Wat je even kwijt wil #59

Volgens mij hebben ze daarna in de nieuwere sprinters wel WCs gebouwd

Edit:

2 likes

Ik kreeg van mijn ouders allemaal berichtjes met filmpjes en foto’s doorgestuurd toen ik ergens koffie zat te drinken, dus ik zei ‘oh -naam hond- heeft terugkomdag vandaag, ze vindt het wel een beetje spannend haha, ze blijft de hele tijd bij mijn moeder staan.’ Toen vroeg iemand (die de foto’s of filmpjes niet zag); ‘oh lief, hebben je ouders een kleindochter?’ En toen zei mijn vriend, ‘nee, -naam hond- is de hond.’
Nu heeft de hond van mijn ouders wel een mensennaam, maar ik denk dat we haar misschien allemaal wel iets te veel als een mensenkind behandelen haha. Ik kreeg ook al op mijn kop van mijn vader toen ik laatst haar verjaardag was vergeten

11 likes

Ik heb vanavond afgesproken om uit te gaan, staat al heel lang, iets met een band. Zou het niet eens weten eigelijk. Maar twijfel of ik moet, wil het liefst in mn bed liggen en er nooit meer uit komen, maar dat beangstigd me aan de andere kant ook en wil ook vooral niet alleen thuis zijn… lekker tegenstrijdig, weet niet wat ik wil en waar ik goed aan doe

4 likes

Ik heb een schop onder m’n kont nodig om het huishouden te gaan doen en 1 of 2 wasjes te draaien maar bahhh zo geen zin in. En omdat het zaterdag is zullen de gemeenschappelijke wasmachines wel weer bezet zijn :unamused:

3 likes

Met dit soort dingen spreek ik altijd met mezelf af dat ik altijd weer weg mag gaan als ik me toch kut voel maar dat ik er in ieder geval heen moet gaan. En meestal heb ik daar geen spijt van of voel ik me iig meer voldaan als ik weer thuis kom dan als ik de hele thuis was gebleven. (wow deze zin slaat nergens op, maar je snapt me wel denk ik haha) Maar doe vooral wat voor jou goed voelt. Misschien dat het even wat afleiding geeft? :hugs: :hugs:

13 likes

Whaha ik was een vestje kwijt en had al aan mn moeder gevraagd of die misschien bij hen lag. Vandaag vond ik hem en ik appte mn moeder ‘heb mn ventje terug gevonden!’ En ik lees nu dus berichte van haar met: Wat bedoel je! Welk ventje? Hallo?!’

Zo droog haaaha

13 likes

Bleh ik ging net shoppen en niks paste me, echt vreselijk. En ik was al onzeker over mezelf de laatste tijd en had pas ook al kleding besteld waarvan niks goed zat dus ik kreeg echt tranen in mn ogen in de laatste winkel. Zelfs de grootste maten jeans pastten me niet en ik weet dat alle maten bij alle winkels weer anders zijn maar dit helpt niet voor mn zelfvertrouwen. en dat mn vriend dan heel hard zegt Ja waarom moet je nou weer huilen! helpt ook niet echt mee. Bah ben er weer helemaal klaar mee.

En toen ging ook nog zo’n mens in de winkel zeuren over wie er in de pashokjes mocht. ik stond te wachten net zoals zij en ik stond er al wat langer volgens mij maargoed allemaal hokjes naast elkaar en geen rij. zegt ze een beetje zo bozig toen ik naar een hokje wilde lopen oooh ik was ook aan het wachten hoor! ik zei ja iedereen wacht maar er is niet echt een duidelijke rij maar ga maar. maar ik had het opeens helemaal gehad gewoon dus ik zei al tegen mijn vriend laat maar we gaan. bah wat een rotdag. Had helemaal zin om te gaan shoppen maar het was shit.

