Wat je even kwijt wil #59

Ik ga er vanuit dat mn kat ze vaak genoeg aflikt. Worden ze ook schoon van.

3 likes

Ik wilde iets zeggen over cavia’s maar dat lijkt ongepast in deze context

16 likes

Zullen we het maar weer over een leuk onderwerp hebben? Over mij bijvoorbeeld

24 likes

En hoe gaat het met jou?

1 like

Ja, dat went wel vond ik

2 likes

God leuk dat je het vraagt :joy: alles onder controle.

Met jou?

1 like

Top! Ja ook. Heftig weertje he?

5 likes

Nooit
Ik laat ze in vuil marineren

2 likes

Het went wel na een tijdje hoor. Maar het gevoel gaat niet echt weg

1 like

Het is wel echt een krijspaleis.

1 like

Ik gil elke x als ik er niet bij ben met overwerken maakt een collega steeds een foto en update ze me over wat ze eten :joy:
Heb nu zon random groeps foto ontvangen hahah. Wel blij dat ik thuis ben en niet daar aan de droge pizza zit.

6 likes

Twitter denkt volgens mij dat ik in een universitair ziekenhuis werk. Krijg alleen maar arrogante artsen in m’n feed die wat lopen te blaten over dingen die ik niet begrijp. Moet ik meer puppies gaan liken? Wat heb ik misdaan :sob:

2 likes

Probeert ze je zo te overtuigen om ook te blijven werken?

2 likes

Ik denk dat ze me fomo probeert te geven haha.
Nee is een kei schattige vrouw. Vorige x keer ging ik eerder naar huis door een mental breakdown. En toen stuurde ze me allemaal updates. Dus nu is dat blijkbaar een traditie geworden haha.

2 likes

Is prima wat mij betreft, kan mijn kind (en de andere kinderen in het gezelschap) even uitrazen voor er gegeten wordt, of er na. De familieleden die ik gesproken heb zijn enthousiast, dus we gaan een datum prikken. :smiley:

5 likes

Ik ga met enige regelmaat naar ABC (Limburgse wel OFC) en I LOVE IT. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het is gewoon lekker kneuterig, ongegeneerd veel eten. Echt perfect voor max 2x per jaar. Die in Limburg is binnen wel echt een donker hol zonder ramen. Maar boeie. En denk dat je dochter het ook vast geweldig vindt :hugs:

5 likes

21 likes

Ik breng ze elke week bij de buren :smile:

Echt ik kom altijd met buikpijn thuis :smiling_face_with_tear: want dan wil ik tóch nog even dit/dat

4 likes

Ik luisterde net ‘videogames’ van Lana Del Rey, "I know that you like your bad girls honey’ :joy:

4 likes