Wat je even kwijt wil #59

Fantastisch 🥹 klein traantje weggepinkt hoor bij laatste nummer. Wat een goede band zeg

@kleinmaargroot zaten vlakbij! Hier 106

3 likes

Ik kan niet meer uitslapen. Echt volwassen :sob:

5 likes

Zo herkenbaar. Hele week 7 u naast mijn bed, nu enigszins uitgeslapen want ik stond er om 7.20 naast :joy: met die 20 minuten moet een hoop goedkomen!

3 likes

Wat is dit, ik voel me gewoon een beetje brak terwijl ik 1 cocktail heb gedronken en 1 mezcal en om wel 12 uur naar bed ging :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

En ik ben een oorbel kwijt die ik voor de tweede keer droeg, maar het achterkantje zat natuurlijk nog wel in mijn oor :+1:

Deze week ongesteld en had nog steeds geen hoofdpijn. Was er erg content mee!

Word ik vandaag wakker, BAM :boom:
Met een intensiteit van “we halen de afgelopen dagen even in”

1 like

Hee leuk @June jij ook!
Jaa ik heb ook gehuild, echt altijd als ik die band zie :joy: Zoo goed en mooi. Vandaag nagenieten

3 likes

Ik had dit ook en van de 2e nooit info gehad maar uiteindelijk werd alles tegelijk geleverd. Hoop bij jou ook!

1 like

Mijn vriend is vannacht in de sloot gesprongen omdat er een knetterlamme meid in was gevallen :exploding_head: ik trof hem om 2 uur snachts met schoenen en al onder de douche aan haha

28 likes

Dat is echt het beste :heart_eyes:

2 likes

Wat schattig allemaal

1 like

Er komt iemand verkleed als heks de trein in zetten. En ik ben dan altijd even bang dat ik een verkeerd smintje heb gepakt

21 likes

Fjieuw dan was het idd gewoon een normaal smintje haha. Ze ziet er wel heel tof uit tho. Ik ga dr zo een compliment geven als ik durf.

I did it haha

17 likes

Het duurde even voordat ik doorhad dat je naar drugs refereerde

10 likes

Dit is volgens mij niet mijn dag, eerst laat ik mijn portofoon in de wc vallen en net valt een heel bloemstuk met vaas kapot.

4 likes

Ik heb van die plakfolie op mijn keukenkastjes zitten en net dacht ik “goh laat ik dat eens een keer goed schoonmaken met schoonmaakmiddel”. Tot zover mijn schoonmaakkunsten want heel die kastjes zitten nu vol vegen die ik er niet vanaf krijg. Ik ga wel weer op de bank hangen, daar ben ik iig goed in. :slightly_smiling_face:

4 likes

Oh jee, dus alle buddies liegen ons voor?
T is wel intensief maar je dag vliegt ook wel voorbij. Heb nu nog zaterdags mn oude werk maar straks is t 4 om 5 dus dan beter te doen hopelijk.

2 likes

Aaah ik ben zo trots op mijn broertje. Hij heeft vorig jaar zijn studie muziekproducer afgerond en deze week is een nummer van hem ‘de hit van 100’ op 100% NL :partying_face:.

60 likes

Ik ben mijn stem volledig kwijt :tired_face: wat irritant zeg, kan niks doen of nergens heen zonder te praten pff

4 likes

Gelukkig goed en dat meisje kon uiteindelijk ook bij iemand slapen (ze zou nog met de trein moeten…) dus allemaal goed gekomen!

4 likes

Wat zijn dutjes als je moe bent toch fijn :heart_eyes:

5 likes