7 likes

Ik woon nu vijf maanden in mijn nieuwe woonplaats en ik voel me eindelijk een beetje happy met de situatie :slight_smile: Baan bevalt tot nu toe goed, ik heb weer een eigen autootje, het gaat heel goed tussen mijn vriend en mij en het samenwonen is heel leuk, ik heb twee vriendinnen gemaakt via Bumble en met een andere match dit weekend voor de tweede keer mee afgesproken en was echt heel leuk, en nog via een vriendin van me een contact opgedaan. Alleen sporten wil nog niet echt goed lukken en ik zou nog wel een hobby buiten de deur willen maar dat komt vast nog wel! Ik mis mijn vrienden en familie wel in mijn oude woonplaats maar het voelt wel alsof mijn band met iedereen daar sterk en goed is en dat het niet uit maakt dat we elkaar minder zien. Maar ik mis ze alsnog wel natuurlijk!

50 likes

Mij helpt het dan om vrolijke muziek aan te zetten en me toch aan te gaan kleden etc alsof ik wel ga. Extra lang van tevoren beginnen zodat er geen enkele tijdsdruk op zit. Soms komt de zin dan vanzelf een beetje, soms niet. Ik mag dan sowieso kiezen of ik toch even m’n gezicht laat zien (en dan zonder mezelf te verplichten te blijven) of echt niet ga. En omdat ik dan toch al aangekleed ben, stap ik meteen naar buiten als ik besluit toch even te kijken en hoef die drempel van moeite doen niet meer over. Of ik lig in een fancy outfit te netflixen met chips

2 likes

Ik heb zin in de tomatensoep van de Chinees bij m’n ouderlijk huis maar om daar 40 minuten enkele reis voor te gaan rijden is ook zo wat :sleepy: Verder geen zin in Chinees, anders had ik t misschien wel gedaan.

4 likes

Ja hrt is gelukkig in het dorp, dus kan altijd gaan. En ga nu bij een vriendin eten die meegaat dus ben niet alleen :hugs: als t niet gaat kan ik altijd naar huis idd.

3 likes

Ik verzorgd de katten van vrienden die op vakantie zijn, maar ik was vergeten dat de kattenbak er ook bij hoort. En tering wat stinkt het, vele malen erger dan hondenpoep.

Ik was net bij de musical Book of Mormon (fucking hilarisch) maar bij het naar buiten lopen stonden echte mormonen en dat had ik natuurlijk niet gelijk door. Ben op een awkward manier dat gesprek uit gekomen.

11 likes

Nouuuu…de wind moet ook niet in m’n gezicht staan als m’n hond zit te kakken want dan ga ik net zo hard over m’n nek.

Haha dat had ik ook, dacht dat het nog onderdeel van de show was :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en ik had online een afspraak gemaakt. Gewoon voor wassen, knippen, drogen. Toen ze bijna klaar was zei ze: ‘ik pak even de krultang! Maak ik een mooie slag voor je .’ Dus ik was wel een beetje overdonderd maar dacht: ‘ja waarom niet?’ Het was ook geen vraag die ze stelde. Alleen toen bij de kassa moest ik opeens meer afrekenen. Ik vind het niet zo netjes eigenlijk maar misschien naïef van mij om te denken dat ze zoiets gratis zou doen. Alleen dan had ze het wel kunnen vragen toch?

Nouja ik weet het voor de volgende keer😅

2 likes

Oh ja dat vind ik ook niet zo netjes inderdaad! Bij de meeste salons moet je dat soort dingen er ook vantevoren bijboeken of zeggen ze erbij dat het extra kost. Echt stom dat ze dat zo deed!

5 likes

Ik heb ook een keer zoiets gehad. Werd meteen een hele kleuren analyse gedaan, waar ik niet om vroeg. Daarna nog helemaal stylen. Moest ik ineens dubbel zoveel afrekenen. Durfde er toen niets van te zeggen.

De salon waar ik nu al 4 jaar kom krult het soms als er extra tijd is. Hier hoef ik nooit extra voor te betalen.

5 likes

Gewoon zeggen dat je daar niet voor gaat betalen hoor, snap dat dat best eng is om zo direct te zeggen maar fuck zulke subtiele oplichterij.

11 likes

Ja ik durfde dat niet :sob:
Maar ik vond het wel stom

2 likes