Door die niet af te maken. En dan via mbo naar hbo
Ai, ik weet nu wel een âleukâ verjaardagscadeautje voor hem. Een Nederlandse taalcursus.
Bij mbo letten ze toch ook op taal?
Haha, nee joh.
Ik verbaasde mij over de kwaliteit t.o.v HBO joh.
Was echt een wereld van verschil
Ik zou gewoon terug bellen met âik zag dat jullie mij gebeld haddenâ. Dan hoor je het vanzelf wel toch.
Ik moest denken aan Cynthia haar wijsheden (in mijn herinnering was het alleen ânee is ook een antwoordâ
Ik ben vandaag jarig, en ik heb net een professionele shoot gehad voor een magazine voor het eerst in mân leven, en het was zoooo tof! Iedereen was zo aardig, de styliste had wat voor me gekozen dat ik zelf nooit zou kiezen maar het was heel mooi. En mijn grootste angst werd even waar, kreeg de broek niet dicht, maar daar werd zo nuchter over gedaan dat het gelijk weer van me afviel.
Ik ken alleen de Engelse versie No is a complete sentence. Wat vertaalt dat zich lelijk naar het Nederlands zeg.
Oh ja! Groundbreaking ook om je dat te realiseren he
Niet bepaald. Baal ik soms wel van want ik weet soms niet eens of ik iets goed typ of niet.
Het is voornamelijk dat ze je aanwezigheid invullen en voor de rest kon je doen wat je wilde. tenminste, zo heb ik het MBO ervaren.
Nee is een drieletterwoord.
Nee is het tegenovergestelde van ja.
Nee kan overkomen als afwijzing.
Nee rijmt op twee.
Nee is enkelvoud.
Nee is nee.
@Baron is het duidelijk waarom zijn scriptie is afgewezen? Ik neem aan dat toch wel iemand tegen je neef heeft gezegd dat zijn Nederlands niet vloeiend is en/of klopt. Anders gewoon eerlijk dat tegen hem zeggen.
Is hij wel goed in spreken? Misschien dat hij zijn scriptie als een soort spreekbeurt kan vertellen, met alleen een kladblaadje met de hoofdpunten en het dan opnemen. Als hij dat dan mee gaat typen en als uitgangspunt gebruikt is aanpassingen doen misschien wel minder werk.
Ik ben docent Nederlands op een mbo. Ik heb heel veel studenten die instromen met een taalniveau dat vergelijkbaar is met groep 8 van de basisschool. En er zijn tal van compensatieregels waardoor studenten toch kunnen slagen ondanks ze slechte cijfers voor Nederlands hebben.
Mag ik hopen dat dat is gezegd. Maar denk dat hij op deze manier juist in spreektaal gaat schrijven eigenlijk
Als het echt zo slecht gesteld is met zijn taal moet hij misschien gewoon wat intensievere begeleiding hebben daarbij van een professioneel bureau als Scribbr ofzo. 90 paginaâs aan slecht geschreven tekst corrigeren kost dagen werk. Dat is niet een kleine vriendendienst ofzo als je het goed gedaan wil hebben. Kost wel wat maar uitloop van je studie kost nog meer als hij weer zakt en opnieuw moet beginnen.
Ik wil dit op een tegeltje
Wat leuk! Ben je model?
Hahaha never forget dat ze toen het statement âNee is ook een woordâ had gepost terwijl ze zo overduidelijk âNee is ook een antwoordâ bedoelde maar in plaats van gewoon toe te geven dat ze een foutje had gemaakt maar stug bleef volhouden dat ze echt âNee is ook een woordâ bedoelde.
Nou ja, in elk geval niet doen alsof ik achterlijk ben en nog nooit een fiets gekocht heb. En dat werd nu wel zo gedaan.
Na 3.5 uur eindelijk in Den Haag. Treinen is wel opeens een stuk minder leuk.
Heb net via Vinted een van mijn lievelingsjurkjes van jaaaren geleden opnieuw gekocht, want die ik nu heb is wat versleten (en mag een maatje groter haha). Echt een topuitvinding dat dat zo kan.