Wat je even kwijt wil #59

Ik ben verhuisd en mijn vriend is aan het klagen dat hij nu zo ver naar college moet fietsen. De verhuizing was hemelsbreed 300 meter? Hij gaat ook echt een kwartier eerder weg van huis nu :joy:

30 likes

5 dagen in quarantaine en vanaf morgen HBO max heheheheehe

33 likes

Ik tegen collega: meeten we straks om 10:30 of 11:00?
Collega: ja

Ok thanks, duidelijk :nerd_face:

9 likes

image

Eindelijk eens een trend waar ik zonder moeite mee kan doen. :+1:

36 likes

gen z is nu zelfs wallen aan het bijkleuren voor extra eyebag effect :+1:

wel geïnspireerd door queen Alexa but still weer zo’n heroin chic look die alleen soort van werkt als je verder bloedmooi bent met een adolescente kop vol collageen

20 likes

Welke Alexa? Ik wil haar wallen zien.

3 likes

ze heeft diepe/lege/weetniet? traangootjes

@Era de Kardashian era was echt een dieptepunt voor de onderoogconcealer :sob:

5 likes

Dat vind ik ook zo mooi bij Jemima Kirke. Maar inderdaad, zij is ook bloedmooi voor de rest.

3 likes

Hier ben je dan…
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hiiiiieeeerrr
De W van Rookworst!!!

1 like

Ik ben zo oud dat ik dacht dat het over Alexa Chung ging :sob:

31 likes

Omg ja, de droge cake concealer effect. :cry:

1 like

Wordt nog wat met het luchtalarm straks. Ze roepen op de radio al dagen dat je je geen zorgen hoeft te maken als het afgaat, want het gaat af omdat het de eerste maandag van de maand is en ‘als er echt wat aan de hand is krijg je ook een NL alert op je telefoon’. En wat krijg je standaard als het luchtalarm de eerste maandag van de maand afgaat? Juist, een NL alert :thumbsup:

2 likes

Nou ik krijg geen NL alert hoor elke maand?

20 likes

ja!!! ik ben makeup pas leuk gaan vinden sinds ik 3/4 jaar geleden graphic eyeliner dingen begon te zien en doen en #uglymakeuprevolution op insta een ding was. je gezicht is je schilderscanvas (:poop:) en alles mat als standaard is verschrikkelijk voor mensen met huidtypes waarop dat niet werkt.

@Neroli jaaaa en ZO LICHT!! een hele driehoek onder je oog die bijna 5 tinten lichter is dan je foundationkleur :sob: not for meeee

4 likes

nog nooit een alert gekregen voor het testen van het luchtalarm

4 likes

Dat is alleen in juni en december oid

1 like

Ik krijg dat iedere maand. En dan eigen telefoon en werktelefoon tegelijk, dus schrik me altijd helemaal de tering als die twee dingen beginnen te loeien

Misschien een impopulaire mening maar ik vind je echt heel simpel als je (zeker na alle aankondigingen) nu nog in paniek raakt door het luchtalarm, zeker als je gewoon heel even nadenkt en op de klok kijkt en je kunt zien dat het 12 uur is en de eerste maandag van de maand. Echt pure massahysterie

43 likes

Ja ik raak ook niet in paniek hoor, ook niet zonder die mededeling op de radio. Schrik me alleen kapot van 2x dat achterlijk harde geluid van die NL-alert. Maar het is niet zo dat ik na een luchtalarm bang ben dat de russen voor de deur staan hoor

3 likes

Oh nee was ook niet op jou gericht hoor! Meer algemeen, erger me dood aan de hysterie

1 like