De stroom in de keuken is uitgevallen en mijn meterkast zit in het benedenpand waar ook mijn stomme huisbaas nu is. Ik doe wel even zonder stroom thats fine.
O ja, ze noemde het ook echt de overdracht hahahahaha jezus
Ik dacht trouwens altijd dat een ban gewoon op IP-adres gaat. Dus als je dan in een koffietentje of op je werk een nieuw account aanmaakt, dat dat dan niet meer te achterhalen valt
Ooohja dat was zij ook! Haha wow wat een fantasie wel
Grapje mijn koelkast was natuurlijk ook uit dus ik moest wel, maar hij was er niet
Ik voel me wel echt een beetje gedesillusioneerd.
Ik herkende best wel wat van haar in die situatie, bonus/stiefkinderen is wel echt heel erg lastig.
Ja wil zoooo graag een hond, maar gaat gewoon niet met werk… Ik werk nu wel bijna geheel vanuit huis nog en wij gaan ook niet terug naar 100% kantoor, maar ik heb geen idee waar ik over 5 jaar ben, dus kan ik zo’n beestje ook niet aandoen Heb gezocht op hondenopvangadressen. Als dat max 2 dagen per week is vind ik dat nog wel oke. Maarja open van 9 tot 5, dus gaat al niet met reistijd en er staat dat ze je hond alleen willen als er een klik is met de andere honden. Maar dat kun je vooraf ook niet weten. Dus geen hond voor mij
Ik zit dit ook echt zo te lezen:
Maargoed ik zit ook niet op het zwangerschap etc-gedeelte van het forum dus ik denk dat ik de helft sowieso gemist heb
Maar volgens mij was dat ook allemaal gewoon waar hoor. @Sax zo gek is het toch ook niet dat je niet de overdracht wil doen als niet ouder? Ik lees daar iig vaker over.
Ik denk dat ze vooral geschorst is omdat ze een permaban had en je dan dus ook niet terug mag komen, en zij dat dus wel gedaan had.
Dit is niet hetzelfde als je eigen hond hebben natuurlijk, maar ooit gedacht om via pawshake oid op honden te gaan passen? Vriendin van mij heeft zo af en toe een logeerhond voor een dagje.
Ja kan me bijna niet voorstellen dat je dat kunt bedenken, het sloot best aan bij hoe ik me voelde.
Dank je, voel me iets beter.
Hormonen he, hoop dat dat straks verbetert
Dat laatste denk ik ook. Volgens mij was alles wat ze postte ook gewoon waar
Ik geloof ook dat iig het zwanger en bonusouder-stuk wel waar waren hoor. Ik vond het eigenlijk ook wel leuk om een andere kant van haar te zien. Dat ze toch ook gewoon een mens is.
@Baron dit inderdaad.
Ik pas een keer in de week op een hond(je) die is dan de hele dag bij ons.
Ik zou zelfs meer kunnen oppassen maar ik werk ook
Via hondjeuitlaten.nl
Oh dat lijkt me wel leuk! Maar krijg je dan soms niet van die honden die thuis op de bank mogen en dan jouw bank slopen?
Ik ben vooral verbaasd dat iemand zulke fantasieën kan hebben en tot in detail verhalen kan neerzetten. Of zouden die dingen dan niet bedacht zijn geweest? En waarom zou je dat doen? Echt kut ook dat iedereen zo vaak de moeite heeft genomen adviezen te geven enzo. Maargoed we gaan er nu wel heel erg voor op door misschien.
Overigens heb ik bij zulke dingen inderdaad NOOIT iets in de gaten, echt irritant man
Jaa ik zie nu dat ik haar gewoon ook volg op insta nooit geweten dat zij dat was!
Je gaat eerst kennismaken. Stomme honden hoef ik niet hahaha
Maar mijn oppashondje heeft bij mij thuis wel andere regels. En dat weet hij dondersgoed!
Bij ons ligt een kleed op de bank en alleen daar mag hij op liggen. Dus als ik roep “kleed!” Loopt hij weer terug.
Thuis mag hij overal op de bank.
Hahaha wat dom, ik vond een heel handig en compleet paper over een onderwerp dat relevant is voor het onderzoeksvoorstel dat ik aan het schrijven ben, en ik dacht dat er gewoon zo’n groot watermerk doorheen stond op elke pagina, dat is wel vaker. Ik ben inmiddels al best ver ermee, zie ik opeens dat het niet gewoon een watermerk is maar dat er op elke pagina heel groot RETRACTED staat :’) Alleen ik kan nergens vinden waarom dus nu durf ik niks meer te gebruiken
Staat er iets op PubPeer?