Ik heb geen idee hoe ik dit geplaatst heb
Ik had vorig jaar mijn vaders oude tv gekregen (is nu 11 jaar oud) maar volgende week ga ik een helemaal nieuwe kopen dus ik dacht niemand wil dit ding kopen maar heb hem toch net nog voor 60 euro verkocht. Leuk zakcentje zo voor de vrijmarkt aan.
Ik ben zelfs te moe om mn Vinted pakketjes uit te pakken , ooomg.
Ik zit in een nachttrein naar Oostenrijk wat een droom š„¹
Ahhhh inderdaad Veel plezier!
Fml ik moet eerst een halfuur wachten op de trein en straks nog een keer twintig minuten. Ik kan ook geen snacks halen want heb mān fiets bij me
Ahhh hij zit er nog steeds en is gretig spinazie aan het eten
Op een van de locaties waarop ik werk mag je geen telefoon bij je hebben, dus die zit de hele dag in een kluis⦠en het is zoo chill en bevrijdend. Normaal voel ik me een soort van verplicht om bereikbaar te zijn voor een aantal mensen, en pak ik hem er toch steeds bij want verslaafd⦠maar je telefoon in een kluisje voor de hele werkdag biedt zoān rust, echt fijn.
Ah zo leuk, ik ben daar een afgelopen week mee geweest! Vond het echt heel leuk. Waar ga je heen in Oostenrijk?
Ik heb indd orthocenter gebeld, wel die bij oostplein. Was een maand wachttijd en ā¬100
@FrauHelga nee ik woon in Rdam. Helaas was bij mij nu een hoekje los maar ook stond de rest van spalkje op breken zeiden ze dus kon hem beter helemaal vervangen.
Probeer die bij zuidplein. Ik ben nog nooit bij die andere vestiging geweest. Vind ze bij ZP altijd heel aardig.
Gewoon 2 uur erover gedaan om thuis te komen doordat in Utrecht maar bussen uit bleven vallen. Het is een stukje van 15 km.
Ik voel me weer 8 jaar maar ik kan niet slapen omdat ik het spannend vind dat ik een kraampje heb gehuurd voor koningsdag.
Oh zo leuk! Dat spannende gevoel dat je iets nieuws/leuks gaat ondernemen.
Ik heb een ziek goeie avond gehad
Bevalt tot nu toe best goed! Hoe vond jij het? Ik ga naar Innsbruck
Ik dacht dat bouwvakkers niet hoefden te werken op koningsdag maar ik hoor ze wel gewoon. Wat zielig. Beter krijgen ze dubbel betaald
Haha ah wat sneu. Zelfs geen familie of vrienden of buren die wat kochten?
Ik ga straks alleen vliegen, vind ik altijd zo leuk
heerlijk alle cola zelf opdrinken
āColaā