Snap ik hoor, ik zou het zelf ook eng vinden en waarschijnlijk bij het weglopen denken: Ik had het wel moeten zeggen. Gewoon irritant dat ze het zo doen, echt vals.
De barvrouw van de kroeg waar ik weleens kom zei “is alweer een tijdje geleden dat je er was!”
Ben ik nu een stamgast geworden? Echt een levensdoel van mij om dat ergens te zijn
Ik heb ooit eens een keer gehad dat ze met haren wassen vroegen: Zal ik er ook conditioner in doen? Dus ik ehh ja hoor. Vond t al best vreemd want volgens mij is het toch heel gebruikelijk om in lang haar na het wassen altijd conditioner te doen, anders is mijn haar ook echt niet doorkambaar maar goed. Stond er op de bon na afloop gewoon 2.50 voor conditioner?!?!? Als het nou nog een speciaal haarmasker was geweest ofzo maar echt gewoon conditioner. Vond het echt een afknapper dat ze dat apart rekenden, maak dan het knippen gewoon 2.50 duurder.
Ik voel me helemaal zestien. Ik ga uit maar pas om elf uur.
Maar ik ben 33 dus ik ga zo indrinken met esma’s, g&t en dark and stormy’s. Want ik heb al die drank gewoon say whattt my sixteen year old self could never.
Get it Banaan, lekker tongen met 17-jarigen!
Ik ben vandaag naar Westfield Mall geweest. Het viel mij mee hoe druk het was, maar na 13 uur vond ik echt te druk worden. Tuurlijk heb ik alleen eten gekocht, want pashokjes zijn kut
. Ik bewaar de ik pas een broek-dans voor thuis.
Omg ik dacht echt dat we te oud zouden zijn, maar thank god valt dat zoooo mee haha! Helemaal zin in.
Na een paar uur in Antwerpen ben ik aangekomen in Frankrijk
Na meer dan twee fucking jaar en ik ben heel blij.
Raak in de war van dat lichte weer. Alsof ik niet naar bed mag.
Gordijnen dicht en het mag
Ik heb net chicken wings besteld voor de hond omdat we geen hondenvoer meer hebben
Hahaha ik had dit donderdag ook, alleen waren ze al in gesprek gelukkig! Blijkbaar staan ze er dus altijd.
Die gaat je dankbaar zijn.
Ik had dit van de week en toen heeft ze macaroni gekregen.
(al de honden eigenaars komen nu schreeuwen met Neee dit kan niet, zout, menseneten) nou ze vond het heerlijk en ze draaide de dag erna heerlijk stevige drollen hoor.
Mijn hond eet ook weleens mee als op is. Beter iets dan niets.
Hond van m’n oom en tante at altijd met de pot mee en is 17 geworden.
Ja ik bedoel zolang er geen dingen in zitten die slecht zijn voor honden is dat echt niet zo erg, en honden vreten sowieso walgelijk vlees in brokken en uit blikken dus dan is een kippie eigenlijk qualityfood whaha.
De ex van mijn vriend noemde mij een ‘knap meisje’ miss ma’am ik ben ouder dan jij. Goed ok knappe vrouw had ik misschien ook vreemd gevonden. En vermoed dat het toch alleen uit beleefdheid werd gezegd.
Ik was gisterenavond door mijn woonkamer aan het dansen dus heb ik voor vamavond een kaartje naar een feestje gekocht maar zit nu half slapend op de bank ik mis de corona uitgaans tijden
Volgende keer noemt ze je een ouwe taart, dat valt misschien beter
Ik de volgende keer:
Inderdaad ! Wat er in sommige hondenbrokken zit is ook echt slecht.