Fantastisch 🥹 klein traantje weggepinkt hoor bij laatste nummer. Wat een goede band zeg
@kleinmaargroot zaten vlakbij! Hier 106
Fantastisch 🥹 klein traantje weggepinkt hoor bij laatste nummer. Wat een goede band zeg
@kleinmaargroot zaten vlakbij! Hier 106
Ik kan niet meer uitslapen. Echt volwassen
Zo herkenbaar. Hele week 7 u naast mijn bed, nu enigszins uitgeslapen want ik stond er om 7.20 naast met die 20 minuten moet een hoop goedkomen!
Wat is dit, ik voel me gewoon een beetje brak terwijl ik 1 cocktail heb gedronken en 1 mezcal en om wel 12 uur naar bed ging
En ik ben een oorbel kwijt die ik voor de tweede keer droeg, maar het achterkantje zat natuurlijk nog wel in mijn oor
Deze week ongesteld en had nog steeds geen hoofdpijn. Was er erg content mee!
Word ik vandaag wakker, BAM
Met een intensiteit van “we halen de afgelopen dagen even in”
Hee leuk @June jij ook!
Jaa ik heb ook gehuild, echt altijd als ik die band zie Zoo goed en mooi. Vandaag nagenieten
Ik had dit ook en van de 2e nooit info gehad maar uiteindelijk werd alles tegelijk geleverd. Hoop bij jou ook!
Mijn vriend is vannacht in de sloot gesprongen omdat er een knetterlamme meid in was gevallen ik trof hem om 2 uur snachts met schoenen en al onder de douche aan haha
Dat is echt het beste
Wat schattig allemaal
Er komt iemand verkleed als heks de trein in zetten. En ik ben dan altijd even bang dat ik een verkeerd smintje heb gepakt
Fjieuw dan was het idd gewoon een normaal smintje haha. Ze ziet er wel heel tof uit tho. Ik ga dr zo een compliment geven als ik durf.
I did it haha
Het duurde even voordat ik doorhad dat je naar drugs refereerde
Dit is volgens mij niet mijn dag, eerst laat ik mijn portofoon in de wc vallen en net valt een heel bloemstuk met vaas kapot.
Ik heb van die plakfolie op mijn keukenkastjes zitten en net dacht ik “goh laat ik dat eens een keer goed schoonmaken met schoonmaakmiddel”. Tot zover mijn schoonmaakkunsten want heel die kastjes zitten nu vol vegen die ik er niet vanaf krijg. Ik ga wel weer op de bank hangen, daar ben ik iig goed in.
Oh jee, dus alle buddies liegen ons voor?
T is wel intensief maar je dag vliegt ook wel voorbij. Heb nu nog zaterdags mn oude werk maar straks is t 4 om 5 dus dan beter te doen hopelijk.
Aaah ik ben zo trots op mijn broertje. Hij heeft vorig jaar zijn studie muziekproducer afgerond en deze week is een nummer van hem ‘de hit van 100’ op 100% NL .
Ik ben mijn stem volledig kwijt wat irritant zeg, kan niks doen of nergens heen zonder te praten pff
Gelukkig goed en dat meisje kon uiteindelijk ook bij iemand slapen (ze zou nog met de trein moeten…) dus allemaal goed gekomen!
Wat zijn dutjes als je moe bent toch fijn