Wat je even kwijt wil #59

Welke supermarkt? :heart_eyes:

2 likes

Was met een vriendin in Rdam en ik weet niet whatsup met Rotterdammse mannen vandaag maar een hoop vervelende mensen gezien. Kunnen geen nee horen, respectloos. Dus ik werd na de 3e keer zo boos dat ik zei ‘moet je een klap’ tegen een man. Dus hij zei ‘kom dan’ en liep nog even achter ons aan. Echt dom van mezelf dat ik dat zei achteraf, je weet nooit hoe dat afloopt.

2 likes

Ik krijg in mijn feed video’s met chimpansees en nu wil ik een.

Weet dat dit niet mag hoor maar ja kijk hoe schattig.

Zegt de evenementenbranche (even kort door de bocht) nu dat ik het beste op VVD kan stemmen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Oh ik snapte al niet waarom er een douchemuts bij dat masker zat maar blijkbaar moet het op nat haar. Best logisch maar too little too late.

1 like

Ik zit me vooruitstrevend al te vervelen voor morgenavond. Ik zit nog in isolatie ivm COVID en mijn vriend is tot op heden negatief zonder klachten dus die gaat een voetbalwedstrijd fluiten en is dan de hele avond weg. Ik heb deze week al koekjes gebakken, ik heb 3 verschillende series en 2 films gekeken, ik heb al heel veel geĂŻnternet, Pinterest bekeken, domme kattenfilmpjes gekeken op Instagram, het huis opgeruimd, alle was weggewerkt en overal gepoetst en gestofzuigd, stemwijzers ingevuld, chocola gegeten, veel geslapen. WAT kan ik nou nog doen op een vrijdagavond haha. Al mijn vriendinnen hebben plannen en heb geen covid positieve vriendinnen waar ik wat mee kan doen helaas.

2 likes

Love Rotterdam! Maar het is de enige stad waar ik altijd zo consequent lastig wordt gevallen door mannen.

8 likes

En deze advertenties :’)

3 likes

Videobellen met iemand die nog geen plannen heeft, je topografische kennis testen met topo quizzen, alle foto’s op je mobiel uitzoeken en in mapjes zetten, een fotoboek maken van je uitgezochte foto’s, kaartjes maken en schrijven en opsturen aan vrienden of familie, een brief schrijven aan een gevangene, toch nog een kastje/laatje vinden dat opgeruimd moet worden, online naar asieldieren kijken en ze uiteindelijk allemaal willen adopteren, online het spel ‘clever’ spelen of andere spellen, tekenen, iets haken/breien, knutselen, nog gauw even iets bestellen bij bol wat dan morgen binnen is bijv. lego of iets dat je in elkaar kunt knutselen.

7 likes

Ik zit met kakkers in de trein en echt hoe zij praaaaten afgrijselijk :sob: sorry maar hoe kunnen mensen dat aantrekkelijk vinden

8 likes

Dit is een goed idee! Heb nog wat achterstallig fotowerk liggen :star_struck:

3 likes

Nee daarom heb ik 't ook over snippets enzo

1 like

eww gross, maar je menstruatie is wel een verzachtende omstandigheid.

@Echo ik moest bij dit filmpje aan jou verhaal over dat karma cafe denken

4 likes

Haha, het tegenovergestelde maar op een bepaalde manier toch hetzelfde :sweat_smile:

2 likes

Net met mijn zeemeeuwenfobie The Birds gekeken. Ik ga nooit meer mn huis uit

2 likes

Appie!

3 likes

Ik was al hoopvol naar de Jumbo getogen ‘want de kaas was op’ maar die had ze niet. Nu zit ik met gore Malteser flats, wat een deceptie :thumbsdown:

Twee straten van mn huis waren ze een soort filmset aan het opbouwen dus het eerste wat in me opkwam was of het voor Emily in Paris zou zijn hahaha

13 likes

Sorry ik kan alleen spreken voor de grote appie naast de Praxis in Amsterdam Oost, over andere supermarkten doe ik geen uitspraken

3 likes

Er liep net midden op het fietspad, super casual, een fucking ooievaar? Naast een drukke doorgaande weg ook?! Zat zelf gelukkig in de auto maar als fietser zou ik me de tyfus zijn geschrokken :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

13 likes