Van alleen maar thuiswerken ga ik ineens na de komende week alleen maar kantoor :o
Wat is er veranderd dan?
Alleen maar wat?
haha, er was een cruciaal woord verdwenen
Oh nee! Met het risico wat herkenbaarder te zijn, ik heb meegedaan aan een reeks over langvoeden (borstvoeding). Ik was de enige niet-bv of influencer dus vond het wel indrukwekkend haha, met een styliste die obv mn social media outfits voor me koos en tijdens de hele shoot elk hoekje van m’n kleding goed stak, haar en make-up, een fotograaf met 2 assistentes en de redacteur die op eem laptop meteen meekeken naar alle beelden. Voelde me echt even famous haha
Ik heb officieel de leeftijd bereikt dat ik bij een zwangerschapsaankondiging van iemand met dezelfde leeftijd niet denk “whut hoe dan?” Maar “ach wat leuk!”
Ik ben gewoon helemaal kapot en de week is nog steeds niet voorbij? Morgen gewoon weer een dag? Kap ff
Vandaag een broekplassert van vier die geen roze sokken aan wilde omdat die voor meisjes zijn. Echt hoorrrrr houd op. Roze sokken of natte sokken, kies maar.
Als ik op bumble bff kijk zie ik alleen maar super knappe, vrolijke mensen en dan denk ik echt wat doe je hier. En waarom zouden we matchen.
Ik ben ook heel vrolijk en heel knap (mwuhaha) en zit ook op Bumble friends! Wat heeft het één met het ander te maken? Je kan om allerlei redenen toch zin hebben in nieuwe sociale contacten, heeft toch niets te maken met dat je wel/niet knap bent of wel/niet vrolijk op foto’s staat? En ik ‘swipe’ mensen o.a. omdat we dezelfde hobby’s of interesses hebben of omdat iemand een leuk antwoord geeft op die vragen daar of puur omdat diegene bijv maar 1 km bij me vandaan woont. Ik kijk niet direct naar iemands uiterlijk verder eigenlijk.
Oh dat klinkt echt super leuk zeg! Ik heb als 19-jarige ooit in de Yes gestaan, de was lang niet zo fancy, haha. Straks heb je ook nog mooie foto’s van jezelf. Tof hoor!
Vandaag was zo’n fijne dag, ik voel me echt tevreden
Daar heb je uiteraard gelijk in. Maar toch werkt t in mn hoofd anders. Alsof ik dan niet goed genoeg ben.
Daarnet mezelf vooropgesteld ipv anderen en een grens aangegeven. Dat vind ik heel moeilijk, dus ik ben even trots op mezelf (al voel ik me ook wel een beetje schuldig, maar da’s een dom iets in dit geval)
Woeps, ik verwijderde net mijn post
Huh? Patrick en Kiki waren al overleden in de vorige aflevering. Over wie heb jij het nu?
Pff ben zo moe van de quarantaine. Corona met een kleintje is echt niet makkelijk.
Gelukkig is het avond, mijn geduld is even op hoor vandaag
Ik heb een haarmasker met een douchemuts met een avocado erop en nu voel ik me echt een fre shavoca do
GET TO DEL TACOOO
Ik had vorige week een flink klaag bericht gepost in het ergernissen topic over IKEA en dat er bij een kastdeur geen scharnieren worden geleverd, dat je die los moet bestellen en dat ik dat idioot vind. Vind ik nog steeds, maar ben er vanmiddag achter gekomen dat ik de klemmetjes om een plankje in een ander kastje te kunnen zetten (heb het kastje al super lang en ben twee klemmetjes kwijt) gewoon gratis, zonder verzendkosten, bij kan bestellen! Echt supernice, nu kan ik weer meer spullen in m’n kastje kwijt dus IKEA heeft weer wat credit erbij gekregen voor mij.
Alle snippets van het nieuwe album van Florence and the Machine klinken zo OG Florence heb echt zin in het hele album