Wat je even kwijt wil #59

Lief. Heb al veel geprobeerd deze week. Sommige dingen helpen de ene dag een beetje en de andere dag totaal niet. Dus frustrerend ook. Moest het vooral ff kwijt eigenlijk, tips mogen altijd :kissing_heart:

2 likes

Party pack Epi pennen mee voor @Oprah en gaan met die banaan

1 like

Dacht dat ik al m’n social skills was kwijtgeraakt de afgelopen twee jaar maar ik ben wedergeboren. Heel de avond in een vol restaurant gezeten en slap geluld met collega’s en ik was de laatste die overbleef. :partying_face:

20 likes

Wat is warme melk met anijs toch heerlie

7 likes

Waarom ben ik zo vaak ziek :sob: klote griep weer

Mijn bed lag vanochtend zooo ontzettend lekker. En nu zit de bank lekker, maar ik moet me toch echt naar mijn bureau verplaatsen.

WiFi doet het voor de 2e keer deze week niet :angry: kut kpn

1 like

Ja hier is KPN de laatste 2 weken ook instabiel. Ik had de mazzel dat het steeds op de dagen was dat ik niet (thuis)werkte maar irritant is het wel. :worried:

2 likes

Hier ook! Echt irritant als ik in online vergaderingen zit.

1 like

Ik heb hier ook al een tijdje last van! Maar telkens als ik KPN bel zeggen ze dat alles prima zou moeten werken dus ik weet het ook niet meer

2 likes

Same. Onze wifi viel ongeveer elke dag op hetzelfde tijdstip uit. Toen is er een paar weken geleden een monteur geweest, geloof dat ie wel iets heeft gedaan en hij probeerde nog iets te verkopen (niet gelukt). Maar de wifi blijft uitvallen, ook nadat die monteur geweest is

Het kostte ons trouwens 5 telefoontjes ofzo voordat er eindelijk eens een monteur kwam. In het eerste gesprek was al toegezegd dat we een nieuwe modem zouden krijgen, maar in alle gesprekken daarna kon/mocht dat opeens niet meer. Die hebben we nu dus ook niet

5 likes

@Lichtknopje @mercurysummer @Luipaard nou we zijn dus niet de enige :sweat_smile: aan de telefoon zeggen ze dat er geen storingen bekend zijn maar ja wat koop ik daarvoor??? Heb het idee dat die mensen van de klantenservice er ook geen drol van snappen

4 likes

Wat stom. Zag in de straat vanmorgen ook al een kpn busje dus ben hier ook niet de enige.

1 like

Nou je hele post klinkt heel erg herkenbaar :sweat_smile: Na lang aandringen op een nieuw modem stemden ze daar eindelijk mee in, maar dat aanbod trokken ze ineens ook weer in? En toen kregen we een upgrade naar koper 2 (ik heb geen idee wat dit is) maar dat heeft niets veranderd

Is jouw modem ook verouderd? Die van mij heb ik al langer dan 7 jaar

Edit: ik lees nu wel dat KPN volgend jaar gaat stoppen met die koperverbinding, dus ben benieuwd of het daar toch wat mee te maken heeft

1 like

Wat een nachtmerrie :sob:

1 like

Ik weet eigenlijk niet van wanneer onze modem is, want het is meer de afdeling van mijn man haha. Maar wij wonen hier bijna 6 jaar en volgens mij is ie in die tijd sowieso niet vervangen

2 likes

Het is momenteel super rustig zoals iedere vrijdag. We hebben net al broodjes besteld die om 12 uur geleverd worden en we hebben Q-Music met het foute uur op staan.

Zo is de vrijdag toch nog een beetje draaglijk

4 likes

Ik heb een liedje met oa Jody Bernal (papacito) op repeat staan. Hierna zijn mega hit maar opzoeken.

1 like

Hier kijkt vast niemand koffietijd? Maar het gaat over een vrouw die beweert een heks te zijn en uit een heksenfamilie te komen omdat haar vader een strandtent heeft en veel kennis heeft over water en wind. En dat ze binnenkort gekroond gaat worden. Ze is helemaal in to de maankalenders. En andere bekende heksen zijn Kaag, Merkel en Clinton.

12 likes

Vanmiddag naar onze trouwlocatie om van alles door te spreken voor het diner.
Nog 5 weken en dan feestje!

34 likes