Wat je even kwijt wil #59

Ik ben vooral verbaasd dat iemand zulke fantasieën kan hebben en tot in detail verhalen kan neerzetten. Of zouden die dingen dan niet bedacht zijn geweest? En waarom zou je dat doen? Echt kut ook dat iedereen zo vaak de moeite heeft genomen adviezen te geven enzo. Maargoed we gaan er nu wel heel erg voor op door misschien.

Overigens heb ik bij zulke dingen inderdaad NOOIT iets in de gaten, echt irritant man :thumbsdown:

10 likes

Jaa ik zie nu dat ik haar gewoon ook volg op insta :laughing: nooit geweten dat zij dat was!

Je gaat eerst kennismaken. Stomme honden hoef ik niet hahaha

Maar mijn oppashondje heeft bij mij thuis wel andere regels. En dat weet hij dondersgoed!
Bij ons ligt een kleed op de bank en alleen daar mag hij op liggen. Dus als ik roep “kleed!” Loopt hij weer terug.
Thuis mag hij overal op de bank.

3 likes

Hahaha wat dom, ik vond een heel handig en compleet paper over een onderwerp dat relevant is voor het onderzoeksvoorstel dat ik aan het schrijven ben, en ik dacht dat er gewoon zo’n groot watermerk doorheen stond op elke pagina, dat is wel vaker. Ik ben inmiddels al best ver ermee, zie ik opeens dat het niet gewoon een watermerk is maar dat er op elke pagina heel groot RETRACTED staat :’) Alleen ik kan nergens vinden waarom dus nu durf ik niks meer te gebruiken :upside_down_face:

4 likes

Staat er iets op PubPeer?

3 likes

Heldin! Niet direct op PubPeer maar via de issn die er daar bijstond heb ik toch een retraction note gevonden! Het was plagiaat door één van de auteurs, en er staat bij van wie ze geplagieerd hebben dus ik kan weer verder. Thanks!

7 likes

Ik moet opruimen en schoonmaken want er komt morgen een monteur die op zolder moet zijn en de bovenverdieping en zolder moeten dringend opgeruimd worden, maar ik kan er de energie niet voor vinden.

1 like

Ik word echt gek, ruik al de hele dag een muffe sigarettenlucht, maar kan maar niet vinden waar te vandaan komt? Zooo vies

Dat geldt ook voor journalisten blijkbaar.

5 likes

En ik dacht dat ik beroerd was met taal. :confused:

Het ging om het ontmoeten van de moeder van het stiefkind. Ze deed in mijn herinnering een beetje alsof ze gewoon niets met haar te maken wilde hebben, zonder echt duidelijke reden. En ja dat snap ik wel als het alleen een ex is, maar als het de moeder van je stiefkind is dan zul je toch volwassen genoeg moeten zijn om een normale situatie te creëren voor dat kind.
Ik begrijp ook zeker dat je niet de ‘overdracht’ wil doen als niet-ouder, daar zou ik ook helemaal geen zin in hebben haha. De manier waarop alles daar ging vond ik echt heel raar, ook dat haar vriend er zo mee om ging. Die nam echt nul verantwoordelijkheid. Maar goed, niet mijn probleem hoor.

@Baron Jij woont ook in 010 toch? Ik weet niet of je bij mij in de buurt woont en of mijn hond zilvervisjes verjaagt (ik heb ze in ieder geval nauwelijks thuis), maar als je een leenhond wil dan is die van mij eventueel weleens beschikbaar.

4 likes

Ooh ik kan het me zo specifiek niet herinneren!

2 likes

Lol savage :joy:

Ik zie ook helemaal voor me dat je die honden gaat keuren haha. Nee, deze niet, nee, nee, te groot, te klein, gewoon nee… ahh deze doen we!

4 likes

Nee woon helaas ergens anders, had me leuk geleken anders!

6 likes

Sorry geen idee waarom ik dat dan altijd dacht haha.

Ik vind dit een beetje heel erg creepy worden over een weliswaar gebande forummer maar alsnog een echt (en zwanger) persoon die hier nu zo besproken wordt inclusief medische details.

62 likes

Mijn overburen hebben een puppy gekocht en ze lopen er direct al mee buiten en laten andere honden snuffelen enzo. Zal wel weer van een of andere broodfokker komen

:rofl: ja maar echt hoor, een keer uitlaten prima maar als ik de hele dag een stom beest in huis heb, mij niet gezien!! Of stinkerds :relaxed:

Tijdje terug kennis gemaakt met een uit de kluiten gevallen niet luisterende labradoodle.
Zou voor heel af en toe zijn, maar gelukkig vond het baasje mij ook niks want ik heb niks meer gehoord :joy:
Maar goed ben nu voorzien

Klein oppashondje

21 likes

Om eerlijk te zijn boeit het mij ook nul. Ik ga ervan uit dat iedere forummer wel is gelogen of wat verzonnen heeft op het forum. Daarnaast ben ik/probeer ik niet emotioneel geïnvesteerd te zijn in andermans verhalen, van wie ik zijn/haar/hen gezicht nooit heb gezien.

Misschien heel aso van mij :woman_shrugging:t2:

8 likes

Mijn broertje heeft een hartspierziekte en gisteren zijn de allereerste stappen richting een harttransplantatie gezet. Het kan tot 5 jaar duren voor er een geschikt hart is, en gemiddeld gezien gaat een getransplanteerd hart 15 jaar mee. Het idee dat hij uitbehandeld is en hij hoe dan ook niet heel oud gaat worden, dat doet me zoveel pijn.

56 likes