Het was best interessant en het ging wel goed! Wel zooo lastig om te bedenken of dit nou de beste stap is voor m’n carriere, maar het is zeker een hele mooie kans… Ik ga het nu even laten bezinken en als ze me een concept van een contract hebben gestuurd er even goed naar kijken met iemand die er echt verstand van heeft.
Wat leuk! Ik ben echt heel benieuwd wat je gaat doen!
Ik vind het wel grappig dat er mensen zijn die denken dat ze een vrouw van 33 nog kunnen veranderen.
En ze winnen zelfs prijzen… Laatst heb ik goed op Freek z’n stem gelet en hij kan echt niet goed zingen hoor, zo eentonig
Echt zoooveel van de mensen die ik op Instagram volg waren bij dat concert in de ziggodome afgelopen weekend. Teleurstellend gewoon
Love Suzan en Freek beetje jammer alleen dat niemand dat met me eens is en mee wil naar een concert.
Ik vertrouw jou nu niet meer
Je weet dat er een impopulaire mening topic is hiervoor?
Same here, had ook geen grootse plannen maar toch wel jammer dat ik morgen verplicht binnen zit, vooral omdat iedereen om me heen wel dingen gaat doen. Hoop dat je je gauw beter voelt en gauw uit isolatie mag!
Ja misschien kom ik daar meer andere fans tegen dan hier
Echt afgrijselijk, categorie zoutelande. En toch als ik het dan 3 miljoen keer gehoord heb betrap ik mezelf er op dat ik ineens mee loop te neuriën BLAAAAUWE DAAAAAG
Rot toch op joh is verdomme bewolkt hier
Ik kan me eigenlijk niet eens een nummer van die 2 voor de geest halen. Nu wil ik eigenlijk ff iets van ze horen maar waarschijnlijk ga ik daarna heel erg balen
Ja toch een beetje fomo nu haha. Jij ook beterschap!
Ahwww ik volg een avondcursus Koreaans (ben best wel obsessed met Korea haha) en ik dacht altijd dat mijn vader totaal het nut daar niet van inzag en dat maar raar vond. Is zo’n typische vader die geen emoties toont, nooit zegt dat hij trots op me is ofzo. Maar nu hoorde ik hem bellen met een collega (hij weet niet dat ik hem kon horen) en hoorde hem helemaal fier zeggen dat zijn dochter een cursus Koreaans volgt en dat dat een mooie opleiding is enzo (is niet eens een echte opleiding maar ok) Mijn hart smelt een beetje haha
Mijn brein heeft een overeenkomst gevonden tussen “Ik heb een toeter op mijn waterscooter” en dat ene nummer waar ze (S&F) bekend mee geworden zijn en om een of andere reden zit die mashup al weken in mijn hoofd.
Heb geen tijd meer gehad om oranjetompoucen te kopen
Mijn eten is mislukt en heb geen auto om snacks te halen bij de Mac.
Chagrijnig voor de rest van de avonddddd
Morgen lekker in de rij bij de Hema!
Kun je niet lekker wat bestellen?
Jawel, alleen ben ik vanavond alleen en haal niet altijd minimum bestel bedrag. Ga straks wel snackie halen bij de appie.