Wat je even kwijt wil #59

Ik had helemaal gemist dat je een nieuwe had, wat fijn voor je! Verder wel een leuk exemplaar?

2 likes

Ik zag net op de vrijmarkt iemand met een hond op een kleedje met daarbij een briefje ‘aaien voor 50 cent’ :joy: :money_mouth_face:

Foto

79 likes

Geweldige Koningsdag so far. Niet dus. :thumbsdown: Degene met wie ik was had een afspraak tussendoor en ik moest mezelf maar even gaan vermaken, ‘want ik ga je niet voorkauwen wat je moet gaan doen, dus zoek maar anderen (we waren met zijn tweeĂ«n).’ Ik ben dus maar naar huis gelopen en heb net keihard zitten huilen. Het werd nogal bot gezegd + de hele dag al wat huilerig (zei ook al tegen dezelfde persoon dat dit ergens waarschijnlijk zou gebeuren). Weet ook nog niet of ik nog terug wil. Uiteindelijk vast wel, maar mijn hoofd staat er nu niet naar.

10 likes

Ik dacht ik ga even de markt op met mijn mama in mijn oude dorp, is er blijkbaar nauwelijks meer een markt :o

2 likes

Wat een kut opmerking zeg! Hoop dat je verder wel een leuke dag hebt :heart:

2 likes

Ja, nogal. Ik weet wel dat het niet zo bedoeld is en waar het vandaan komt, want hij heeft vaker van dat soort opmerkingen. En ik weet ook waarom ik er nogal op aan sla, maar ik ga er in elk geval zo wel wat van zeggen. Hij zegt zelf ook altijd dat hij feedback wil, dus dan kan 'ie het krijgen ook. En dank je, hoop ik ook :slight_smile:

1 like

Omg yes misschien ga ik ook zo wel naar de Jordaan dan :joy: Ben nu in Westerpark en de muziek bij mossel en ginnwas wel leuk maar zooo leeg

2 likes

Niet terug gaan fuck hem laat hem zichzelf maar lekker vermaken.

18 likes

:joy: Kan 'ie (helaas) heel goed, dus da’s geen straf. En ik wil op zich wel aansluiten bij de groep bekenden die later in het dorp is. Al heb ik deze insteek nu ook wel hoor, moet ik zeggen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou ja, pluspunt: ik heb wel een broek aan kunnen trekken die niet stuk is en ik kan naar mijn eigen, schone wc in plaats van een gore Dixi (weet meteen wat ik niet gemist heb aan 2 jaar geen festivals) :sparkles:

4 likes

Ik wil gewoon lekker film kijken op de bank, maar er staat hardcore aan op volume gehoorbeschadiging en het galmt door de hele binnenplaats :cry:

1 like

Got it, heeeerlijk in de zon met een wijntje mensen kijken. :orange_heart:

7 likes

Op hoe hij zich gedraagt als vriend? Klinkt niet echt gezellig :upside_down_face:
Hoop dat je nog een leuke dag hebt!

4 likes

Jaa verder is het een heel leuk exemplaar! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nou ja, feedback is een groot woord, maar gewoon dat als ik iets vervelend vind ik dat aan moet geven. En meestal laat ik het maar gaan (bij iedereen overigens), maar ga ik nu dus niet doen.

1 like

Even contact leggen met die groep die later komt anders, dat ze je ff laten weten als ze er zijn, zodat je dan terug kunt gaan? Hoop dat het toch nog een beetje een fijne dag wordt, wat je uiteindelijk ook gaat doen.

7 likes

Je mag het heus wel zeggen wanneer iemand jouw kwetst. En als diegene dan moeilijk doet daarover, dan zegt dat meer over diegene dan over jou.

4 likes

Ik vorige week een vriendin appen om te vragen of we samen wat konden doen vandaag met Koningsdag. Is normaal echt mijn lievelingsdag van het jaar. Ze had ook nog andere plannen dus zou me nog even laten weten hoe en wat en zou me dan appen. Nou nooit meer wat gehoord uiteraard. Dit is ook al de zoveelste keer dat ik initiatief neem om iemand mee te vragen om lekker te lunchen of gewoon iets leuks te doen en dan gewoon geen reactie krijg. Echt helemaal geen zin meer in vandaag. Laatste keer ook dat ik iemand vraag om iets te doen, zit toch elke keer alleen met dit soort ‘feest’dagen :fu:t2:

6 likes

Ja, een deel is daar al, dus ik ga zo die kant weer op :slight_smile:

@Schaakmat Weet ik, maar doe ik dus nooit. Ben niet zo goed daarin helaas. Ik wil ook altijd graag door iedereen leuk gevonden worden, ook al is dat een utopie en kan dat niet.

2 likes

Haha deze zag ik ook. Bijna 10 euro gegeven en de hond meegenomen.

4 likes

En de tompoucen zijn ook overal uitverkocht :sob::sob::fu:t2::fu:t2:

4 likes