Wat je even kwijt wil #59

Vogel van mijn ouders kan eeeeeeeindelijk september fluiten. Ofja soort van. Soms vliegt hij compleet de bocht uit hahaha. Maar vind het echt heel grappig dat ik hem 3x queen of the night liet horen en hij dat moeiteloos nadeed en dat ik met september maanden bezig ben geweest en dat dat beest het dan af en toe alsnog compleet verziekt :smiling_face_with_tear:

6 likes

We wilden geen kleertjes geven maar hebben wat gevonden gelukkig. Ook een cadeaubon erbij gedaan zodat ze zelf nog iets kunnen kopen

4 likes

Ik ben weer voor het eerst online aan het leren sinds mijn burn-out en het gaat eigenlijk best wel goed. Ik probeer wat relaxter te zijn tijdens lessen en durf wat meer vragen te stellen als ik het niet snap. Terwijl ik dit eerst niet deed omdat ik me dan ā€˜dom’ voelde. Dat weet ik dat is nog eens dubbelstom, maar ik voel me altijd dommer dan iedereen :’).

9 likes

afbeelding

Mn fave. Helaas is ie afgelopen maand afgetreden.

18 likes

Gisteravond weer eens naar een feest geweest. Heerlijk de hele avond op reggae/dub gedanst.
Toen ik naar huis wilde, kwam ik weer een klassiek probleem tegen: ik was mijn fietssleutels kwijt. Overal gezocht, zelfs twee mensen die ik niet kende hielpen mij.
Uiteindelijk liep ik naar mijn fiets, en ja hoor, ze zaten nog in het slot. Lang geleden dat dit is gebeurd.

37 likes

Ohh dit doet me eraan denken dat ik die over Noord-Korea nog wil kijken! Krijg alleen steeds een error in de NPO Plus app van Ziggo als ik die aflevering wil starten :disappointed: Straks maar even op m’n laptop kijken ofzo

2 likes

Als je nog niet bent geweest: Holtschƶpke voor speelgoed, ā€˜t zandmenke voor dure maar mooie shit of gewoon Koops als je een boek cadeau wil geven. Verder prenatal in ā€˜t tref en verder hebben we niet echt iets baby-igs volgens mij?

Edit: ok nevermind lees nu je latere post :rofl: maar wellicht heb je er bij een volgend kraamcadeau wat aan :smiling_face_with_tear:

1 like

Gewichtheffen is sowieso een superieure sport, mijn onvoorwaardelijke steun uit het westen heeft-ie.

2 likes

Omg ben gaan fietsen naar leiden, met een random gast. Leek me best betrouwbare gast en mocht op zijn abonnement een ov fiets lenen. Uurtje tegenwind later en bijna thuis :clown_face:

17 likes

Haha ja we zijn geslaagd bij ā€˜t Holtschƶpke!

2 likes

Ik heb een nieuw boek gekocht, het leek me wel een leuk verhaal, maar zie nu pas dat het voor 12-18 jarigen is. Ik ben zelf 34.

19 likes

Oh leuk! Welk boek heb je gekocht? Jeugdboeken zijn, als zs goed geschreven zijn, ook voor volwassen vaak leuk!

4 likes

Tokyo Ever After van Emiko Jean. Ik zag hem bij Reese Witherspoons book club voorbijkomen, dus had niet verwacht dat het voor jongeren zou zijn.

1 like

Haha ik zou mezelf wel een beetje uitlachen om zo’n actie, maar boeiend joh, lekker lezen.

2 likes

Haha ja ik vind het grappig en gĆŖnant tegelijk, maar goed. Het klinkt als een leuk verhaal, dus waarom niet.

1 like

Ik lees regelmatig jeugdboeken. En bijvoorbeeld Nevermoor is voor kinderen van 11 ofzo, maar dat vind ik een geweldige serie die ik ook echt wil (voor mezelf).

6 likes

Ik ben op een of andere manier in outlet roermond beland en ik ga deze ramp denk ik elke 3 april herdenken.

28 likes

Wow goed idee om te gaan fietsen! Ik wist niet dat je een ov-fiets op een andere plek kon inleveren dan waar je hem had geleend! Was het gezellig met de random gast? :smiley:

5 likes

Je moet ook nooooit op een zondag naar de outlet gaan daar! Sowieso niet in het weekend of op Duitse/Belgische feestdagen

5 likes

De Roermondramp, over 10 jaar op het eindexamen geschiedenis

9 likes