Wat je even kwijt wil #59

Hier stond net Michael Jackson aan.

2 likes

Er zijn opeens twee klasgenoten van hem binnen gekomen. Wilde net weggaan. :smiling_face_with_tear: dit kan nog wel even duren. Misschien zo maar even een patatje halen want dat is nog steeds 2,50 hier.

5 likes

Ik moet zo even de stad in om een kraamcadeau te kopen maar heb eigenlijk geen idee waar hier leuke babywinkels zitten :sweat_smile:

1 like

Op indebuurt kijken?

3 likes

Prenatal ? Anders bij Zara of h&m kun je bv ook een pakje kopen. Hema ook heel wat.

1 like

Ja dit valt me ook op bij de witte tiktok kakker generatie, ook enorm met straattaal ah strooien etc (voel me echt een boomer nu ik deze uitspraak doe)

4 likes

Ben zo blij dat ik vanochtend niet als eerste beneden was. We hebben gisteren friet gehaald bij de snackbar en die zak met afval op het aanrecht gezet. Mijn ene kat heeft een mayonaise obsessie. Lag vanochtend het hele huis vol met friet die nog over was en overal mayo :rofl:

17 likes

Veel plezier vandaag!

18 likes

Ik in Alphen, wat een gedoe :smiling_face_with_tear:

6 likes

Vind het ook zo raar dat ze helemaal geen treinen laten rijden omdat ze mensen niet kunnen informeren op de stations??? Veel hebben gewoon de ns-app en je kan ook mensen informeren door er fysiek medewerkers neer te zetten en wat extra om te roepen in de treinen zelf. Wat is het probleem dan? Of ik mis informatie maar dit staat op de nos

2 likes

Woerden ziet er eigenlijk nog best knus uit! Weet dat de haat op Woerden groot is hier, maar zoetermeer lijkt me erger

Edit: alphen ook

7 likes

Oef, misschien nog wel naargeestiger dan Woerden

4 likes

Op mijn traject was er ook een storing in de bovenl3iding! En misschien kunnen de treinen onderling ook niet meer betrouwbaar communiceren oid waardoor laten rijden gevaarlijk wordt? Geen idee hoor.

En @Feather Oh zo klinkt het al een stuk logischer! De NOS heeft het vooralsnog alleen over informatieborden en geluidsinstallaties op stations die niet werken.

1 like

Hahaha ik gil. Mn moeder “Timberland is dat het merk van Justin Timberland? Ohnee hij heet Timberling”

39 likes

Als ik 1 x tring dan ben jij een timberling. En als ik 2 x tring ben jij een supertimberling.

12 likes

De vorige keer kwam ik België niet in doordat het treinverkeer in Nederland plat lag, nu kom ik waarschijnlijk België niet uit doordat het treinverkeer in Nederland plat ligt. Cirkeltje is rond :thumbsup:

12 likes

Ik kijk een heel oud seizoen van Reizen Waes terug, ben echt in shock over de aflevering met Turkmenistan :exploding_head:

7 likes

Op de NOS staat nu dat er een storing is in het systeem dat de actuele planning maakt. Dat systeem past zich aan op incidenten, zoals bijvoorbeeld omleidingen. Als het systeem zich dus niet meer aanpast, kunnen ze de veiligheid niet garanderen

1 like

Internationale treinen rijden wel, zag ik op twitter.

2 likes