Ik heb mijn was op de bank zitten sorteren, maar nu is de afstandbediening van mijn lampen kwijt. Nu is mijn witte was bijna klaar met centrifugeren, ben echt een beetje bang dat ik hem zo uit de wasmachine kan vissen
Nee, met decompressiekamers en vitamineshots duh
Update over mijn vader:er moet nog een onderzoek komen of er behandeling mogelijk is of niet. Het schijnt wel uitgezaaid te zijn, maar hoe of wat wist hij ook niet⦠dus wederom wachten tot we meer duidelijk hebbenā¦
Haha per ongeluk š«¤š«¤š«¤
Na je besmetting tot wel 18 maanden!
Oh wauw! Mān dochter heeft Pfeiffer sinds een week.
Ik heb er vroeg echt zoooo lang last van gehad. Heb jij veel last?
Heb ook echt veel te veel oudstudiegenoten die opeens cosmetisch arts zijn en op de sites van die klinieken allemaal lulverhalen houden over dat ze zoān passie hebben voor het vak en empowerment en weet ik veel wat terwijl we allemaal weten dat ze het alleen voor het geld en de goede werktijden doen.
Heb een vrij helse week gehad op mn werk, misschien moet ik het toch ook maar eens overwegen. Kans dat je patient overlijdt is een stuk kleiner bij cosmetische geneeskunde iig
Hahah ja omg ik heb ook zoān kwaljongen uit mān middelbare schoolklas die nu dan cosmetisch arts was bij zoān kliniek en een of ander lulverhaal dat hij vond dat juist imperfecties zorgden voor schoonheid blablabla
Imperfecties zorgen voor schoonheid en dan word je cosmetisch arts om alles perfect te maken
Haha doet me denken aan een van me oud-collegaās. Die is uit anesthesist geworden, maar had als bijbaan cosmetische ingrepen in een kliniek. Hij zocht patiĆ«nten in zān directe collegaās. We werden echt door hem geplaagd. Waren blij dat hij weg ging en uit de app konden verwijderen.
Oh wat rot! Zoān buurvrouw heb ik ook gehad; dat beest zat altijd buiten als zij aan het werk was en hij begon hysterisch te blaffen als ik alleen maar een wasje buiten hing.
Toen ik een makelaarsbord in haar voortuin zag staan heb ik nog net geen slingers opgehangen.
We hebben er een hele fijne buurvrouw voor teruggekregen gelukkig.
Haha ja ze weten het ook altijd heel mooi te draaien
āDokter Oetlul heeft 4 jaar onderzoek gedaan in de dermatologie, diverse artikelen gepubliceerd en gesproken op grote internationale congressen! Ook heeft hij heel veel klinische ervaring opgedaan als zaalarts bij de chirurgie. Uiteindelijk kwam hij er toch achter dat hij iets miste in het ziekenhuis. Hij wilde er echt zijn voor de patient en diens verhaal! Hij is dan ook blij dat hij bij SKIN FACE CARE LOVE FRESH YOUNG CLINICS zijn passie voor de mens Ć”chter de patient kwijt kan!ā
Vertaling: Dokter Oetlul werd niet aangenomen voor de opleiding tot dermatoloog, chirurg, orthopeed of wat voor ander lastig vak dan ook, dus settelt nu maar voor dit. Wat hun goed recht is natuurlijk, maar zeg dat dan gewoon en doe niet alsof dit je life goal is ofzo haha
Oh pfff wat vervelend dat je weer moet wachten, dat is echt killing. Hopelijk krijgt hij sneldat onderzoek zodat jullie niet meer in spanning zitten. Veel sterkte ik denk aan jeā¤ļø
ik heb, vet origineel, biscoff tiramisu gemaakt en zit nu lekker dat bakje uit te lepelen, echt lekker voor iets wat je in een kwartiertje in elkaar flanst
Vandaag is zoān dag dat ik mijn werk niet los kan laten, ik blijf maar met ƩƩn overledene in mijn kop zitten. Hoop echt dat ik wat kan slapen zo.
Wat een vreselijke situatie. Heel veel liefs en sterkte
zou je het recept willen delen?
ik heb verlof dus mijn vakantie is al begonnen, met ijskoffie en kaneelbroodjes