awwwww cutie
Ondanks dat het niet zo druk had en ik voor het eerst niet met een mega groep maar alleen 1 vriendin was toch een heerlijke dag gehad Ik ben ook gewoon braaf al thuis. Maar nu gezellig met mijn vriend met wat snacks, nog een biertje en muziekje aan in het raam zitten en mensen kijken.
En zelf maken als je er (nog) zin in hebt? Ik had hetzelfde probleem en heb net ontdekt dat banketbakkersroom maken super makkelijk is. Hoefde er zelfs niet voor naar de winkel.
Ik dacht even m’n thuisbezorgd aan te nemen in m’n kater-look ik dacht dat kan wel, snel aanpakken en deur dicht.
Makeup van gister over heel m’n gezicht uitgesmeerd, haar vol met klitten in een knot, pyjama shortje met ananassen er op en geen onderbroek eronder, veel te klein pyjama shirt waarbij m’n boobs nog extra geplet worden en dus ongeveer op de grond hingen want ook geen bh aan.
Bestudeerd heel die kerel mij en zegt ‘zo, lekker zomers gekleed.’ Uhhh… nee.
Ik kan alleen maar denken hoe hoog staat jouw verwarming dan?
Uit? En m’n raam open vind je het koud dan?
Spendeer wel al de gehele dag onder m’n deken, dat wel
Hoezo bestudeerd hij jou helemaal. Geef eten en ga weer weg.
Ik kon net een kwartier voor sluitingstijd nog tompoucen scoren bij de HEMA De HEMA is echt het allerbeste wat ons land ooit is overkomen
Ik ben net de stad in geweest maar het bier was vies en de muziek kut, dus nu ben ik lekker weer thuis en ga ik zo lekker snacks voor mezelf maken en de bende hier opruimen. Heerlijk
Waarom wordt je altijd geconfronteerd met het feit dat je toch wel aardig aangeschoten bent wanneer je op de wc een casual conversation wil houden met iemand die je echt maar vaagjes kent, haha terwijl je de hele middag met vrienden praat en dan denkt dat dat prima gaat allemaal. Nu zit ik weer veel te lang op de wc omdat ik dit bericht netjes wil typen.
Same here. Halfnaakt met raam open maar onder een deken. Love it.
Hele dag gewerkt, nu tijd voor tacoooo’s
Ik hoop echt dat Amalia snel queen B word want dan verplaatst deze onzin dag zich naar december en dan heb ik er tenminste minder last van
ergenis weggeefhoek
Had wat (gratis) dingen of fb gezet, 1ste ding keurig opgehaald. Het 2de ding zou eerst begin deze week opgehaald maar ze ging niet redden door ziekte (zelf berichtje gestuurd) nu zou ze vanavond komen, ik heb idee dat ze niet meer komt. Ze zou al geweest moeten zijn. Ik snap niet hoe moeilijk is het even een berichtje te doen, sorry ga niet redden.
En dan heet het tenminste gewoon weer Koninginnedag zoals het hoort!
Dan doet ze gewoon een Beatrixje denk.
Ook dat nog eens ja
Ja dit. Dan viert ze Koninginnedag lekker op de 27e aka de verjaardag van Wim Lex en dan doet ze in december haar verjaardag thuis vieren.
Soieso typ je dit met een oog dicht
Ik heb de eerste lessenreeks (10 lessen) van het paaldansen achter de rug en mij direct ingeschreven voor de nieuwe reeks die start over 3 weken. Het is ZO leuk, ik ben echt zoveel sterker geworden, superleuke figuurtjes geleerd en heb superveel nieuwe vrienden gemaakt. Kan niet wachten om er weer verder mee te gaan.