Wat je even kwijt wil #59

we hebben van de rozengracht naar de dam naar de wallen en dan via westerpark naar de westerstraat gelopen en je loopt overal makkelijk doorheen. Zitten daar nu ff bij iemand thuis, maar je kan overal makkelijk door heen, de westerstraat vond ik zelf leeg net.

1 like

Ik vind hem ook geweldig maar hij is van AliExpress. Dus als je hem echt wil, kun je hem gewoon daar bestellen!

5 likes

Hahaaa ik dacht leuk er is een vrijmarkt in de buurt. Was het letterlijk 1 huis met een paar dozen zooi buiten. Nah had ik beter naar de stad kunnen gaan. Gelukkig was de kringloop in de buurt open.

Mijn vriend en ik willen een vakantie boeken en hij zegt net dat hij niet van het strand houdt en niet in de zee zwemt.

afbeelding

10 likes

Huh vriend heb ik iets gemist. Anyhow dump hem maar weer hoor.

12 likes

Ik kan hem overnemen hoor. Heb ook een hekel aan zand en in de zee zwemmen. Ik vraag er wel een kleine vergoeding voor.

7 likes

En stuur maar door naar mij :innocent: ik vind strand altijd zo’n
gedoe. Dat fucking zand overal. En in zee zwemmen alleen als het een redelijke temperatuur is en het water een soort van helder anders word ik ook een beetje panisch.

7 likes

Ik heb gisteravond op de website van t Kruidvat een Oral B tandenborstel gekocht die van 20:00 tot 24:00 maar €99,99 zou kosten dus ik direct om 8 uur op de website dat ding in m’n winkelmandje gegooid en afgerekend. Blijkbaar hadden ze nog niet alle codes goed staan op hun website en ging er nog eens €50,- af. Heb er nu dus maar €50,- voor betaald en kreeg net een bericht dat m’n pakket is aangemeld bij PostNL :grimacing: ik had wel verwacht dat ik een narekening zou krijgen of dat m’n bestelling geannuleerd zou worden.

17 likes

Ik volgde vanochtend een YouTube video met als titel ‘“cool girl” makeup’ en toen ik net een vriendin tegenkwam in de stad was het eerste wat ze tegen me zei dat ik er zo cool uit zag met m’n eyeliner :sparkles: Love het als beloftes worden waargemaakt

(Deze video was het)

27 likes

Ik had helemaal gemist dat je een nieuwe had, wat fijn voor je! Verder wel een leuk exemplaar?

2 likes

Ik zag net op de vrijmarkt iemand met een hond op een kleedje met daarbij een briefje ‘aaien voor 50 cent’ :joy: :money_mouth_face:

Foto

79 likes

Geweldige Koningsdag so far. Niet dus. :thumbsdown: Degene met wie ik was had een afspraak tussendoor en ik moest mezelf maar even gaan vermaken, ‘want ik ga je niet voorkauwen wat je moet gaan doen, dus zoek maar anderen (we waren met zijn tweeĂ«n).’ Ik ben dus maar naar huis gelopen en heb net keihard zitten huilen. Het werd nogal bot gezegd + de hele dag al wat huilerig (zei ook al tegen dezelfde persoon dat dit ergens waarschijnlijk zou gebeuren). Weet ook nog niet of ik nog terug wil. Uiteindelijk vast wel, maar mijn hoofd staat er nu niet naar.

10 likes

Ik dacht ik ga even de markt op met mijn mama in mijn oude dorp, is er blijkbaar nauwelijks meer een markt :o

2 likes

Wat een kut opmerking zeg! Hoop dat je verder wel een leuke dag hebt :heart:

2 likes

Ja, nogal. Ik weet wel dat het niet zo bedoeld is en waar het vandaan komt, want hij heeft vaker van dat soort opmerkingen. En ik weet ook waarom ik er nogal op aan sla, maar ik ga er in elk geval zo wel wat van zeggen. Hij zegt zelf ook altijd dat hij feedback wil, dus dan kan 'ie het krijgen ook. En dank je, hoop ik ook :slight_smile:

1 like

Omg yes misschien ga ik ook zo wel naar de Jordaan dan :joy: Ben nu in Westerpark en de muziek bij mossel en ginnwas wel leuk maar zooo leeg

2 likes

Niet terug gaan fuck hem laat hem zichzelf maar lekker vermaken.

18 likes

:joy: Kan 'ie (helaas) heel goed, dus da’s geen straf. En ik wil op zich wel aansluiten bij de groep bekenden die later in het dorp is. Al heb ik deze insteek nu ook wel hoor, moet ik zeggen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou ja, pluspunt: ik heb wel een broek aan kunnen trekken die niet stuk is en ik kan naar mijn eigen, schone wc in plaats van een gore Dixi (weet meteen wat ik niet gemist heb aan 2 jaar geen festivals) :sparkles:

4 likes

Ik wil gewoon lekker film kijken op de bank, maar er staat hardcore aan op volume gehoorbeschadiging en het galmt door de hele binnenplaats :cry:

1 like

Got it, heeeerlijk in de zon met een wijntje mensen kijken. :orange_heart:

7 likes