Wat je even kwijt wil #59

nou dat heb ik niet hoor, alleen nog frikandellen en kaneelbroodjes

7 likes

Dan zou ik zeggen veel plezier nog :smile:

True story: ik had mijn tas leeggehaald (dacht ik) en ging hem toen uitkloppen uit het raam. Viel er een MAC lippenstift uit op de galerij en voor ik buiten was om hem te pakken dook er een freaking meeuw op af en pakte hem :cry:

37 likes

Hahaha ik kan me dit helemaal voorstellen

10 likes

Ik ga na mn vreselijke werk ook nog eens sporten. Echt waarom mishandel ik mezelf toch zo.

11 likes

Ik ben op vakantie in Egypte en ga morgen eerst per bus naar een baai en dan vanaf daar met een boot verder om op drie plekken te kunnen snorkelen, maar nu lees ik dus op het nieuws dat er vandaag een toeristenbus betrokken was bij een ongeluk waarbij er minimaal tien toeristen zijn overleden. Lees ik verder: vijf dagen geleden zijn er schijnbaar ook nog enkele toeristen overleden in een busongeluk in de buurt. Ik had een bezoekje aan Luxor al afgeslagen omdat ik uren in een volle warme bus niet zag zitten, maar nou heb ik dus ook echt geen zin meer in die snorkeltrip morgen :weary: Twijfel om het te annuleren, maar wil ook niet overtrokken reageren

3 likes

Stef Blok en leuk in 1 zin?!

1 like

It’s a Christmas miracle

2 likes

Egypte is een heel bijzonder land, maar helaas gaat het daar heel slecht op het moment. :unamused: op de resorts zit je wel goed hoor en de badplaatsen zijn nog wel relatief veilig volgens mij. Alleen daarbuiten pffff.

Misschien een geluk bij een ongeluk voor jou. Toen wij naar Luxor gingen hebben we de laatste 50 kilometer ofzo over een hobbelige zandweg gereden, waardoor je niet harder kon dan 15 km per uur. Dat was helemaal niet chill.

Hoop dat je nog wel een leuke vakantie gaat hebben! Het duiken/snorkelen is prachtig op de stukken waar je levend koraal vindt.

1 like

Omdat je een sucker for pain bent?

2 likes

Ik ben al een paar keer bijna tegen Lodewijk Asscher aangefietst omdat hij de hele tijd wil oversteken zonder uit zijn doppen te kijken.

3 likes

Wtf de lucht is hier helemaal geel? Haha echt heel surrealistisch

4 likes

Hier heel roze/oranje/paars, echt heel apart!

4 likes

OMG je hebt mn plaatje als ava :kissing_heart:

4 likes

Kutttt. Maar ter vergelijking, zijn parkeerboetes in de VS duur?

1 like

Hier ook! Is dat ook niet dat Sahara zand wat weer overkomt?

3 likes

neeeeee?! :weary:

2 likes

Onbewerkt haha, heel vet.

82 likes

Ik heb nav wat er vandaag hier is gezegd wat van haar reacties teruggelezen, zal wel aan mij liggen maar ik vind het wel meevallen met het getrol. Ze reageerde als ik het zo lees ook vaak lief op andere forummers en wenste anderen bijvoorbeeld succes met iets. Ik begrijp waar het gevoel van tegenstrijdigheden vandaan komt, maar dat wil nog niet zeggen dat iemand (over alles) liegt toch? Weet niet waarom ze geband is (en heb uiteraard ook geen recht op deze info), maar als ze een ban kreeg omdat ze jaren geleden op EGF geband was, dan vind ik uitsluiting eigenlijk best principieel als ze hier al heel lang actief was en verder niemand kwaad deed.

25 likes

Hier ook heel mooi, paars, blauw, roze. Waar woon je?

1 like