Wat je even kwijt wil #60

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #59 - #5174 door Luipaard.

Eerdere discussies:

3 likes

image

22 likes

afbeelding

26 likes

Volgens mij gaat er hier iets niet goed in de topictitel haha.

3 likes

Mijn vader is echt een feminist aan het worden, love it. Hij ziet het vaak als iets seksistisch is en benoemt het dan, kan met hem goed discussiëren en hij heeft de afgelopen tijd veel bijgeleerd over o.a. transgender zijn en abortusrecht. Staat ook altijd open voor het gesprek. Echt trots op hem!
Edit: mijn moeder ook overigens. Echt een warm nest

63 likes

Ik heb net een afspraak geboekt bij een kapper waar ik nog nooit geweest ben en ik ben er helemaal zenuwachtig voor. Ik wilde bij appointment notes nog neerknallen dat ik liever niet aan small talk doe, maar dat durfde ik niet. Hopelijk valt het mee morgen of kan ik mijn sociale beentje voorzetten als hij niet aanvoelt dat ik niet wil praten. :no_mouth: Het is echt lang geleden dat ik überhaupt ben geweest ook.

4 likes

Ik heb net echt vol passie I Want It That Way geplaybackt en toen had ik daarna ineens een geïnteresseerde vent achter me aan. Op zich fijn dat ie het potentieel zag, maar ik was niet geïnteresseerd en toen ging ie tot overmaat van ramp ook nog in mijn knot knijpen. Nu vraag ik mij af of in knotten knijpen grensoverschrijdend gedrag is; het voelde niet per se so.

Nu thuis op de bank met de kleuter-hik. @Evert laat die duim maar komen. :+1:

2 likes

Er sloot zich een buitenlandse jongen aan bij mn vrienden en die kwam ook mee eten.

Dus ik had hem snackies met ‘currysaus met pindasaus in 1’ (volgens mij getipt door @Bunnyslippers is dus een combi van beide smaken) en hij wist echt niet wat m overkwam en vond het oprecht het lekkerste ooit.

Ik ben zo blij als mensen onze cultuur waarderen hè.

22 likes

Relax. Dat gaat helemaal goed. Automatische nummering. Wij passen die handmatig aan naar onze eigen nummering.

6 likes

Oh god de knot-knijper wil me toevoegen op fb, we leven in 2012 I guess, oma heeft sjans.

10 likes

Ik heb na laaaange tijd weer de fitness opgezocht. Ik kwam er gewoon om 101 redenen niet aan toe, oa vanwege judgemental blikken misschien van anderen. Zo zonde want als ik er ben dan vind ik het oprecht leuk! Ik heb weer helemaal de smaak te pakken en ga meteen een sportplanning in mijn agenda zetten. Ik ben blij dat ik die eerste drempel genomen heb :muscle:t3:

12 likes

Haha ben relaxed hoor.

3 likes

Het is hier vier uur ‘s nachts en ik zit in een taxi van bijna 100 euro om een vriendin met psychische problemen en heftige heimwee af te leveren op het vliegveld voor haar vlucht van half zeven, terwijl mijn andere vriendin en ik ‘gewoon’ zoals gepland morgenavond terugvliegen… dit was niet zoals ik me deze vakantie had voorgesteld.

10 likes

Oh wat heftig zeg, dan is het wel heel erg als ze niet kan wachten!

4 likes

Hoe gaat het? Heb je wel geslapen? Niet op je hoofd gevallen?

3 likes

Ik had gisteren gepost dat ik niet kon slapen want ik vond het vet spannend dat ik met een kraampje stond.
Er hing echt een gezellige en fijne sfeer. Mensen waren super vriendelijk en het was leuk! Uiteindelijk 270 euro verdient :grin:. Straks de resterende spullen brengen naar een centrum voor vluchtelingen en ik had nog veel hondenspullen, die gaan ook naar een stichting strays meet Holland. Helemaal happy!

49 likes

Ja het was heel heftig, mijn andere vriendin en ik hadden het ook niet verwacht dus het viel nogal rauw op ons dak.

2 likes

Mijn kapper heeft nu een tarief voor vrouwen, mannen en non-binaire mensen! Echt goed

4 likes

Waarom doet je genderidentiteit ertoe bij wat je moet betalen bij de kapper? Dit is toch heel vreemd? Tarieven voor haarlengte of techniek zou veel logischer zijn.

100 likes

Volgens mij mag dat ook helemaal niet, waarom zou een man met lang haar wel goedkoper mogen knippen en een vrouw met kort haar niet.

4 likes