Ik moet vandaag even flink aan de slag voor studie en nu schijnt de zon. Ik wil regen als ik moet studeren, dan heb ik meer motivatie.
Dat werkt niet op bestanden, alleen ik je systeem zoals de naam al zegt
Hoe appropriate je middenklasse
Gister was ik met mijn date/vriend zijn dronken ouders ophalen van een feestje. Ik zat op de bijrijdersstoel en zijn vader kwam achter me zitten. Tot 2x toe legde vader zijn handen op mijn schouders waarbij hij kneep. Bij het uitstappen en wachten op mijn date tot hij de auto uit was, legde hij ook zijn hand op mijn rug en ging wrijven.
Ik weet dat hij mega dronken was en het onschuldige handelingen zijn maar toch voelde het alles behalve fijn Ik ken die man twee maanden, het contact is verder altijd goed maar bleh. Blijf gewoon van me af
Dronken zijn is nooit een exuus. En ik vind dit zeker geen normale handelingen bij de date/vriendin van je zoon. Ăberhaupt niet bij iemand die daar niet duidelijk om vraagt of behoefte aan heeft.
Vertel, hoe kwam je er terecht en hoe kwam je er vandaan?
Door het lezen van het nieuws dat in alle overheidsgebouwen de verwarming 2 graden naar beneden gaat, spontaan besloten morgen thuis te werken. Toch handig dat dat kan. Sowieso is het al tering koud op maandag bij ons, volgens mij staat de verwarming in het weekend al uit.
Ohhhhh hahaha ja dat kan ook
Ik heb het idee dat het steeds erger wordt. Ik heb ook deze ervaring met georganiseerde feestjes (niet dat huisfeestjes niet georganiseerd zijn, maar je weet wel: feestjes waar je tickets voor moet kopen).
Ik heb tijdens de Corona de memo gemist dat de enige goede kroeg van de stad nu overgenomen is door gen X.
Vroeger kon je half 12 aan komen kakken en was de gemiddelde leeftijd 30.
Nu stond er om half 10 een rij met kinderen en eenmaal binnen werd er na een tijdje tegen me gezegd dat ik er âgoed uit zag voor mijn leeftijdâ
Ik zit in een Belgische trein en wat een luxe is dit joh? Een kunstenaar is aan het entertainen in een rijtuig en ze laten geen fotoâs van treinen zien op de beeldschermen als je wilt weten of je bijna moet uitstappen.
Haha ik vind het wel een leuk misverstand. Meeklagen met het gepeupel over de verziekte huizenmarkt en geld verdienen met hippe instaposts daarover, terwijl jij degene bent die de huizenmarkt verziekt door huizen als belegging op te kopen. Zoiets?
Ben gisteren toch uit geweest, was goede afleiding, vriendinnen waren superlief. Lag om 3 uur in bed, heb 2 uur geslapen en heb nu keelpijn, ofja pijn aan mn klieren en nek zit helemaal vast van de stress dus dat trekt denk ik door naar mijn keel. Nu ben ik bang dat het iets ergs is en ik doodga
kutpaniek
Vanmorgen om half 7 2 coronatesten gedaan, negatief dus dat zal het niet zijn (heb sowieso 5 weken geleden het gehad)⊠echt ik haat mn eigen hoofd soms
Voordeel van ergens alleen willen lunchen/eten is dat er vaak nog wel een plekje is voor één persoon. Iedereen die met twee of meer mensen willen komen eten worden op de waiting list gezet
Dat ik al sinds 10.00 in de ballenbak (een krijspaleis voor kinderen) zit en al wat lichamelijke beweging achter de rug heb. Heb alle glijbanen al gehad. In de ballenbak door andere kinderen bestormd door ballen. Nu aan de koffie en vies gebakje.
Zulke opofferingen horen erbij. Mij niet gezien.
Ik dacht even dat juist de oudere generatie weer vol aan het feesten is haha. Gen x is namelijk 40-60 jaar ongeveer. De jonge twintigers zijn gen z. Maar herkenbaar: ineens lijk ik overal oud
Ik werd vanmorgen wakker omdat mân vriend van de trap donderde, vervolgens moest ik net niezen met een volle glazen fles bloedsinaasappelsap in mân hand die kapotviel. Echt zin in de rest van deze dag
Balen, ik zou vandaag in ieder geval geen witte kleding dragen en geen staatslot kopen.
Ik heb dit weekend al zoân 20 uur bij elkaar geslapen. Schijnbaar had ik dit nodig.