Wat je even kwijt wil #59

Deadline binnen de tijd gehaald en zojuist gehoord dat ik toegelaten ben op m’n eerste keuze minor vanaf september. Erg blij mee! Ik heb m’n leven eindelijk eens op orde na zoveel tegenslagen dus het is ineens realistisch dat ik gewoon m’n diploma ga halen. Wat een rollercoaster :roller_coaster:

58 likes

Jeetje wat heftig en verdrietig zeg. Hopelijk heb je zelf ook genoeg mensen die je kunnen steunen. Misschien wilde je het alleen even kwijt, maar als je soms echt niet zo goed weet waar je het zoeken moet (wat ik me goed kan voorstellen) kan je ook altijd zelf vanuit je rol als familielid / mantelzorger hulp krijgen, mocht je daar behoefte aan hebben. Dat kan soms best fijn zijn. Of hier van je afschrijven natuurlijk.
(En sorry als je helemaal niet op zo’n reactie zit te wachten. Ik kreeg het zelf ooit als ongevraagd advies en vond/vind dat altijd fijn om achter de hand te hebben.)

3 likes

Wow ik ben in Spanje en werd op het vliegveld gewoon tegengehouden omdat ze blijkbaar mijn temperatuur hadden gemeten met een infrarood camera en mijn temperatuur aan de hoge kant was :exploding_head: ze spelen met mijn privé

14 likes

Ik heb echt een zwart gat in m’n mini appartement, kan mijn breinaalden niet vinden en heb op alle logische plekken al gecheckt. Zal wel weer hebben gedacht dat achter de uien ofzo een handige plek was om ze tijdelijk neer te leggen.

6 likes

Net een boterham met pindakaas, sambal manis en gebakken uitjes gegeten.
Had mijn vader gisteren als tip gegeven en het is echt een goede combinatie :ok_hand:

9 likes

Ik zag net deze jurk en moest direct aan de vaas denken. :upside_down_face:

23 likes

Dit was jaren terug in Japan ook normaal. Weet nog dat het bij de douane bloedheet was, dus kon me niet voorstellen dat iemand met een normale temperatuur op die schermpjes te zien was.

1 like

Heb je daarna moeten tanken?

7 likes

Dat klinkt ook als een goede combinatie, thanks!
Ik eet nog wel eens een blokje kaas met komkommer en sambal manis, maar nooit eerder met pindakaas gegeten. Ben benieuwd

3 likes

Lieve reactie! Ik heb voor nu gelukkig genoeg steun aan mijn omgeving, maar hou dit in ieder geval in mijn achterhoofd. Het is fijn om te weten dat dit soort opties er ook zijn.

4 likes

@Warboel wat vreselijk voor je en je familie. Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat je genoeg steun hebt van je omgeving

1 like

Ja alleen het was dus geen aangekondigde meting haha. Dat vond ik zo raar eraan. Ik stond in de rij en blijkbaar hadden ze dus gefilmd en gemeten. Beetje gekkig!

2 likes

Ik vind die jurk er uit zien als allemaal chips

5 likes

Wie betaalt bij Bol ook pas bij de eerste betalingsherinnerijg ipv meteen na de bestelling?

32 likes

Ik maar dat is vooral omdat ik een vaste dag in de maand gebruik voor mijn administratie.

1 like

Huh ik kan via de app op bol.com geen ebooks kopen, er staat ineens dat dit niet via de app kan terwijl ik het toch vaak zat zo gedaan heb. Ja dan koop ik niks he ook goed :pleading_face:

Dit kan al heel lang niet via de iPhone app, het kon geloof ik wel op Android telefoons. Misschien een hebben ze dat nu ook teruggedraaid. :sweat_smile:

3 likes

Ik heb inderdaad Android en een paar dagen geleden kon het nog wel. Ik vind het STOM. Nu moet ik mijn laptop gebruiken en die is traag en kut.

2 likes

Oh nee ik zou daar helemaal stress van krijgen. Maar goed ik kan ook niet goed rekenen dus ik zie liever t geld er gelijk vanaf gaan dan dat ik iets verkeerd rekenen en mezelf in de problemen breng.

9 likes

Ik heb zo hopelijk mijn laatste rijles ooit :partying_face:

24 likes