Oef, just like that was echt enorm slecht
Oh no. Welk merk en wat wilde je?
Dat is echt schandalig!!
Doet me denken aan de keer dat mijn schoonouders week boodschappen voor ons deden. Super lief natuurlijk maar van alles werd het duurste merk gehaald, zelfs aluminiumfolie en vuilniszakken. Waren echt 30 euro meer kwijt dan normaal. Maar de zak chips was dan wel van het goedkoopste merk Begrijp deze keus bijna 2 jaar later nog niet.
Nou INDERDAAD! Het deed helemaal niks voor mn keelđ
Ik lag een beetje te kloten met grappige insta filter en klikte op een âspider eyesâ filter waardoor ik extra ogen op mn wangen en voorhoofd had. Ik werd er direct fysiek super ongemakkelijk en misselijk van
Ik volg best veel âfitgirlsâ op instagram maar nu ben ik via mijn zoekpagina wel bij een heel bijzondere chick aanbeland. Ze deelt ontbijtjes waarbij ze rauwe bloemkool in stukjes snijdt, met proteĂŻne pudding mengt en dan opeet Rauwe bloemkool meine gute arme buik
Ik ben mân keukenkastjes aan het poetsen op vrijdagavond, wie ben ik en wat is er met tering luie Blush gebeurd.
Wat een straf, waarom?!?!
Ik vind trouwens wel echt dat ineens zo zo zoo veel fitgirls op the Gram zijn, dat het gewoon niet meer interessant of vernieuwend is. Ze hebben ook allemaal dezelfde content:
â what I eat in a dayâ ( vervolgens zie je stukjes speculaas in een bak havermout verzuipen en wel 1 stukje - zozoo doe eens lekker gek- chocolade 278% puur datdanweerwel, in een bakje kwark).
Of een spon deal met het zoveelste fitness kleding merk.
Of online programma waarin jij óók een fitgirl kan worden.
Of een body positivity post natuurlijk.
Om de dag een post met waarom je helemaal verkeerd squat ( inclusief betuttelend vingertje om te duiden dat wat ze net voordeed dus NIET moet) en hoe het wel moet dus.
Ăn over dat ze vroeger echt heeeeel onzeker waren en NIKS met sporten hadden en nu ineens wel en nu ineens is dat hun allerlievelingste bezigheid.
ââââ-
En zoân post met âgeen tijd voor de gym? Maar je hebt wel tijd voor x, y en z dus dan moet je PRIORITEITEN stellen!!!â
Oja, body positivity. Met een plaatje met âall bodies are beautifulâ, of een foto van hun striae die ze dan tijgerstrepen noemen. Op de foto zie je dan drie miniscule streepjes op een volledig strak, slank en gebruind lichaam, helemaal volgens de heersende norm. En dan een heel relaas over hoe onzeker ze wel niet waren over die streepjes, en wat een overwinning het voor hen was om dit te posten.
Rauwe bloemkool is toch nog best lekker. Als âgezondâ hapje met wat cocktailsaus
Pfff ik moet de hele nacht nog dansen. Hoe dan hahah hoe deden we dat ook al weer
Gaaaadddddverdamme ik heb net een broodje gegeten met bedorven boter. Ik eet dat nauwelijks en ik dacht dat het nog wel kon. Ook stug doorgegeten want ik had een broodje hagelslag cravingđ€ź
Kan prima! Heb ik ook wel eens gedaan, leef nog steeds
Ik zat net in de randstadrail naast een gigantische infuusnaald. Dat ding lag tussen het bankje en zonder bescherming er omheen. Zat echt in twijfel over wat ik moest doen, maar had uiteindelijk aangeklopt bij de chauffeur. Vraagt hij of ik die naald naar hem toe wil brengen. Wtf goos, tuurlijk niet! Dus hij bij de halte het hokje uit en iedereen naar ons kijken natuurlijk pakt hij dat ding MET BLOTE HANDEN op, zegt âoh bedoel je ditâ en liep serieus geĂ«rgerd weer naar zijn hokje toe. Voelde me echt zo voor lul staan, maar stel je voor dat een kind ermee aan de haal gaat, god mag weten wat voor ziektes aan die naald hangen. Hhad er ook eerst een foto van naar de tram maatschappij gestuurd maar daar werd niet eens op gereageerd.
Het was wel heel viesđ
Ranzige boter is wel echt heel smerig, ook al word je er niet ziek van.
Jij hebt goed gehandeld!!!
Ik ben verliefd op Fez van Euphoria
Wat een rare reactie van hem, en ook vrij bizar dat hij zoân naald zomaar vastpakt. Veel plezier met je aids joejoe