Ik denk dat ze me fomo probeert te geven haha.
Nee is een kei schattige vrouw. Vorige x keer ging ik eerder naar huis door een mental breakdown. En toen stuurde ze me allemaal updates. Dus nu is dat blijkbaar een traditie geworden haha.
Is prima wat mij betreft, kan mijn kind (en de andere kinderen in het gezelschap) even uitrazen voor er gegeten wordt, of er na. De familieleden die ik gesproken heb zijn enthousiast, dus we gaan een datum prikken.
Ik ga met enige regelmaat naar ABC (Limburgse wel OFC) en I LOVE IT. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het is gewoon lekker kneuterig, ongegeneerd veel eten. Echt perfect voor max 2x per jaar. Die in Limburg is binnen wel echt een donker hol zonder ramen. Maar boeie. En denk dat je dochter het ook vast geweldig vindt
Ik breng ze elke week bij de buren
Echt ik kom altijd met buikpijn thuis want dan wil ik tĂłch nog even dit/dat
Ik luisterde net âvideogamesâ van Lana Del Rey, "I know that you like your bad girls honeyâ
Compleet uit context getrokken maar vond m toch leukđ
Wow dit klinkt prachtig
Ik ben er dus serieus nog nooit geweest en wil dat echt nog een keer doen!
Ik zou ook schrikken als ik zo omver gekieperd word door de wind! Gelukkig heb je niks.
Het is normaal om te schrikken van zoiets onverwachts. Maar fijn dat je nog een tamelijk zachte landing hebt weten te maken.
Nou als mijn hond eraan gaat likken weet ik dat ze in de was moeten.
Neejoh niet stom voelen. Is ook heel eng! Mijn bril is laatst van mijn neus gerukt en in zoân afvoerput gevallen/verdwenen door de harde wind
dat is pas stom
Mag ik hierom lachen? Is wel echt de ultieme pech zeg!
Ewa laat dan je berichten staan
Omg Grease is op tv en ondanks dat ik die film al 1578982 keer gezien heb, blijf ik hier echt blij van worden
Ik wil dan direct zo american apparel disco pants aan.
Ik zoân petticoat
En wanneer wordt die voorgeleid bij de snelrechter?