Wat je even kwijt wil #59

Ik zit om mezelf te lachen én te huilen. Mijn vriend en ik gingen gister 1 misschien 2 drankjes doen voor koningsnacht.
Dat werden er sowieso veel meer en het werd 4 uur snachts dat we thuis kwamen.
Mijn vriend ligt nog lekker te slapen want die wil geen koningsdag vieren en ik sleep mezelf net uit bed want ik moet over 1,5 uur bij een vriendin zijn.

Je zou denken dat je ouder en wijzer wordt maar elk jaar weer precies het zelfde met koningsnacht & dag :sweat_smile:

17 likes

Meh ik heb nieuwe vrienden nodig want niemand wil partyen in de stad :cry: de enige optie die ik heb is met een stel + kind + schoonmoeder naar een kinderfestijn :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: thanks but no thanks. De rest woont te ver weg of zit met corona thuis.

1 like

Ik ben naar Wenen geweest! Bij mij was er wel een groot verschil tussen de heen- en terugweg, terwijl we dachten precies dezelfde coupé geboekt te hebben. Dat was wel gek, maar het beviel uiteindelijk heel goed!

4 likes

Ik mag eindelijk naar de pijnpoli na ruim een jaar last te hebben van m’n bekken. Ik hoop zo dat ze me kunnen helpen!

4 likes

Het enige voordeel van zwanger zijn is dat ik een keer niet brak ben met koningsdag (en morgen ook niet). Verder wel stik jaloers op iedereen :joy::beers:

2 likes

Aah snap ik! Ik ben gelukkig niet brak maar ik had wel langer dan 4 uurtjes willen slapen.
Ondertussen ben ik gedoucht en er gaat zo koffie in en over een uurtje bier dus ik kom weer tot leven :joy:

5 likes

Haha heerlijk! Geniet ervan :heart:

3 likes

Ik heb niet zoveel met koningsdag dus ik ga straks maar even iets retourneren bij Zara, alleen heb ik dat nog nooit in de winkel gedaan haha. Moet je de doos dan dichtplakken of moet het juist nog open zijn zodat ze bij de kassa kunnen checken wat erin zit?

2 likes

Zijn ze vandaag open dan? :open_mouth:

1 like

Kan gewoon open want zij halen het er toch uit. Kan volgens mij zelfs zonder doos in een tas gewoon. Zou idd wel even checken of het open is en zo ja rekening houden met chaos en drukte haha

5 likes

Hier is alles gewoon open en hebben ze er schijt aan dat de hele binnenstad wordt afgesloten voor verkeer enzo :joy:

1 like

@Rozevarken De Mall of the Netherlands is vandaag open. @Sneakers dankjewel!

4 likes

Vind jou vaak zo bruisend/levendig klinken haha, voor mijn gevoel lees ik vaker dit soort posts van jou. Ik heb gewoon lang/goed geslapen en zit nu enorm moed en kracht te verzamelen om zo met vriendinnen een rondje vrijmarkt en biertje te doen 🫠🫠🫠

13 likes

Aah wat lief, dank je wel! Haha ja dit soort dingen gebeuren mij wel vaker :joy:
Ik loop inmiddels op de rozengracht dus je kan het :clap:t5: Van de bank af en lekker gaan slenteren!

6 likes

Ja dan daarna ben je je hele brakke gevoel weer kwijt hoor jwz

3 likes

Heb net ook maar een ochtend prosecco ingeschonken :sweat_smile: werkt wel

11 likes

Ik ga vrijdag naar een dansfeestje en ik ga een ultra extra outfit aan doen en een full face make up helemaal zin in. Slets go

26 likes

Ik ga een terrasje proberen te scoren, wish me luck.

4 likes

Al die mensen die blijven aandringen dat ik mee moet naar de stad zijn irritaaant. Nee is nee, laat me met rust. Wil gewoon uitrusten joh

4 likes

Ik denk dat ik er een jaarlijkse traditie van ga maken om m’n belastingen op Koningsdag te doen. Mooi contrast tussen de fiscale vrijstellingen van de Oranjes en het vorstelijke bedrag dat ik zelf mag bijbetalen.

17 likes