Wat je even kwijt wil #59

Sterkte! :heart: Ik at zelf in periodes dat ik weinig naar binnen kreeg danoontje toetjes en vla, maar dat was niet door een break up. Hoop dat je snel weer wat kunt eten en vooral kunt slapen, wat slopend zo!

3 likes

Was mijn boodschappenlijstje vergeten mee te nemen. Nu moest ik twee keer door dit pisweer fietsen om boodschappen te doen.

Ik schrijf het altijd op een papiertje, want dan onthoud ik het beter.

3 likes

Ik moest om 9 u een grote presentatie geven en dat ging gelukkig best wel goed, maar ik heb nu echt zo’n gevoel dat m’n werkweek er al wel weer op zit, terwijl het nog steeds maandagochtend is :cry:

en ik had een boos mailtje van iemand dat ik diegene vergeten was in de acknowledgements, oeps :")

8 likes

Ik haaaat voedselverspilling maar heb net toch echt een pakje broodbeleg weggegooid :nauseated_face::face_vomiting:

(Voor de geinteresseerden: het was vegan gebraden kipfilet van AH eigen merk en VIES)

2 likes

Die is ook niet te eten. Alleen van vegetarische slager vind ik lekker.

2 likes

Sorry echt een dagboekbericht, maar wilde het kwijt, dus past wel hier.

Helemaal trots dat ik voor 12:00 uur gesport heb, 20 km heb gefietst in de zeik regen, boodschappen heb gedaan en alvast mijn avond eten gekookt heb.
Is een luxe want ik ben nog niet fulltime aan het werk… Maar ik maak nu optimaal gebruik van mijn tijd.
En ik ben helemaal happy met mijn wake-up light die ik van mijn ouders heb gekregen. Normaal werd ik om 6:00 wakker door het daglicht van buiten, maarja nu met dat uurtje naar voren werd dat steeds 7:00.
Wat wel spannend is, is dat mijn moeder een bloed onderzoek heeft laten doen omdat ze iets afwijkends hebben gezien (ze laat elke maand bloed prikken ivm reuma en medicatie) en nu moet ze langs (?) komen voor de uitslag terwijl dit áltijd telefonisch is?? Brrr

21 likes

Op zoek naar een podcast kom ik er een tegen genaamd ‘het belang van duiding’…. Duiding der duiding :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Het is m’n eerste werkdag weer na vakantie en m’n motivatie is echt naar het vriespunt gezakt. Dit weer helpt ook niet mee. Nu al zin in de feestdagen!!

5 likes

Dankjewel, net nog 2 uur bijgeslapen, had het ook nodig :sweat_smile:

4 likes

Oh dit ging heel slecht haha, vond het echt een zwaar en moeilijk gesprek. Ga zo maar weer verder solliciteren want ik heb hier heel weinig vertrouwen in haha

4 likes

Normaal heb ik zoiets van: gewoon dooreten, Shmaptain. Maar zat dus letterlijk zo: :nauseated_face:

Bedankt voor je tip, ga ik die eens proberen!

3 likes

Ahh Carry Slee! Zou die ook wel weer een keer willen lezen, vond ze vroeger zo leuk.

3 likes

Misschien even langs de huisarts gaan

9 likes

Zou je dit nader kunnen verklaren op een manier dat het verhelderend is?

Net 18 kilometer gefietst door een afspraak ben nu doorweekt en zo nog een sollicitatiegesprek vanuit huis. :cry:

Rustig aan doen!! Ken zoveel mensen die te snel weer iets gingen doen terwijl ze eigenlijk een hersenschudding hadden en die daardoor er echt lang uitgelegen hebben. Zou idd even de huisarts bellen en rustig aan doen (dus ook niet sporten etc)

2 likes

Volgens mij is mn hamster net doodgegaan. Maar durf niet goed verder te kijken want zit midden in mn opleidingsdag

Correctie ze leeft. Deed wel een beetje lichtelijk aggressief dus of ze helemaal oke is weet ik niet.

8 likes

Ik had vanochtend een probleem met mijn laptop en nu kan ik al de hele dag niet lekker in mijn werkritme komen :unamused:

Allebei mijn ouders zijn ziek en ik weet soms niet hoe ik deze periode door moet komen. Mijn vader is net geopereerd aan een kwaadaardige tumor, is nu aan het herstellen en moet hierna waarschijnlijk nog bestraling. Hij is nu echt heel erg verzwakt. Al met al gaat dat maanden duren en ik ben zo bang dat hij niet terugkomt op zijn oude niveau. Hij was net met pensioen en had nog zoveel hobby’s en elke dag vrijwilligerswerk. Mijn moeder heeft beginnende dementie op jonge leeftijd en door alle stress rondom mijn vader wordt dat zo zichtbaar. Ze werkt nog gewoon, maar dat is al zo zwaar voor haar. Mijn leven was een half jaar geleden zo zorgeloos en ik maak me echt veel zorgen om hoe dit verder gaat.

36 likes

Ik heb net twee uur met meubels lopen schuiven om tot de conclusie te komen dat mijn oorspronkelijke inrichting de enige fatsoenlijke mogelijkheid is :face_with_hand_over_mouth:

27 likes

Waarom is het enger om te moeten wachten voor een sollicitatiegesprek als je het vanuit je eigen huis doet? :upside_down_face:

3 likes