Wat je even kwijt wil #59

Ik denk dat ze me fomo probeert te geven haha.
Nee is een kei schattige vrouw. Vorige x keer ging ik eerder naar huis door een mental breakdown. En toen stuurde ze me allemaal updates. Dus nu is dat blijkbaar een traditie geworden haha.

2 likes

Is prima wat mij betreft, kan mijn kind (en de andere kinderen in het gezelschap) even uitrazen voor er gegeten wordt, of er na. De familieleden die ik gesproken heb zijn enthousiast, dus we gaan een datum prikken. :smiley:

5 likes

Ik ga met enige regelmaat naar ABC (Limburgse wel OFC) en I LOVE IT. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het is gewoon lekker kneuterig, ongegeneerd veel eten. Echt perfect voor max 2x per jaar. Die in Limburg is binnen wel echt een donker hol zonder ramen. Maar boeie. En denk dat je dochter het ook vast geweldig vindt :hugs:

5 likes

21 likes

Ik breng ze elke week bij de buren :smile:

Echt ik kom altijd met buikpijn thuis :smiling_face_with_tear: want dan wil ik tĂłch nog even dit/dat

4 likes

Ik luisterde net ‘videogames’ van Lana Del Rey, "I know that you like your bad girls honey’ :joy:

4 likes

Compleet uit context getrokken maar vond m toch leuk😂

1 like

Wow dit klinkt prachtig

6 likes

Ik ben er dus serieus nog nooit geweest en wil dat echt nog een keer doen! :sweat_smile:

2 likes

Ik zou ook schrikken als ik zo omver gekieperd word door de wind! Gelukkig heb je niks.

3 likes

Het is normaal om te schrikken van zoiets onverwachts. Maar fijn dat je nog een tamelijk zachte landing hebt weten te maken. :slight_smile:

2 likes

Nou als mijn hond eraan gaat likken weet ik dat ze in de was moeten.

1 like

Neejoh niet stom voelen. Is ook heel eng! Mijn bril is laatst van mijn neus gerukt en in zo’n afvoerput gevallen/verdwenen door de harde wind :clown_face: :clown_face: dat is pas stom

11 likes

Mag ik hierom lachen? Is wel echt de ultieme pech zeg!

4 likes

Ewa laat dan je berichten staan

3 likes

Omg Grease is op tv en ondanks dat ik die film al 1578982 keer gezien heb, blijf ik hier echt blij van worden :sparkling_heart:

8 likes

Ik wil dan direct zo american apparel disco pants aan.

6 likes

Ik zo’n petticoat :star_struck:

1 like

En wanneer wordt die voorgeleid bij de snelrechter?

2 likes