Wat je even kwijt wil #59

Ik las laatst in een artikel (Volkskrant? Nrc?) dat die emoticon die je gebruikt de ultieme boomer-emoticon is.

(Nu wil ik 'm zelf niet meer gebruiken maar hij is vaak zo adequaat :smiling_face_with_tear: )

4 likes

Dus een boomer krant (wees eerlijk alle kranten zijn boomer) schrijft een artikel over boomer emoticons. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden.

5 likes

Oh shit haha. Hoewel ik tot nu toe alleen nog maar de :slight_smile: of :wink: in mijn mail krijg.

Ik lees die emoticons als heel passief agressief

2 likes

Ik wacht op iemand via Marktplaats die tussen 17.30 en 18.30 zou komen. Ben thuis uit werk & wil het liefst rustig koken en eten. Maarja dan zul je net zien… :unamused:

1 like

Ik moet dringend naar de tandarts maar geen zin/bang/pijn/lang niet geweest. Dus had eerst een afspraak gemaakt bij de mondhygieniste om er langzaam in te komen; kom ik daar vandaag aan. Is er iets mis gegaan is het een afspraak bij de tandarts :flushed::dizzy_face::rage: ja en toen moest ik natuurlijk wel gaan.

Echt kut. Dacht eerst dat mn moeder dat zo geregeld had

33 likes

Mn kat begon vanochtend om 04:00 met kloten en nu zit hij te dutten maar mn vriend maakt hem steeds wakker ā€˜om hem terug te pakken’ :joy:

18 likes

In het kader van de eten-in-het-ziekenhuis-verhalen…

Ik mocht 48u niet eten en 12u niet drinken in verband met een onderzoek in het ziekenhuis. Na 2 dagen kreeg ik dan eindelijk mijn bekertje met water en bord eten. Net toen ik even naar de wc was. Toen ik terugkwam was mijn kamergenote met dementie in m’n bord aan het graaien. De verpleegkundige vond dat ik het nog best kon opeten.

5 likes

Ik heb ook een positieve ervaring en lag er net na de laatste lockdown

Maar waar moet ik als millennial dan mijn nieuws vandaan halen? Of is onze generatie overgeleverd aan het nieuws geproduceerd door boomers?

Helaas het laatste. Wij zijn namelijk ook overgeleverd aan de boomer overheid.

3 likes

Love de krant en die boomers zijn allang met pensioen

2 likes

Ik wil al de hele dag heerlijk poepen en normaal lukt me dat prima overal. Maar de personeelstoiletten waren vanochtend bezet, waardoor ik naar de studententoiletten moest. Maar daar zaten 2 mentorstudenten op en die waren toen aan het beppen en toen durfde ik niet de grote boodschap te doen. :cry:

Ik heb echt de mother of all blaasontstekingen, misselijk, verhoging, buikrugpijn. Urine ruikt zo sterk naar hardgekookte eieren dat de huisarts schrok.

3 likes

Tiktok

5 likes

Ik zou die verpleegkundige opvreten.

5 likes

Weer heerlijk een halfuur gemarteld in de massagesalon. Moet echt vaker gaan

8 likes

Wow, ik kom nooit in ziekenhuizen maar 48 uur niet eten en 12 uur niet drinken? Was dat voorafgaand aan het onderzoek? Ik zou echt knallende koppijn hebben en niet meer op mijn benen kunnen staan met buikpijn.
Overigens zou ik echt woest zijn, niemand komt aan mijn eten.

2 likes

Ohh die geur van blaasontsteking is zo specifiek en intens altijd hĆØ. Veel beterschap!

2 likes

Ik kom ook even lekker klagen, net als de andere zieken.

Vanmiddag opeens wat onverwacht bloedverlies bij het afvegen. Paniek, waar komt dit vandaan.
Ik vrees helaas een blaasontsteking, zou niet weten waar het anders vandaan komt.
Ook een beetje buikpijn.

Hallo cranberry-pillen en cranberry-sap, ook al roept de arts dat dat allemaal niet werkt (die roept water, thee en melk, maar melk is voor mij geen optie).

2 likes