Het lijkt hier wel de kringverjaardag van mijn tante van 80 damn
Nu je het zegt, ik heb wel zin een blokje kaas en een plakje worst.
Jezus. Wie bedenkt er ook dat je een tussenstap hebt van 8 minuten om van spoor 2 naar spoor 17 te gaan met allemaal mensen met rolkoffers voor je die lopen te chillen. Trein ging om 51 en 50 stap ik die trein in ![]()
Nee we doen hier exotisch. Een (1) stukje meloen in ham gewikkeld kan je krijgen. Daarna koffie en dan oprotte om thuis te eten
Ik lig in een knalrood geurig bad dankzij bovenstaand goedje en dat bevalt me prima. Fijn spul (gekocht bij DM).
Net een bootcamptraining gehad van een meisje dat 2 weken geleden gevlucht is vanuit Charkov en hier beland is. Bah, ik hoop met heel mijn hart dat wij niet (en eigenlijk niemand meer) zoiets hoeven mee te maken ![]()
Ik heb laatst voor het eerst een sportmassage op mijn benen gehad. Op mijn kuiten nog nooit zoiets pijnlijks (en toch lekker tegelijk! Weird) meegemaakt
Ik had zondag ook nog heerlijke winter geuren ![]()
Het was geen jellybaf ![]()
Ben helemaal scheel. Drie uur bezig geweest met een weekendje Londen boeken
Vandaag een patient van 85, we moesten naar de eerste etage dus ik loop met haar mee en denk ‘ach die vrouw wil vast met de lift’. Ik druk op het knopje, die vrouw kijkt me recht aan en zegt ‘eh we kunnen toch ook gewoon met de trap?!’
Blijkt die vrouw nog superactief te zijn, hele omgeving door te fietsen en van plan te zijn later dit jaar met een van haar kinderen vanaf midden Nederland naar Den Helder te fietsen. Wijze les, niet onderschatten die oudjes
![]()
Je logt toch in met DigiD?
Ik lig ook, ben extra warm water aan het bijtappen op het moment ![]()
Dat was vroeger wel altijd als je inlogde met digid, ook bij de belastingdienst volgens mij
Vind het ook typisch want het is 1 van de weinige. Voor CAK, UWV, overal is wel die 2e verificatie nodig
Jaaa deze is zooo lekker!
Ik haat het dat ik groepen mensen zo moeilijk vind. Ik begrijp niks van de sociale interacties en moet constant alert zijn op wat er gebeurt. Bel helemaal overprikkeld en jankerig nu terwijl dit juist leuk hoort te zijn. Wil dat m’n brein normaal werkt.
Nee hoor, het gaf gelukkig niet af. ![]()
Ik weet niet precies wat normaal is, maar ik vind groepen ook helemaal niet leuk en moet daar ook echt van bijkomen. Denk dat dit voor best veel mensen geldt.
Natuurlijk is het voor de een veel heftiger dan de ander en niet allemaal te vergelijken, maar dat je dit soort dingen niet leuk vindt is in ieder geval behoorlijk normaal.