Oh jee, je werkt er net en roddelt nu al? Tssss ![]()
Kluisjes zonder sloten? Haha waarom dan nog kluisjes neerzetten, flikker al jullie zooi maar in de hoek ![]()
Dat is toch best normaal, dat je je eigen slotje meeneemt? Althans, heeft mijn dure sportschool ook!
ik wist t niet
Mijn sportschool heeft gewoon kluisjes met slot
Wat netjes van hem. Ik zou je er niet schuldig over voelen. De informatie in de advertentie klopte immers niet. Als je het had geweten, was je niet gegaan.
Ja volgens mij is dat om te voorkomen dat de sleutels kwijtraken! Zie je ook wel eens in hostels toch? Van die kastjes waar je je eigen slotje om kan doen. Maar goed, wel irritant als je het niet verwacht.
Heel veel sterkte voor jullie ![]()
Kunnen die bouwvakkers hier nou echt niks? Ze hebben mijn bankje verschoven vandaag om te gaan schilderen maar wat zie ik? Allemaal lakschade op het zitgedeelte. Dat was niet zo en ook niet nadat ik er van de week zelf wat boodschappen op neer had gezet. Kon wel janken.
(Nu hebben ze het met een stift bijgewerkt omdat ik echt kwaad was maar ja dat is geen hoogglanslak)
Duh. Mn leiding gevende flirt open met een collega dat moet even besproken worden
Wie???
Omfg. Ik heb zo’n pop-it sleutelhanger en daar speel ik mee tijdens het werk. En laat dat soms vacuum zuigen op mn hand, gezicht etc voor de lol.
Maar nu heb ik op m’n voorhoofd gedaan en 3 paarse plekken en 1 op mn kin.
doorsnee per plek is ook groot.
Gelukkig is het weekend.
Oh jeetje
heel veel sterkte!
Ik ga morgen onverwacht naar Kraantje ![]()
ben dan al wel “oud” maar mijn God wat vind ik hem leuk!
Omg ik kan weer zien
Was wel een leuke grap!
Wat een rust aan m’n ogen gelijk weer😂
Ik zit betaald wijn te drinken🍷 wat een leven.
Ja alleen ziet mijn forum er wel echt anders uit ineens! Is dat bij iedereen nog? Of heeft iedereen alles weer normaal zoals het hiervoor was.
Zoeken jullie nog collega’s?
Heb officieel mn ontslagbrief geschreven, en t zijn maar 4 regels maar werd er toch een beetje emo van ofzo.
Werk er al 13 jaar en ga nu naar mn eerste echte baan en dat voelt zo bizar. En nog niet echt ofzo.
Yes geen oogaids meer haha.