Wanna have a Tub?
Een oogcreme zou logischer zijn
Is het voor vijfjarigen bedoeld ofzo?
Dankjewel! Het was zo leuk om weer op te treden. Ben nu helemaal warm en fuzzy van binnen.
Ik ben net lekker een rondje wezen lopen in mijn eentje Echt genieten
Witte katten zijn zo mooi! Ik heb ook eentje als ik je een ongevraagd advies mag geven; Zou je er asjeblieft om willen denken dat de poes zo min mogelijk buiten komt als het zonnig is? Ze zijn heel gevoelig voor kanker op hun oortjes neus en oogranden. Mijn kat heeft geen oren meer omdat ze werden weggevreten door huidkanker. Ik geef dit advies ongevraagd aan iedereen die een witte kat in huis neemt, sorry
Goede! De oortjes zijn wel donker, zou dat verschil maken nog?
Ik ben mân tandenborstel vergeten in mân oude huis
Ik was met vriendinnen een weekend in center parcs en het was zo chill. Beetje zwemmen, beetje wijn drinken, beetje eten, vroeg slapen. Echt veel beter dan center parcs toen we 16 waren. Geen drama, geen gejank. Heerlijk.
Ik ken dit alleen uit Friends, wist niet dat het ook echt bestond. Enjoy!
Wowww zo savage
Ik kreeg gewoon van tiktok zelf via een tiktok de waarschuwing dat ik al zo lang aan het tiktokken was en beter iets anders kon gaan doen
Mijn vriend⌠echt I canât. Gevraagd of hij alles naar binnen wil halen omdat het gaat regenen. Alles is binnen, maar de hoes zit niet om de parasol âwant dat vroeg je nietâ. Het gaat regenen, 1+1 is 2 toch? Hoezo bedenk je dat zelf niet . Inmiddels is de parasol dus nat, daar baal ik van al is het geen ramp maar ben zuinig op mijn spullen. En zo nog een situatie: hij wil iets groots weggooien maar de prullenbak zat al vrij vol dus ik vroeg of hij het in de kliko wilde doen. Wilde âie niet, hij propte het er alsnog bij. Toen vroeg ik ânu zit âie echt vol hè?â, waarop hij ja antwoordt. Maar dus niet bedenkt dat hij de zak dan even moet verwisselen maar gewoon wegloopt.
Of de was⌠Dan vraag ik of hij het bed af wil halen en in de machine wil doen. Dat doet ie dan ook, maar hij zet de machine niet aan. âWant ik weet niet wat erbij moetâ⌠DAT KUN JE DAN TOCH VRAGEN, waarom moet ik dat nog apart doen als jij er naast staat . Ik kan hem nooit iets vragen om te doen zonder dat ik alsnog iets zelf moet doen. Zo vermoeiend om alles super specifiek te moeten vragen, echt mijn nummer 1 irritatie.
Is je vriend 5?
Zou je wel denken hè, helaas is âie 27
Wat hij doet heeft een naam, het heet weaponised incompetence. Misschien kan hij zich daar eens over inlezen en reflecteren op zân gedrag.
Stop raising him, heâs not your son!!
Oh wist niet dat er echt een naam voor was, maar zal er eens wat over opzoeken en onder zân neus douwen. Helemaal klaar met dit gezeik.
@Lula zou âm graag retour afzender sturen maar zân moeder (en vader ook) is zelf de slechtste huisvrouw ever dus daar heeft âie dit gedrag waarschijnlijk van .
Je naam staat er wel bij. Maar ik kom er dus nu pas achter dat als je een tiktok deelt dat iedereen dan je account kan zien lovely.
Ik kreeg die waarschuwingen trouwens om de haverklap, heb gewoon dat officiĂŤle account geblokt, opgelost
Ik ben vanavond bij de Veluwse Bron (wellness) geweest en het was echt prachtig en fijn. Echt een aanrader!