Ik vind dit echt pestgedrag wat hierboven gebeurt tegen @anon4775214
Zoals ze zelf ook zegt, ze post niks raars, zelfs iets kwetsbaars, en toch worden er dan op een nare manier (want er wordt lacherig en grappig over gedaan) dingen boven gehaald die ze al een behoorlijke tijd geleden gepost heeft en waar toen volgens mij duidelijk één en ander op gezegd is. Laat dat dan gewoon in het verleden, vind dit echt akelig gedrag.
Als je echt gaat reserveren heb ik nog wel een tip
Aangeven dat je niet bij het visrestaurant in de buurt wil zitten. Anders heb je kans dat je in de vislucht zit. Of je moet daar van houden.
Hele goeie tip! Ik ben inderdaad niet gek op vis.
Maar waarom zou je nu gaan vertellen dat je moet huilen van dierenleed als je weet dat 80% van het forum jou associeert met die verhalen. Dat is gewoon vragen om opmerkingen
Echt mijn favoriete vreetschuur, love ABC
Ik vind het oprecht rot dat je dezelfde gevoelens hierdoor krijgt, dat dit (in het verleden) speelt wist ik niet. Goed dat je het uitspreekt
Het nadeel van internet is dat dingen altijd weer terug kunnen komen, ik weet niet of het sensatie belust is en dat mensen hiervan genieten maar je eerdere berichten hebben gewoon indruk gemaakt.
Aan de andere kant, heel veel mensen doen dingen die niet oké zijn en de delen dit niet. Jij bent wel bereid om te leren en groeien.
Uhm, dit klopt niet.
Jij was de abuser in deze context.
@anon4775214 Ik vind het vervelend dat het nog steeds niet goed met je gaat en ik hoop dat je eindelijk de juiste hulp krijgt of snel aan de beurt bent. Maar het is ook niet oké om zaken m.b.t. suïcidaal gedrag zo te verwoorden alsof mensen hier daar ook (gedeelde) verantwoordelijkheid in kunnen dragen. Ik vind dat ook problematisch.
Misschien moet je het forum dan gewoon even links laten liggen? Je geeft altijd aan dat je stomme reacties verwacht, dus waarom dan posten? Wat haal je er dan nog uit?
Wat je hierin mist, is echt een stuk reflectie.
Je hebt meermaals iets gedaan/gedeeld wat heftig is. Dierenleed.
Een tijd later deel je, dat je dierenleed je aantrekt.
Wat denk je dat anderen hierbij denken?
Ik zeg toch ook niet dat je geen sure Jan mag denken. Ik zeg dat ik de toon en de manier waarop er op gereageerd wordt (boven mijn eerste post) kut en pesterig en niet ok vind.
Je mist het wel. Want je reageert weer niet wat het effect van je eerdere gedrag is.
Nu in dit bericht alleen wat andere mensen verkeerd doen.
En je edit @Kaaskroketje dit is echt de makkelijke oplossing.
Je bent niet het slachtoffer omdat mensen anders reageren dan jij wil.
Ik ga niet je bericht quoten vanwege de inhoud. Maar hoe je het wendt of keert, uiteindelijk ben je zelf ook verantwoordelijk voor je gedrag o.a. hier op het forum. Wij kunnen jou niet in bescherming nemen. Je bent immers een volwassen vrouw maar soms is het misschien dan verstandig om jezelf in bescherming te nemen en lange tijd aan jezelf te werken met de juiste hulp voordat je alles de openbare wereld in slingert. En door woorden te verdraaien maak je de situatie er niet beter op, waardoor mensen minder gauw geneigd zijn om je nog te geloven of je digitaal mentaal bij te staan.
Als mensen hadden gereageerd met hypocryt hadden anderen mensen gereageerd met waarom en dan was het zelfde gebeurt.
Plus dit is voor mij ook iets wat vaker terug kwam in het begin dat je vaak iets posten waarvan je eigenlijk al wist dat je er op een links forum opmerkingen over ging krijgen. Om ons vervolgens dan met onze eigen woorden uit te leggen hoe en wat. Daarom had ik bij je bericht over dierenleed ook zo iets van ben je weer terug op de reactie uitlok toer.
Maar bij jou zijn het wel veel meer dingen die je vaak schreef en daarna weer ontkrachtte waardoor veel forummers dit soort dingen bij jou blijven houden. Dat is niet alleen met die dieren maar ook wel andere dingen. Kun je nu wel boos lopen doen maar misschien kun je ook bij jezelf zoeken waar het vandaan komt
Met een stofzuiger
Punt is nu wel duidelijk lijkt me.
Dusssss hoe vaak wassen jullie je gordijnen
Ik houd er maar over op @anon4775214 . Voor mij is het duidelijk dat alles nog steeds hetzelfde liedje is en dat het geen duet zal zijn, maar maak er geen zwanenzang van.
Ik woon 200 meter van een familielid vandaan en die persoon wilde mij net ophalen met de auto van de supermarkt. Ik ben niet van suiker
@Spaarlamp. Net zo vaak als ik mijn onderbroeken in een waterkoker kook.
Heb mn eerste werkdag gehad en voel nu die koptelefoon nog op mn kop.
Gaat dat ooit weg