Jezus wat een lul.
Ik zou nu toch weer aangifte doen. Wat een stalker.
Dit of als dat niet lukt en je vriend is erbij als het gebeurt. Hem op laten nemen met âoh nee ik heb net een nieuw nummer diegene die je belt ken ik nietâ
@Foefjeisthuis
Wel echt kapot irri dat hij nog steeds belt. Wat een rare gast zeg.
Nieuw nummer kan alleen dat gaat mij echt zoveel geld en tijd kosten, aangezien dit ook mijn zakelijke nummer is. Dus ik moet het op zoveel plekken aanpassen, naar mensen mailen, nieuwe dingen laten drukken etc. Dus dat zou echt mijn allerlaatste oplossing zijn.
@Madam-Mikmak ja ik ga zo maar weer de politie bellen kijken wat zij nog kunnen.
@Soy.peor ja ik hoop eigenlijk dat hij gewoon nooit meer belt. Maar als hij dan toch belt dat mijn vriend er is. Dan kan die opnemen, die is nu al woest laat staan als hij de telefoon opneemt
Wat kut zeg! Aangifte doen maar weer? Sterkte
Snap ik. Het geeft zoân onrustig gevoel he? Ik hoop dat hij het snel uit zijn hoofd laat om je lastig te vallen, en goede tip om je vriend op te laten nemen!
Dat heb ik ook met elite. Zoveel scĂšnes dat ik denk, als ze nu mee kijken denken ze dat ik heel wat anders kijk.
Wat vervelend zeg, echt irritant. Kan je misschien de instellingen van je telefoon veranderen en âniet storenâ inschakelen tijdens de uren dat je slaapt (ik heb dat standaard tussen 2300 en 0700 uur bv). Mijn favorieten (vriend, familie) kunnen mij dan wel nog gewoon bereiken maar bij elk ander nummer gaan mijn telefoon dan niet meer over. Nog steeds irritant om dan 35 gemiste oproepen te hebben in de ochtend maar heeft hij je iig niet van slaap ontnomen.
Dat heb ik inderdaad normaal aanstaan! Alleen ging hij gister gewoon over, ik weet niet of dat was omdat het anoniem werd gebeld of dat er toch iets niet goed stond. Normaal werkt het wel gewoon.
@Hippe_kikker ja klopt en ik ben ondertussen gewoon echt boos van wat bezielt iemand om dit zo te doen.
Heb je toevallig aan staan dat je telefoon wel overgaat als iemand binnen 2 of 3 minuten nog een keer belt?
Als iemand je meerdere keren achter elkaar belt gaat ie inderdaad gewoon over. Voor noodgevallen is dat volgens mij.
Vet kut man⊠Kan de politie zo iemand geen dwangsom opleggen oid?
Vervelend zeg!
Ik heb (om een zelfde soort reden) ook alle anonieme bellers geblokkeerd, maar dat is bij jou misschien niet handig als je dit nummer ook zakelijk gebruiktâŠ
Aah dat zou het kunnen zijn! Op stil zetten werkte op zich ook prima maar goed zou beter zijn als het helemaal niet meer gebeurd.
@mikselke ik ga zo de politie weer bellen. Bij de laatste keer dat het gebeurde zijn zowel hij als zijn vriendin (zij belt ook of hij doet alsof hij haar is dat weet ik nog steeds niet) naar het bureau geroepen voor een stop gesprek. Ik had toen al 2x melding gedaan bij de politie en bewijzen van alle keren dat het was gebeurd. Dus nu maar kijken of er toch officieel aangifte kan worden gedaan.
@Orchid nee dat is helaas geen optie voor mij! Ik word best vaak anoniem gebeld door bedrijven etc.
Ik was vergeten hoe het is om in een overvolle trein met natgeregende mensen te zitten. Die geur van natte hond, zo gemist
Echt heel herkenbaar dit
Ik moet sommige dingen letterlijk stap voor stap uitleggen (weet niet of je de post had gezien van de poep kleren in de wasmachine? ). Weet dat je iig niet alleen bent (schrale troost?..)
Poep in de wasmachine? Nee volgens mij heb ik die post gemist haha. Inderdaad wel een schrale troost, maar ik weiger echt om dit zo te blijven doen. Krijg het alleen echt niet aan zân verstand op de één of andere manier.
Ik klink als een corpsmeisje en ik heb allemaal afspraken vandaag Wil mân stem terug
Hier ook veel te herkenbaar!
Retour naar mama & papa gaat hier ook niet helpen want hier komt het ook net doordat zij ook geen huishoudwonders zijn, en hij ook gewoon nooit moest helpen ofzo. Hij heeft thuis echt het rolmodel gehad van de man die thuis komt na zân werk, in de zetel ploft en niets moet doen
Ik zit voor het eerst sinds corona weer eens in de trein (voor langer dan 10 minuten). Gelukkig kon in zoân 1 zits in de 2e klas bemachtigen