Wat je even kwijt wil #59

@Croky Eens met Oprah. Mijn man heeft ook een spalkje achter zijn boventanden en laatst was die ineens los aan 1 kant. Heel irritant want dat losse stukje is vrij scherp. Hij kon de volgende dag terecht, en er werden geen kosten gerekend. “Dat is service, het was maar 5 minuutjes werk”.
Die spalk is al jaren geleden gezet door een andere tandarts (daar is hij weg gegaan ivm verhuizing naar andere kant van het land), dus hij was positief verrast.

Laatst had mijn dochter een ongelukje met haar tand en toen waren we ook blij met de lieve, persoonlijke en geduldige behandeling. Ik wil nooit meer weg bij ze.
Mocht je in het midden van het land wonen en een fijne tandarts zoeken die ook met kinderen heel goed is; slide in my dm!

6 likes

Veel terug gelezen en hier ook een waarbij het spalkje vaak kapot is gegaan en dat is altijd gerepareerd zonder een gipsafdruk en koste mij iets van 20 euro ? Mocht je in Rotterdam wonen raad ik je het Orthocenter aan. Ik kom daar al sinds ik een kind was.

2 likes

Ze hebben pickles flavour lays chips bij de appie :white_check_mark:

9 likes

Lekker zo’n dagje vrij morgen😍

3 likes

had me nog niet correct ingeschreven bij de deense belastingdienst dus nu betaal ik zo’n 70% aan belastingen en andere afgiften van m’n eerste salaris :sob::sob::sob: zou bijna VVD gaan stemmen

3 likes

Ik doe af en toe ook dit soort dagen, en dan echt janken omdat ik mega opgeblazen darmen heb en daarna een mega buikpijnaanval incl ernstige diarree. Maar wel lekker álles met lactose naar binnen geschoven en ervan genoten✨

4 likes

Ik was heel dichtbij, maar toen kocht de klant voor mij de laatste tompoucen. En had geen zin om morgenochtend terug te komen dus nu maar andere gebakjes gehaald

1 like

Oh neee, ik liep net naar buiten, maar ik liep langs een deel dat groen geverd was. Dus ik bots daar vol tegenaan met mijn beige jas. Geprobeerd het eruit te krijgen met terpentine, maar denk niet dat dat gaat lukken.
Toen pakte ik een zomerjasje. Sta ik buiten om mijn tas op de rug te doen, scheurt het jasje kapot bij de oksel. In een kwartier tijd, twee jassen kapot nahhh

3 likes

Met de bus op koningsnacht is alsof je op schoolreisje gaat met volwassenen. :joy:

11 likes

M’n ouders denken dat we stad in gaan vanavond met koningsnacht. Ik ben geen 20 meer. :joy:

Oh en we zijn nu watjes volgens hun. :laughing:

6 likes

Je noemt dit vaker, maar is het echt een probleem? Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt, toch?

15 likes

0g kl km
L

Kom je daar ook ?

2 likes

Ik ben echt blij dat Koningsdag er morgen als vrije dag tussenzit, want ik had na mijn vakantie echt niet mentaal morgen alweer achter mijn laptop kunnen zitten. Deze koud is al genoeg qua overgang

5 likes

Ik heb geen idee hoe ik dit geplaatst heb

3 likes

Ik had vorig jaar mijn vaders oude tv gekregen (is nu 11 jaar oud) maar volgende week ga ik een helemaal nieuwe kopen dus ik dacht niemand wil dit ding kopen maar heb hem toch net nog voor 60 euro verkocht. :rofl: Leuk zakcentje zo voor de vrijmarkt aan.

14 likes

Ik ben zelfs te moe om mn Vinted pakketjes uit te pakken , ooomg.

5 likes

Ik zit in een nachttrein naar Oostenrijk wat een droom 🥹

54 likes

Ahhhh inderdaad :star_struck: Veel plezier!

3 likes

Fml ik moet eerst een halfuur wachten op de trein en straks nog een keer twintig minuten. Ik kan ook geen snacks halen want heb m’n fiets bij me :sob:

1 like