Wat je even kwijt wil #59

Als mensen hadden gereageerd met hypocryt hadden anderen mensen gereageerd met waarom en dan was het zelfde gebeurt.

Plus dit is voor mij ook iets wat vaker terug kwam in het begin dat je vaak iets posten waarvan je eigenlijk al wist dat je er op een links forum opmerkingen over ging krijgen. Om ons vervolgens dan met onze eigen woorden uit te leggen hoe en wat. Daarom had ik bij je bericht over dierenleed ook zo iets van ben je weer terug op de reactie uitlok toer.

4 likes

Maar bij jou zijn het wel veel meer dingen die je vaak schreef en daarna weer ontkrachtte waardoor veel forummers dit soort dingen bij jou blijven houden. Dat is niet alleen met die dieren maar ook wel andere dingen. Kun je nu wel boos lopen doen maar misschien kun je ook bij jezelf zoeken waar het vandaan komt

8 likes

Met een stofzuiger

3 likes

Punt is nu wel duidelijk lijkt me.

6 likes

Dusssss hoe vaak wassen jullie je gordijnen

8 likes

Ik houd er maar over op @anon4775214 . Voor mij is het duidelijk dat alles nog steeds hetzelfde liedje is en dat het geen duet zal zijn, maar maak er geen zwanenzang van.

Ik woon 200 meter van een familielid vandaan en die persoon wilde mij net ophalen met de auto van de supermarkt. Ik ben niet van suiker :stuck_out_tongue:

@Spaarlamp. Net zo vaak als ik mijn onderbroeken in een waterkoker kook.

6 likes

Heb mn eerste werkdag gehad en voel nu die koptelefoon nog op mn kop.
Gaat dat ooit weg :sob:

Ik ga er vanuit dat mn kat ze vaak genoeg aflikt. Worden ze ook schoon van.

3 likes

Ik wilde iets zeggen over cavia’s maar dat lijkt ongepast in deze context

16 likes

Zullen we het maar weer over een leuk onderwerp hebben? Over mij bijvoorbeeld

24 likes

En hoe gaat het met jou?

1 like

Ja, dat went wel vond ik

2 likes

God leuk dat je het vraagt :joy: alles onder controle.

Met jou?

1 like

Top! Ja ook. Heftig weertje he?

5 likes

Nooit
Ik laat ze in vuil marineren

2 likes

Het went wel na een tijdje hoor. Maar het gevoel gaat niet echt weg

1 like

Het is wel echt een krijspaleis.

1 like

Ik gil elke x als ik er niet bij ben met overwerken maakt een collega steeds een foto en update ze me over wat ze eten :joy:
Heb nu zon random groeps foto ontvangen hahah. Wel blij dat ik thuis ben en niet daar aan de droge pizza zit.

6 likes

Twitter denkt volgens mij dat ik in een universitair ziekenhuis werk. Krijg alleen maar arrogante artsen in m’n feed die wat lopen te blaten over dingen die ik niet begrijp. Moet ik meer puppies gaan liken? Wat heb ik misdaan :sob:

2 likes

Probeert ze je zo te overtuigen om ook te blijven werken?

2 likes