Wat je even kwijt wil #59

Ik moet erg diep graven in mijn geheugen en er staat me bij dat Evi Lina haar mening erg afweek van het gemiddelde, maar dat ze later nog een account had waarop ze juist wat milder/minder populistisch was. Ik dacht dat zij tot het einde der EGF-tijden nog actief was, maar misschien heb ik dit niet goed onthouden. Ik moet nu denken aan de forummer met de vele accounts, maar dat was een ander persoon toch? (edit: ik lees duidelijk al te lang mee :redface:).

1 like

Ze is op dit forum nog een tijd actief geweest en heeft hier uiteindelijk een permaban gekregen. Op EGF volgens mij alleen meerdere keren een ā€˜normale’ ban. En de forummer met de vele accounts was iemand anders ja

6 likes

Huhhh hoezo heeft ze hier een perma ban gekregen? Ik heb echt iets gemist :sweat_smile:

Ja en ik heb ook even gemist waarom ze nu als Sem weg is?

Heel herkenbaar. Krijg mezelf nu ook niet uit bed, zo frustrerend.

1 like

Weet ik niet meer precies, zal wel iets met trollen te maken hebben.

En @konijntje ze is er dus nu als semm niet meer omdat ze een permaban had en hier dus helemaal niet mocht zijn

2 likes

Net een dikke vette zilvervis die over m’n plafond kroop gedood met een spuitbus yesss. :skull_and_crossbones: Voel me net mevrouw Helderder.

10 likes

Vind die beesten toch zo walgelijk, krijg ze ook niet weg met die spuitbussen. Hoop dat ik er straks in m’n nieuwe woning geen last van heb

2 likes

Maar had ze zichzelf dan verluld dat ze eerst die ander was?

4 likes

Het valt nog mee. Ik heb alleen nog chocolade voor mezelf besteld.

@Baron sinds ik een hond heb, heb ik geen last van zilvervisjes. Als ze nou ook dode vliegen opvrat, was ik helemaal gelukkig

1 like

Blijkbaar, want op een of andere manier is men erachter gekomen. De precieze toedracht weet ik ook niet

3 likes

Voor mij waren het puzzelstukjes die samenvielen. Tennis en een vorige werkgever waar ze hier toen veel over sprak. Die combinatie vond ik te toevallig. Dus dat zal meer mensen zijn opgevallen.

3 likes

Maar die sem heeft ook foto’s gepost over haar zwangerschap toch? En dat was dus ook evi lina?

Volgens mij was ze hier aan het trollen over heel weinig eten enzo. Heel triggerend en er gingen mensen in mee vgm.

2 likes

Oh ja ze had het altijd over tennis en idd het promoten van weinig eten. Maar die zat echt al op egf toen sommige hier nog in de luiers zaten. En toen was het uit na weetikhet 10 jaar ofzo en ging ze van brabant naar noord holland.

5 likes

Ja, ze heeft wel een foto gepost ja, die zorgde dat alles in elkaar paste.

Ik wist niet dat ze een permaban had gehad, dan snap ik nu wel waarom ze weer verbannen is.

2 likes

ik heb het weer eens allemaal gemist lol en ik zit echt veel op het forum

50 likes

Maar is ze dan ook echt zwanger? Ze heeft toen zoveel ook verzonnen toch?

Wel bijzonder dat iemand zo geobsedeerd is door een forum en terug blijft proberen te komen.

Ze postte wel mee in zwangerschaptopic. Ik ging ervan uit van wel.

Zij had toch ook nog niet zo lang geleden in het relatieleedtopic gepost over dat haar vriend haar soms gewoon ineens thuis liet met zijn kind (haar stiefkind dus)? En dat ze de moeder van het kind niet wilde ontmoeten, zonder een duidelijke reden, maar gewoon zei ā€˜ik heb daar geen zin in’ ofzo :joy: Echt zo kinderachtig en onnodig veel drama, heb met verbazing die posts zitten lezen. Maar goed, nu zij erachter blijkt te zitten valt er ook wel weer wat op z’n plek.

41 likes