Wat je even kwijt wil #59

Ja dat kan met een toeslag van €10,00

2 likes

Uberhaubt niet. Wat is dat voor een disney wannebee plek.

1 like

Ja, wel een boete hoor! Maar die valt volgens mij mee en ik had geen zin in een overvolle bus voor 75 minuten… :smiling_face_with_tear:

Ja! Misschien wat naïef bedenk ik me nu, want best veel poldergebied, maar bleek echt een aardig persoon. Dus al met al goede afloop

3 likes

Zo leuk altijd dat als er dan eens iets aan de hand is met het ov er vaak allemaal mensen elkaar gaan helpen. Heerlijk dat je ‘al’ thuis bent.

5 likes

Oh ik vind het helemaal niet naïef hoor! Wel prettig juist om samen te fietsen als het zo’n eind is lijkt mij.

2 likes

Zag ik pas toen ik al was uitgestapt, en voor m’n lift was het korter om naar België te gaan dan naar Breda dus ben gelukkig al lang weer thuis!

2 likes

Wat is dat nou weer voor dom iets dat je stories kan liken. Nu vliegen er steeds hartjes over mijn beeldscherm als ik mijn eigen stories bekijk.

2 likes

Sterkte :joy:

3 likes

Moeten we nog een herdenkingsplaat ergens plakken?

2 likes

Pre-corona kwamen er ook heel vaak busladingen met toeristen uit Azië aan. Toen was het helemaal lekker druk :yum:
Je weet toch ook dat je dit soort dingen altijd eerst op het forum moeten checken of het wel een goed idee is? :woman_shrugging:t3:

Ik wou het een keer meemaken en ik kan dit nu mooi van mn trauma bucketlist afhalen.

6 likes

als ik eten heb besteld kan ik echt aan niks anders denken

8 likes

Ik zit dan als een klein kind bij de voordeur te wachten

2 likes

Slapen met de knuffelhaai van IKEA en een elektrische deken (specifiek het matje van de Hema), voelt als een lepelen met een persoon. Aanrader.

17 likes

het kwam 15 min eerder :call_me_hand:t2:

1 like

Zit ergens dim sum te eten maar er zit iemand vlakbij die allemaal buns heeft besteld maar die eet alleen de vulling op en de rest laat ze liggen? Barbaars.

5 likes

Hahah ik zie iemand al achter die bezorger aan rijden omdat hij weggefietst is.

6 likes

Zin om forever op vakantie te gaan aka vluchten van het echte leven.

13 likes

Mag ik mee?

4 likes

Tuurlijk!

1 like