Wat je even kwijt wil #59

Hahah ja echt. Ze is ook net wat volwassener in haar kledingkeuze dan de rest.
Nu heeft ze weer twee van de anderen naar de overkant van het water gestuurd om vanaf daar foto’s van haar en de overgebleven twee te maken :joy:

4 likes

Hahahahaha ik heb dit nu al 56 keer bekeken

18 likes

Congraaaaats!

2 likes

Neee ik moest fietsen op werk vandaag en nu zie ik van die zwarte vlekken onderaan mijn beige trenchcoat :sob: ergens tegenaan gekomen denk ik. Wat zonde, hopelijk gaan ze eruit.

Ik had dat laatst ook (beige, maar dan wollen jas) en heb het er na tips van hier perfect met ossengal-zeep uitgekregen. Weet niet of het ook OV-fiets was toevallig, maar valt me op dat ze die soms iets te enthousiast smeren.

1 like

M’n kind heeft sinds dit weekend buikgriep en nu lijk ik het ook te hebben.
Maar het is zo’n slechte timing… Ziek is ziek natuurlijk, maar heb morgen m’n eerste werkdag op m’n nieuwe werk en vind het zo shit als ik me daarvoor ziek moet melden :confounded:

Wat fijn. Ga het lekker vieren in dit lekker weer :wine_glass:

1 like

Ik ga over een paar maanden een weekend terug naar Engeland maar vond het zó spannend om vrienden daar te vragen om te meeten dat weekend. Heb de meeste 3 (en sommige 4) jaar niet gezien door Corona en omstandigheden, maar iedereen gereageerd zo enthousiast en blij. Echt zo veel zin in dat weekend nu :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Ik zie best vaak raven. Althans, dat denk ik. Dat zijn wel echt flinke beesten inderdaad. Weet niet of roeken ook zo groot zijn?

Edit: ik lees nu wel dat ze oa op de Utrechtse Heuvelrug voor komen en aangezien ik daar woon zou het wel kunnen.

2 likes

Waar heb jij ze denk je wel eens gezien? (Ik zou ze graag eens in Nederland willen zien.)
Sowieso zwarte vogels :black_heart:

1 like

Gewoon in de buurt van Z. Maar nu begin ik te twijfelen, haha.

2 likes

Ik heb ze daar dus nooit aangetroffen. :cry:

1 like

:sweat_smile: Ik begin nu ook te twijfelen, haha. Maar ik ben hier wel vaker roofvogels tegengekomen. Sowieso zit ik tijdens mijn werk ook veel in het bos nu.

Ik ben nu in een soort rabbithole gedoken over het metadocs verhaal. Het is opgestart door bekende instagram dokters. Ze verkopen NFT’s en met deze NFT’s krijg je toegang tot metadocs. Ofwel online consultatie met een influencer dokter. Een deel van de opbrengst geven ze aan een goed doel. Toevallig is het goede doel The Autism Community in Action. Die geloven dat vaccinaties autisme veroorzaken en willen autisme genezen.

Het is echt verbazingwekkend

Edit: een YouTube filmpje die het beter uitlegt

2 likes

Wow, een scam gecombineerd met conspiracy, je verwacht het niet

13 likes

Ik word echt zo schijtziek van de hond van mijn buren, de buurvrouw is niet eens thuis en die hond zit in de achtertuin (de deur staat ook open??) en zodra ik 1 stap zet in mijn tuin begint ie te blaffen en tegen de schutting te springen alsof ie me op wil vreten. Heb er al eens wat van gezegd en dan zegt ze “ja dat is nou eenmaal wel een beetje het ras hè”, ja hartstikke leuk vriendin maar je woont in een fucking woonwijk, niet op een boerderij in the middle of nowhere.

9 likes

Vooral dat dokters zich hiervoor uitlenen. Heb je zolang ervoor gestudeerd, ga je het hiermee verklooien.

5 likes

Hoe lang ben je besmettelijk dan?!

1 like

Gerogina Verbaan deelde hem gisteren ook al op twitter, heb hem een paar minuten op loop gekeken en me kapot gelachen :joy:

En hoe willen ze dat genezen? Met vaccinaties? :crazy_face:

5 likes