Ze werd geband om wat ze hier deed en zei en daar deed ze wel mensen kwaad mee.
Ben het met je eens dat ze nu anders overkwam, maar je krijgt niet zomaar een permaban.
Heel herkenbaar! Ik vind wat ik nu doe opzich wel leuk, maar echt niet voor de rest van mijn hele leven. Maarja wat ik dan wel moet, weet ik ook niet. Ik vind heel veel dingen wel een beetje leuk, maar niet zo van: dit is nou echt mijn droombaan en DIT wil ik!! En altijd als ik ergens een tijdje werk vind ik het alweer heel snel wat minder en ga ik weer naar andere dingen kijken.
Ik vind het ook met name âgekâ dat ik niks meer heb om naartoe te werken. Met school en studie had je altijd een periode die hoe dan ook eindig was. En met werken is dat gewoon niet zo? Het is gewoon elke dag dat, totdat ik zelf zoiets heb van: okĂ© en nu wat anders.
Dus als ik in het spitsuur met de trein reis moet ik vaak staan want klein treintje. Maar savonds om kwart voor 10 hrbben ze wel lange treinen om 3 mensen te vervoerenâŠ
Awwwww dat koppie!
Whoâs got a tiny brain?
Yes, you do!
Ik ga op korte termijn ongesteld worden en dat vind ik de hel op aarde want ik heb altijd zo veel last van menstruatiekrampen maar ergens vind ik dat zwelgen erin ook wel weer lekker ofzo
Hierbij moet opgemerkt worden dat ik er nu misschien nog zo over denk, maar zodra het feest is begonnen kom ik hier heel snel weer op terug. Misschien had ik dit in het TMI- of opbiechttopic moeten plaatsenâŠ
Fucked up he? Al die babyâs zorgen hier ook echt voor een financiĂ«le drainage. En dan nog de inflatie er bovenop⊠âMoetâ ook op 2 kraamvisites en die meiden zijn tantoe ver weg gaan wonen dus als ik geen anderen hossel om tegelijk te gaan ben ik alleen al aan benzine 75 euro kwijt stop met babyâs maken!!! (Ok nee want iemand moet later mijn AOW ophoesten
)
@Mademoiselle wel beetje lullig dat je @Leverworst geen fijne nacht gunt zal vast een onbewuste duim beweging zijn geweest
Mân favo park Echt mooi die lucht!
Ik heb een probleem maar kan het nergens echt kwijt en hier op het forum is er ook niet echt een topic voor. Voel me er echt heel kut door want het beĂŻnvloed me wel heel erg en kan op dit moment echt even geen moeilijkheden bij hebben
OMG ik heb gewoon mijn droombaan binnengesleept . Er moeten nog wat details uitgewerkt worden maar fuck yes
.
Onverwachts uit eten gaan is toch wel het leukste, al ben ik wel tot de conclusie gekomen dat 4 uur daarvoor misschien wat te vroeg is op de meeste plekken.
Je mag een pb sturen als je dat fijn vind!
Nog 1 dag en daarna 4 dagen vrij. Ga echt elk uur aftellen vandaag
Ik heb al bijna twee weken dat mijn leven zo vol en druk zijn met veel slaaptekort en de ene kant baal ik ervan, want ik wil gewoon rust, maar aan de andere kant twijfel ik bijvoorbeeld weer om vanavond niet even naar de sauna/yoga te gaan, want het is weel te lang geleden .
Ah ik heb dit gezien gisteren, wat een leuk mens!
Ik heb gisteren niet eens op halve kracht gepaaldanst maar eerder op een achtste omdat ik nog in die net-griep-gehad-fase zit waarin je 0 conditie hebt, maar mân hele lichaam doet alsnog pijn vandaag
Iemand in het zwembad vroeg vanochtend aan mij of het verplicht was je met shampoo/douchegel te wassen.
En ik zei âmoet je zelf wetenâ.
En toen zei hij âja omdat chloor ook al een schoonmaakmiddel isâ hahaha wat
Ik vind het zo bijzonder hoe dingen in een paar maanden tijd zo kunnen veranderen, merk dat ik echt in een soort roes zit en bijna geen slaap nodig heb omdat ik vol adrenaline zit
Op een goede manier?
Ja absoluut! Nou ja tegelijkertijd ervaar ik wel stress/verdriet maar dat gevoel wordt wel echt overschaduwd door blijheid, opluchting en dankbaarheid dus het is echt een mengelmoes van veel emoties
Maar ondanks alles ben ik nog nooit zo gelukkig geweest dus het is zeker op een goede manier!