Wat je even kwijt wil #59

Nee waarom zou je dat doen

4 likes

Omdat ik het vergeet :joy:

1 like

Maar als je je bestelling gelijk afrekent kun je het niet vergeten toch

5 likes

Ohh nee ik doe altijd achteraf betalen vooral bij dexterne verkopers!

1 like

Maar dan heb je alsnog de vraag “waarom zou je dat doen” niet beantwoord.

2 likes

Omdat ik pas wil betalen als ik het product in huis heb.

4 likes

Ja ik ook. Omdat je dat betaalverzoek direct na verzending krijgt, en ik juist achteraf betalen kies zodat ik kan betalen wanneer het artikel binnen is. En dan vergeet ik het weer

4 likes

Nou ik vind het helemaal irritant dat het nu 's avond licht is. Er komt zo iemand eten en nu kan ik de berg kleren op de grond in m’n slaapkamer niet meer verstoppen in het donker. Terug met de wintertijd.

4 likes

Klopt, is sinds kort, ik kreeg deze mail vorige week, met daarna een rectificatie dat de datum 28 maart 2022 moet zijn:

1 like

oja thanks voor deze reminder

Jeej zes jaar diabetes type 1 alweer vandaag. Ik zou een kunstmatige alvleesklier op zich niet heel vervelend vinden ooit.

8 likes

Wtf. Ik zit het journal te kijken en een man betaalt €800 pm voor een electrische private lease auto. Dat is meer dan mijn hypotheek :anguished:

4 likes

Welke auto?

2 likes

Weet ik veel. Geen verstand van auto’s. Zo’n typisch boomer ding. Niet eens heel groot.

4 likes

En nu weer een bloemetje, en chocolaatjes?! Echt heel lief, maar echt, waar we het aan verdiend hebben?

2 likes

Een SUV van Volvo, typische boomer auto inderdaad. Snap echt niet dat mensen zo veel betalen voor een lease auto

2 likes

Ben boos op mn hamster dat ik dacht dat ze dood was. En tegelijkertijd voelde ik me schuldig dat ik dr wat minder aandacht had gegeven.

3 likes

Waarom dacht je dat?

2 likes

Nou omdat ze heel raar piepte, ze gilt wel eens (droom ofzo) maar dit was echt een zielig piepje. Dus ik dr roepen en ze kwam niet, ik dr half uitgegraven en ze bleef doodstil liggen en zag dr niet ademhalen. En ze reageerde ook niet toen ik r aanraakte. Maar moest 5 minuten later weer terug zijn in teams en als ik t zeker zou weten zou ik sowieso janken. Dus wilde t ook niet weten. Maar vertelde t aan een vriendin die ook wel gehecht aan dr is en die zei dat ik moest kijken en vond dat ik haar niet in de stress kon laten zitten. Nou en toen deed t kreng t weer.

En nu rent ze. Maar t was even kut :sob: Gelukkig doet ze t nog.

3 likes

Dit is omkoping zodat je haar hennepkwekerij niet snitcht aan de politie

2 likes