Wat je even kwijt wil #59

Ik zag gisterochtend een UIL bij de tramhalte. Was ook heel raar. Waren al wel mensen mee bezig want ging waarschijnlijk niet zo goed met 'm.

5 likes

de lucht voelt weer als lente en ik ben meteen in een compleet andere wereld :yellow_heart:
some day ben ik lekker nooit meer in Nederland in de winter, vraag me elk jaar weer af wat ik mezelf eigenlijk aan doe als ik het contrast voel tussen het grijze winterweer en het licht en de lucht van de lente

37 likes

Waarschijnlijk heeft Merel Merelszoon het territorium achter ons huis overgenomen.
En hij is wars van de klassieke deuntjes dus geeft er een heel eigen draai aan.
Zo word ik tegenwoordig wakker met geluiden van meeuwen, musjes, telefoons, deurbellen, havik? Etc. Etc.
Echt :rofl:

14 likes

Mijn telefoon is vanochtend kapot gevallen en nu voel ik me ontheemd, maar ook wel weer rust ofzo?
Nu nieuwe telefoon uitzoeken wat ik echt een stom klusje vind, normaal doe ik daar minimaal 3 weken over.

1 like

Aaaah dat is ook sneu! Hier in het dorp zijn mensen die ooievaars hebben (echt heel zielig, dat verblijf meurt altijd) maar dat is echt kilometers verder dan waar ik dit beestje zag. Dus vraag me af of het zomaar een wilde is of toch een ontsnapte?

1 like

Ik ben eindelijk een keer volwassen en heb een afspraak met de huisarts gemaakt voor mijn benauwdheidsklachten waar ik al maanden mee rondloop.

Heb ik gelijk die afspraak over een uur. Voordeel ik ben er gelijk van af. Nadeel mijn pyjama zit zo lekker :cry:

11 likes

Zie op fb allemaal topics over een loting voor deze schoenen en omg wat een lelijke dingen??? Overpriced crocs

20 likes

Hahaha deze hadden Denzel en Famke echt bijna elke dag aan in hun docušŸ¤£

Ja ik kijk datšŸ™„

5 likes

ik vind dit vet en ze doen me ook lowkey denken aan de architectuur van zaha hadid

die rare snowboot yeezys vind ik ook :ok_hand:

5 likes

Ik weet nie over het algemeen als mensen dit mooi vinden heb ik het idee alsof ze het alleen maar mooi vinden omdat het duur en designer is. Dan vraag ik me af, zou je het ook mooi vinden als dit hema schoenen waren?!

12 likes

ja de naam van de designer speelt zeker rol hoor maar dat is opzich wel vaker zo met kunst/design, niet puur voor de naam maar om waar die designer voor staat en omdat kunst ook deels concept is natuurlijk en (gecreƫerde) associatie met designers/kunstenaars onderdeel van dat concept is.
de hema komt gewoon over het algemeen niet met zulke dingen dus het is een beetje een nonvraag ook, zoals over expressionistische kunst zeggen dat je kleuter dat ook had kunnen maken.
maar iig in dit geval had ik ze ook vet gevonden als ze van de hema waren geweest want ik vind het hele design gewoon nice maar ik vind ze wel nog vetter omdat ze van yeā€™s hand zijn.

en er zijn opzich genoeg dure dingen die ik wel lelijk vind (sowieso ongeveer al die yeezy boost knit sok lilleke schoenen om bij kanye te blijven) en genoeg goedkope dingen die ik mooi vind dus ben niet verblind door duremerrek ofzo

11 likes

Over 2 weken is het weer payday :wave:t2:

15 likes

Zometeen in ondertrouw!
Daarna maar een taartje scoren om het te vieren :sunglasses:

73 likes

Ik wacht in bed tot mā€™n pa terug is van de winkel, want wil ontbijten met taart :thumbsup:

21 likes

Gefeliciteerd

1 like

Nu heb ik ook zin in taart

Gefeliciteerd allebei! @Flopsyunicorn en @Maestoso :tada:

6 likes

Mijn vriend heeft corona en ik ben sinds di avond flink ziek maar test negatief. Onze hond is sinds gister ochtend bij mn schoonouders en nu is het zo stil en saai :sob:

2 likes

Gefeliciteerd!!
Ook @Maestoso en @Vaiana :partying_face::tada::heart:

3 likes

Er hing blijkbaar een FVD poster op het elektriciteitskastje (semi) voor ons huis en die heeft iemand er gewoon al afgetrokken! En dat in een stad waar het soms lijkt alsof 95% intolerant en rechts is. Toch fijn om te weten dat dit niet voor iedereen geldt :sweat_smile:

38 likes

Lol mijn voordeur is vannacht ofzo naar beneden gezakt door het gewicht van mijn nieuwe ramen in de deur. :sweat_smile: Gelukkig zijn ze dat nu meteen aan het repareren.