in een zee van beige, donker houten keukens met natuursteen blad en pampasgras
Maar gelukkig varen je favoriete moderators recht tegen die trend in.
Love deze kleur
Ik ben zo moe vandaag. Zou het van een dagje kantoor zijn of naweeƫn van corona. Of de sneeuw. Of gewoon omdat ik weer rot heb geslapen.
Ik vind het roze wel leuk. Alleen de hartjes zie je niet goed.
De hartjes blenden mooi in met de achtergrond nu. Ik geef altijd al gratis hartjes weg omdat ik niet op let maar vandaag dus helemaal
Edit: en kijk Oprah ff lekker colourblocken met dr rooie pakkie
Ik mis oranje erbij
Nee het zijn je laatst gelezen berichten die even wit oplichten toch? Dus waar je bent gebleven als je een topic opent.
Nog een beetje appeltjesgroen er bij en ga ik weer rechtstreeks terug naar mn middelbare schooltijd
Kunnen we het forum zo houden plzz?
Oooh ja thnx! de 90ās mtv vibe is zo aanwezig haha.
Maar het roze is ook het enige toch? heb nog geen misvormde zinnen gezien.
Nooit gedacht dat ik in april nog sneeuw van mān auto zou halen. Het was ook echt wel een dikke laag
Jaaa appeltjesgroen en lichtblauw. Of gewoon zoān flikkerende achtergrond die tussen die drie kleuren wisselt. Alvast sorry iedereen als ik de mods nu op een idee breng
Heavy dit. Tot morgen
Gelukkig draait skyradio nu ook kerstmuziek
Nietesā¦
Wat is die lounge eigenlijk?? Klikte per ongeluk op een overzicht van alle sub forums
Ja dit is echt mijn lievelingskleur