Wat je even kwijt wil #59

De trend van een ander gezicht op je gezicht schilderen werkte ook alleen op social media. In het wild zag je gewoon bruine strepen ipv contour en wenkbrauwen die volledig losstonden van het gezicht. Zelf weten maar zó transformerend werkt make-up nou ook weer niet

14 likes

De W van voor Poetin zullen wij niet wijken. :v:

Wie moet nu trouwens het rap deel doen nu Ali B gecanceld is? Veel blijft er zo niet over.

4 likes

Er wordt nu ook veel meer over gesproken voor eventuele mensen op de vlucht vanuit Oekraine, dat je ze informeert dat dit gaat gebeuren. Dat zij niet schrikken van het test luchtalarm.

3 likes

Oh ja dat vind ik terecht, heb het uiteraard over Nederlanders

2 likes

Is Rapper Sjors gecanceld?
Hebben wel dezelfde flow

2 likes

Omg!

4 likes

Maar genoeg Nederlanders voor wie dit ook netjes en zorgvuldig is. Je noemt die mensen ‘erg simpel’ maar dat is inderdaad ook gewoon een deel van onze bevolking. Snap niet waarom dat erg zou zijn.

2 likes

Vals alarm!

Ja hier ben ik het dus niet mee eens hahah, vind het simpel en aanstellerig als je al je hele leven elke maand dit alarm hoort en je er nu opeens van in paniek zou raken.

Sommige mensen raken er elke maand van in paniek :smile: ik heb het standaard in mijn agenda staan om mezelf erop voor te bereiden. Aanstellerig? Misschien, maar ik vind m’n mentale gezondheid belangrijker dan wel of niet een aansteller gevonden worden.

6 likes

Wordt gespamd door mijn broer want OMG zijn dochter slaapt bij de opvang in de kinderwagen (normaal slaapt ze nooit in die wagens)

Maakte de opmerking waarschijnlijk een hele slaapverwekkende leidster die de kar rondduwt

En nu word ik genegeerd…ach ja

4 likes

Flauw is toch een leuk grapje

3 likes

Mijn humor wordt niet altijd gewaardeerd. Humor is ook erg lastig te begrijpen, als je het zelf niet hebt.

Ja, ik ben de lolbroek van de familie

2 likes

Vanaf 25.11 want je moet die meid in het zwart er wel even voor zien :rofl:

6 likes

Heb vandaag online les, maar de leraar is nogal fanatiek en praat en praat maar door. Alleen met een hele monotone stem waardoor ik bijna in slaap val. :sweat_smile:

1 like

Sommige outfits geven mij ‘net terug van zwemles’ en ‘even het vuilnis buiten zetten’ vibes. :sweat_smile:

8 likes

Jeetje wat zullen zij het koud hebben.

3 likes

Ik heb net een pizza als lunch besteld, voelt echt raar maar zo’n zin in

12 likes

Wat voor pizza? :eyes:

3 likes

Wow en daarna allemaal ziektewetje?

1 like