Heb echt zulke erge spierpijn rond mijn heupen/bovenbenen door mijn avontuur van gisteren hahahaha. Ben het niet gewend om zulke afstanden te lopen.
Ik dacht woensdag lekker troep te kopen maar heel veel plekken (in Amsterdam dan) zijn alleen bestemd voor Kindervrijmarkt ik wil wel troep maar geen kindertroep!!
Ik heb āhet ultieme puzzelboekā van een vriendin gekregen, en ben echt dolgelukkig ermee. Echt uuuuren vermaak gewoon.
Ik wou net op de crosstrainer trainen en puzzelen tegelijk maar dat was toch geen succes
Holy shit ik ben blij dat ik mn dansles niet heb afgezegd. Ik heb me ineens een hete danspartner migado mijezus. Vgm is hij wel 100 jaar jonger maar goed ik ben in mn hoofd een zoomer.
Ik heb de griep en een longontsteking. Ben al een dikke week ziek en heb oprecht het gevoel dat ik nooit mn energie meer terug ga krijgen of me beter ga voelen. Pfff.
Eerst een wortelkanaalbehandeling van ā¬820 en vandaag brak mijn spalkje en moet ik een nieuwe⦠kosten ā¬251. Geen verzekering
Ik ben dat niet, is een andere forummer, ik weet alleen niet wie!
Ik vond een paar dagen geleden een zielige halfdode groene rups in mijn gang. Hij lag naast een plasje vocht en bewoog zo goed als niet, ik denk dat ik hem misschien geschopt heb ofzo
Toen heb ik hem bij mijn bananenplant onder blaadje gelegd in de verwachting dat hij daar dood zou gaan. Maar de volgende ochtend was hij weg! En nu vond ik hem net na een paar dagen aan de andere kant van mijn huis Ik heb hem in een ander plantje gezet en wat spinazie voor hem neergelegd. Hij was heel levendig, ik ben echt verbaasd!
Ik zag net iemand lopen in een neon peplum top met statement ketting. Flashbacks
Zo een die je achter je tanden krijgt na een beugel? Is dat zo duur, ja?
Oooh ok!
Ik zou een even bellen, want die prijs is echt exorbitant. De code die ze gebruiken voor het herstellen van een spalkje (=retentieapparatuur) is F812A en daar hoort een prijs bij van ā¬39,58. Ze hebben vast reden om er iets bovenop te doen, maar een gemiddelde prijs is iets van ā¬90. Heb je toevallig een factuur gekregen waar alle codes opstaan? Dan kun je die ook nog even nalopen voordat je belt. Ik zou je in ieder geval niet laten afschepen.
Ja dit is bij de tandarts. Ze zei zelfs dat ze het goedkoper hadden gemaakt dan ze normaal moeten vragen.
Heb je het opnieuw vast laten plakken na loslaten? Want ik moet nu nl een hele nieuwe laten maken en vast maken. Dus moest gebitsmodel maken met gips en nu wachten tot nieuwe spalk klaar is. En ze vragen dus ā¬20 per tand om het vast te zetten met composietā¦
en volgens mij ga ik ook nog een rekening krijgen voor het verwijderen van het oude spalkje per tand
Ik moest deze kostenopgave wel ondertekenen dat ik akkoord gingā¦. Dus geen idee of ik er nog onderuit kom.
Ik heb ook heel vaak mn spalk stuk gebeten waardoor er een nieuwe op moest, maar daar is nooit een nieuwe afdruk voor gemaakt en dat ik ergens op moest wachten. Zoals @Oprah zegt, nieuw ijzertje er tegen en vast plakken.
Ik heb laatst een hele nieuwe gekregen nadat de oude op 3 plekken gebroken was (oeps), op maandag verwijderen en afdrukken maken, op donderdag de nieuwe erin gezet. Kosten waren ā¬58,09. Dit was ook bij de tandarts, hij zei dat het bij de ortho iets duurder was geweest, ongeveer ā¬75.
Oh raar dan ja⦠hier moet het spalkje volgens hun helemaal besteld worden in het labā¦.? Ik moet nu ook 1,5 wk wachten tot hij er is.
Ik ga denk ik even wat tandartsen in de buurt bellen hoe zij het doen.
Huh gebitsmodel? Ze kitten toch gewoon een ijzerdraad tegen de achterkant. Wat raar dit
Ik ben nu ook een beetje boos ja. Wilde eigenlijk al langer bij ze weg want een jaar geleden hebben ze me geboord en sindsdien had ik supergevoelige kies maar dat was normaal volgens hun omdat het diep was geboord en die pijn werd ineens kei erg laatst en moest ik een wortelkanaal bij een noodtandarts sweekends. Mijn eigen tandarts heeft hem wel goed afgemaakt waardoor ik toch dacht van nou ze kunnen het wel⦠En nu ditā¦
Dus ga zo even rondbellen langs wat tandartsen en daarna bel ik mijn eigen wel met de bevindingen en dat ik weg ga bij ze ofzo. Pff.
Jeetje ik heb echt beroerd geslapen vannacht. Niet in slaap vallen, piekeren, steeds opnieuw wakker en nu heb ik ook nog eens pijn in mān kaak. Waarschijnlijk door de stress heel de tijd mān tanden op elkaar geklemd ofzo ?