Wat je even kwijt wil #59

Op hoe hij zich gedraagt als vriend? Klinkt niet echt gezellig :upside_down_face:
Hoop dat je nog een leuke dag hebt!

4 likes

Jaa verder is het een heel leuk exemplaar! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nou ja, feedback is een groot woord, maar gewoon dat als ik iets vervelend vind ik dat aan moet geven. En meestal laat ik het maar gaan (bij iedereen overigens), maar ga ik nu dus niet doen.

1 like

Even contact leggen met die groep die later komt anders, dat ze je ff laten weten als ze er zijn, zodat je dan terug kunt gaan? Hoop dat het toch nog een beetje een fijne dag wordt, wat je uiteindelijk ook gaat doen.

7 likes

Je mag het heus wel zeggen wanneer iemand jouw kwetst. En als diegene dan moeilijk doet daarover, dan zegt dat meer over diegene dan over jou.

4 likes

Ik vorige week een vriendin appen om te vragen of we samen wat konden doen vandaag met Koningsdag. Is normaal echt mijn lievelingsdag van het jaar. Ze had ook nog andere plannen dus zou me nog even laten weten hoe en wat en zou me dan appen. Nou nooit meer wat gehoord uiteraard. Dit is ook al de zoveelste keer dat ik initiatief neem om iemand mee te vragen om lekker te lunchen of gewoon iets leuks te doen en dan gewoon geen reactie krijg. Echt helemaal geen zin meer in vandaag. Laatste keer ook dat ik iemand vraag om iets te doen, zit toch elke keer alleen met dit soort ‘feest’dagen :fu:t2:

6 likes

Ja, een deel is daar al, dus ik ga zo die kant weer op :slight_smile:

@Schaakmat Weet ik, maar doe ik dus nooit. Ben niet zo goed daarin helaas. Ik wil ook altijd graag door iedereen leuk gevonden worden, ook al is dat een utopie en kan dat niet.

2 likes

Haha deze zag ik ook. Bijna 10 euro gegeven en de hond meegenomen.

4 likes

En de tompoucen zijn ook overal uitverkocht :sob::sob::fu:t2::fu:t2:

4 likes

awwwww cutie :heart_eyes:

Ondanks dat het niet zo druk had en ik voor het eerst niet met een mega groep maar alleen 1 vriendin was toch een heerlijke dag gehad :partying_face: Ik ben ook gewoon braaf al thuis. Maar nu gezellig met mijn vriend met wat snacks, nog een biertje en muziekje aan in het raam zitten en mensen kijken.

4 likes

En zelf maken als je er (nog) zin in hebt? Ik had hetzelfde probleem en heb net ontdekt dat banketbakkersroom maken super makkelijk is. Hoefde er zelfs niet voor naar de winkel.

Ik dacht even m’n thuisbezorgd aan te nemen in m’n kater-look ik dacht dat kan wel, snel aanpakken en deur dicht.

Makeup van gister over heel m’n gezicht uitgesmeerd, haar vol met klitten in een knot, pyjama shortje met ananassen er op en geen onderbroek eronder, veel te klein pyjama shirt waarbij m’n boobs nog extra geplet worden en dus ongeveer op de grond hingen want ook geen bh aan.

Bestudeerd heel die kerel mij en zegt ‘zo, lekker zomers gekleed.’ Uhhh… nee. :sweat_smile:

7 likes

Ik kan alleen maar denken hoe hoog staat jouw verwarming dan?

Uit? En m’n raam open :hushed: vind je het koud dan?
Spendeer wel al de gehele dag onder m’n deken, dat wel :yum:

1 like

Hoezo bestudeerd hij jou helemaal. Geef eten en ga weer weg.

11 likes

Ik kon net een kwartier voor sluitingstijd nog tompoucen scoren bij de HEMA :heart_on_fire: De HEMA is echt het allerbeste wat ons land ooit is overkomen

31 likes

Ik ben net de stad in geweest maar het bier was vies en de muziek kut, dus nu ben ik lekker weer thuis en ga ik zo lekker snacks voor mezelf maken en de bende hier opruimen. Heerlijk

4 likes

Waarom wordt je altijd geconfronteerd met het feit dat je toch wel aardig aangeschoten bent wanneer je op de wc een casual conversation wil houden met iemand die je echt maar vaagjes kent, haha terwijl je de hele middag met vrienden praat en dan denkt dat dat prima gaat allemaal. :woozy_face: Nu zit ik weer veel te lang op de wc omdat ik dit bericht netjes wil typen.

30 likes

Same here. Halfnaakt met raam open maar onder een deken. Love it.

1 like