Wat je even kwijt wil #59

Kom gewoon in de lounge

6 likes

Hoe KOM je in die lounge?

6 likes

De zoekfuctie geeft mij als antwoord dat de juice teruggaat naar een pre-coronatijdperk. Ik had meer behoefte aan recente drama.

8 likes

Wat is de lounge nou weer.

Ik voel me echt weer helemaal die chick die jarenlang omringt was door mensen die drugs gebruikten tijdens uitgaan en nog nooit één pil of lijn gezien heeft.

38 likes

4 april en nog steeds een roze scherm als ik FF start (wordt wel wit daarna gelukkig). :joy:

31 likes

Oohja god al diezelfde namen.

1 like

Kan het niet via de browser van je telefoon dan?

3 likes

Nee kan ook op je telefoon toch? Gewoon via de website. Edit wat @ZusjevanJoost ook zegt

2 likes

En toe was mn weeked weer voorbij :slightly_smiling_face::gun:

4 likes

Net voor iets kuts een afspraak gemaakt bij de HA (intime zone dus kut ha ha ha :smiling_face_with_tear:). Hoop dat ‘t zich alsnog voor morgen oplost :sob:

7 likes

Ik word door de servicedesk als een achterlijke idioot behandeld. Zo van “weet je je wachtwoord wel?, Heb je wel verbinding?”
Omdat het iets is dat hij zelf niet snapt en blijkbaar moeilijk op te lossen is, moet het wel een domme fout van mij zijn. En al die mannen moeten hun plasjes eroverheen doen, al minstens 10 keer mijn ww gewijzigd, werkt niet. Dan gaan zij een ww voor me aanmaken, maar oh, dat werkt ook niet.
Heb al helemaal geen zin meer in vandaag. :rage:

6 likes

Les die ik geleerd heb vandaag: Als m’n autosleutel in m’n auto ligt dan vergrendelt de auto zichzelf. Daar kwam ik achter terwijl ik zelf buiten de auto stond en mijn jas, mobiel, huissleutels (en dus autosleutel) IN DE AUTO lagen. :weary: Huilen haha. Ik kon dus niemand bellen, mijn auto niet in en mijn huis niet in en ik had geen jas aan en het was koud.

7 likes

Omg wat kut! Hoe heb je het opgelost?

3 likes

Ik vind het altijd zo’n soort van overwinning als de go scooter die ik gisteravond in mijn straat geparkeerd heb, er nu nog staat zodat ik er weer op kan rijden.

8 likes

Ik ben naar het werk van mijn zwager gelopen, vlakbij waar mijn auto staat (mijn auto staat niet bij mijn huis omdat ik geen parkeervergunning heb) en ik kon daar mijn vriend bellen. Van hem het nummer gekregen van een vriend van ons die onze huissleutel heeft, die gelukkig thuis aan het werk was! En ik kon een fiets lenen van het werk van mijn zwager en een jas :laughing: Dus huissleutel opgehaald en toen kon ik ons huis weer in en ik heb gelukkig een reservesleutel van mijn auto. Uur verder maar het viel dus nog mee. Behalve dat ik nu niet meer naar de vergadering van mijn werk kon want die locatie is 50 min. rijden voor mij dus dan zou ik meer dan een uur te laat komen in totaal, ook beetje onzin. Dus ik zit nu digitaal in de vergadering.

20 likes

Ah wat chill (gezien de omstandigheden dan) dat je het op deze manier hebt kunnen oplossen. Ik zou het super zuur vinden om dan kosten te moeten maken om je auto open te laten breken of zo. Hetzelfde als de voordeur dichttrekken en dan een slotenmaker moeten bellen. Zo duur en zonde!

4 likes

@ZusjevanJoost oh slim!! Hij springt hele tijd automatisch naar de app als ik hem in mijn browser open maar misschien kan ik dat uitzetten :smile:

2 likes

Had me aangemeld voor de medicijnkluis want altijd lastig qua tijd om het op te halen etc. Alleen de eerste keer leggen ze het ff uit. Zeg ik ja mn medicijnen liggen in de geldkluis. Dus die vrouw kijkt me aan, ik zei ja ik heb de geldkluis nog niet eerder geprobeerd en jullie zouden het ff uitleggen vandaar. Smh, hoezo zeg ik geldkluis, ik heb niet eens een geldkluis!!

6 likes

Ik zit in een enorm chaotische periode (zieke vader, verhuis ouders, nieuwe baan, zelf huis kopen) en ik loop echt achter alle feiten aan. Mijn huis is een zooi, mijn hoofd is chaotisch.
Ik kreeg ook acute paniek van ál die whatsapp berichten die nog open (45) stonden. Maar ik heb net een uur de tijd genomen om alles te beantwoorden of weg te werken. Ik doe dit liggend vanuit mijn nest (ik heb straks pas late dienst), en normaal zou ik me schuldig voelen als ik tot 13.00 op bed met mijn telefoon lig. Maar ik ben echt trots op mezelf en heb er oprecht een stukje rust door gekregen :relaxed:

61 likes

Pfoe dat is even schrikken of niet? Succes in ieder geval!

3 likes