Wat je even kwijt wil #59

De muziekcomputer in het café is stuk dus mijn vriend heeft mijn Spotify een dagje om muziek te kunnen draaien tijdens zijn werk

Dit is echt heel dom van hem want ik ben nu al nummers aan het bedenken die hij haat om op afstand af te spelen

Edit; shit het werkt allemaal niet goed dus hij gebruikt het niet. :rage::rage: had Santana al klaarstaan

14 likes

Ugh, ik zie in mijn nieuwe buurt alleen maar VVD en FvD posters en dat zijn ook de enige partijen waar ik een folder van in de bus heb gekregen. Vraag me af waar ik terecht ben gekomen. :woozy_face:

Mijn gemeente heeft het grootste percentage FVD stemmers van NL dus ik heb geen illusies hahaha. Maar gelukkig wel alleen van vrienden van me die D66’er zijn een flyer in de bus gehad :sweat_smile:

1 like

Ik woon in rdam in een wijk waar vooral pvda gestemd wordt of iets als denk, maar daar hangen dus ook borden van VVD. Hallooo die mensen wonen hier niet. Die zijn allang al vertrokken naar de buitenbuurten.

2 likes

Hier zijn ze wat creatiever.

81 likes

Ik kreeg net gewoon een BRIEF per post van een student (naar mijn werkadres). Echt een uitgeprint word-document met een vraag over iets. Is lang geleden dat ik echt zulke post kreeg :sweat_smile:

29 likes

@kali Ik vind het net een mix van Zaha Hadid en de Sagrada Familia.

3 likes

Vandaag nog werken en dan lekker weekend! Zit hier nu al zo lekker op m’n plek en vind dit werk ook veel leuker dan het vorige bedrijf waar ik dus na 3 weken weg ben gegaan. Ben dus ook weer helemaal opgebloeid deze week.

32 likes

Aaaah zo stom om nu in quarantaine te zitten, het is zulk lekker weer! Ik ga zo maar even voor een open raam zitten met een zonnebril op en een lekker drankje erbij. Dan heb ik misschien toch nog het idee dat ik een terrasje aan het pakken ben :cool:

9 likes

Ik neem mijn vriend voor zijn verjaardag mee naar een heel vet festival in Londen :grin:. Maar nu moet ik zoveel moeite doen om het niet nu al te vertellen.

25 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted ergernissen

Nog eentje innemen tot het maximale dosering.

2 likes

In mijn VVD-dorp zie ik echt alleen VVD-posters. :nauseated_face: En wat lokale partijen.

2 likes

Zooo dat is genoeg gewerkt voor vandaag. Terras ik kom er aan :partying_face:

12 likes

Echt een van de dingen die ik totaal niet mis sinds ik verhuisd ben.

1 like

Heb als verrassing voor m’n moeder aperol spritz gehaald maar ze duurt laaaang

Haha, dat snap ik. Ik stem voor het tegenwicht nooit op de VVD overigens.

3 likes

Inhaler opgehaald. Nu hoor ik er ook bij :nerd_face:

2 likes

Voor de fans van Secret Santa/Bunny: bij voldoende animo organiseren @Jeminae en ik dit jaar weer een Secret Bunny! Aanmelden kan via dit topic!

12 likes

Ben inmiddels zelf ook positief. Bweghhh :frowning:

1 like