Wat je even kwijt wil #59

Wowww zo savage :cry:
Ik kreeg gewoon van tiktok zelf via een tiktok de waarschuwing dat ik al zo lang aan het tiktokken was en beter iets anders kon gaan doen

26 likes

Mijn vriend… echt I can’t. Gevraagd of hij alles naar binnen wil halen omdat het gaat regenen. Alles is binnen, maar de hoes zit niet om de parasol ‘want dat vroeg je niet’. Het gaat regenen, 1+1 is 2 toch? Hoezo bedenk je dat zelf niet :sob:. Inmiddels is de parasol dus nat, daar baal ik van al is het geen ramp maar ben zuinig op mijn spullen. En zo nog een situatie: hij wil iets groots weggooien maar de prullenbak zat al vrij vol dus ik vroeg of hij het in de kliko wilde doen. Wilde ‘ie niet, hij propte het er alsnog bij. Toen vroeg ik ‘nu zit ‘ie echt vol hè?’, waarop hij ja antwoordt. Maar dus niet bedenkt dat hij de zak dan even moet verwisselen maar gewoon wegloopt.

Of de was… Dan vraag ik of hij het bed af wil halen en in de machine wil doen. Dat doet ie dan ook, maar hij zet de machine niet aan. ‘Want ik weet niet wat erbij moet’… DAT KUN JE DAN TOCH VRAGEN, waarom moet ik dat nog apart doen als jij er naast staat :sob:. Ik kan hem nooit iets vragen om te doen zonder dat ik alsnog iets zelf moet doen. Zo vermoeiend om alles super specifiek te moeten vragen, echt mijn nummer 1 irritatie.

13 likes

Is je vriend 5?

32 likes

Zou je wel denken hè, helaas is ‘ie 27

4 likes

Wat hij doet heeft een naam, het heet weaponised incompetence. Misschien kan hij zich daar eens over inlezen en reflecteren op z’n gedrag.

32 likes

Of je brengt ‘m terug naar zijn moeder. Iets wat niet werkt, stuur je retour toch?

66 likes

Stop raising him, he’s not your son!!:no_good_woman:t2:

9 likes

Oh wist niet dat er echt een naam voor was, maar zal er eens wat over opzoeken en onder z’n neus douwen. Helemaal klaar met dit gezeik.

@Lula zou ‘m graag retour afzender sturen maar z’n moeder (en vader ook) is zelf de slechtste huisvrouw ever dus daar heeft ‘ie dit gedrag waarschijnlijk van :smiling_face_with_tear:.

1 like

Je naam staat er wel bij. Maar ik kom er dus nu pas achter dat als je een tiktok deelt dat iedereen dan je account kan zien :flushed: lovely.

Ik kreeg die waarschuwingen trouwens om de haverklap, heb gewoon dat officiĂŤle account geblokt, opgelost :sweat_smile:

3 likes

Ik ben vanavond bij de Veluwse Bron (wellness) geweest en het was echt prachtig en fijn. Echt een aanrader!

10 likes

Dit is een leave in conditioner. Ik heb krullen dus ik maak elke ochtend met douchen mijn haar nat en dan gaat er behoorlijk wat van in mijn haar. En het is geen mega grote tube.

Gewone conditioner doe ik rond de 2 weken mee, dat gebruik ik nu wel wat minder nu ik de leave in gebruik. Normaal deed ik 3x per week haar wassen + conditioner en elke dag na het douchen gewone conditioner in mijn haar.

2 likes

Morgen voor het eerst weer vroeg opstaan voor werk.

Mijn brein: ‘IK GA ZWEMMMUHHHHN IN BACARDI LEMMMUUUUHN’

Takkezooi.

23 likes

Ik ben voor het eerst Euphoria aan het kijken en dit is geen serie die ik rustig in de trein kan kijken :sob::rofl: als iemand op me scherm kijkt zien ze 10 piemels of iemand die zichzelf op de draaimolen tot een orgasme brengt

13 likes

Ik ben ook net begonnen :joy: het doet me denken aan Skins

6 likes

Ja mij ook wel maar toch anders

2 likes

Jezus ik en mijn hypochondrie waren net een week gerustgesteld en nu ben ik weer in mijn nek aan het voelen. De dokter zegt dat mijn nekspier keihard is, dat ik fysio moet en dat mijn lymfeklieren goed voelen. Geloof het nu dus weer niet omdat de verharding alleen te voelen is als ik mijn hoofd draai en “wat als ze het toch nowt goed voelde” Ik haat het zo erg :unamused: Het helpt ook niet dat ik op tiktok ineens vanalles over K voorbij zie komen en dan in de reacties “my doctor told me it was nothing but now i’m stage 4 blabla” en alleen maar van die misdiagnoses. En ik heb niet eens een bult, en het voelt als mijn nekspier maar :clown_face:

1 like

Morgen lekker vroeg op, sporten (kan mezelf bijna niet meer serieus nemen, maar zit er helemaal in), afwassen en dan op naar Spanje :sun_with_face: lekker vakantie vieren

Kost allemaal bakken met geld, ik heb ook al 2 weken geboekt in de zomer en een citytripje in de herfst maar het leven is te kort om saai m’n centen te sparen. Kan toch geen huis kopen :rofl: dan maar herinneringen kopen

57 likes

Via social deal of weekendesk vind je soms wel een leuke aanbieding!

Bleugh gisternacht ging ineens de gast weer bellen die mij lastig valt, ik dacht echt dat het na het laatste gesprek met de politie klaar was :sob:
Ik werd anoniem gebeld en ik was net in slaap gevallen dus ik schrok al van wie belt er nu. En ik nam half slapend op en ik hoor zijn stem ik gelijk weg gedrukt. Daarna bleef hij anoniem bellen ik elke keer weg drukken. Toen ging hij ineens met een ander telefoonnummer bellen ik gelijk geblokkeerd.
Daarna kreeg ik via een instagram account die ik nooit gebruik van zijn vriendin gelijk een berichtje, dat gedeelte blijft ook super vaag hoe dat nou precies zit, ik denk nog steeds dat hij dat gewoon doet. Dus ik dat ook maar gelijk geblokkeerd + met mijn gewone insta haar opgezocht en geblokkeerd.

Hij bleef ook maar anoniem bellen dus ik heb mijn telefoon op stil gezet en had 35 gemiste oproepen :sob:
Het was ook precies vannacht dat mijn vriend weer naar zijn eigen huis was, dus ik lag alleen bang te zijn. Ik weet ook echt niet meer wat ik moet doen, aangezien ik hem overal kan blokkeren maar als hij anoniem gaat bellen dat geen nut heeft.

16 likes

Wat vervelend zeg :pensive: zou je een nieuwe nummer aan kunnen vragen?

2 likes