Wat je even kwijt wil #59

En zo’n post met “geen tijd voor de gym? Maar je hebt wel tijd voor x, y en z dus dan moet je PRIORITEITEN stellen!!!”

9 likes

Oja, body positivity. Met een plaatje met “all bodies are beautiful”, of een foto van hun striae die ze dan tijgerstrepen noemen. Op de foto zie je dan drie miniscule streepjes op een volledig strak, slank en gebruind lichaam, helemaal volgens de heersende norm. En dan een heel relaas over hoe onzeker ze wel niet waren over die streepjes, en wat een overwinning het voor hen was om dit te posten.

10 likes

Ja zo’n post van “don’t believe instagram!” dat ze een foto van hun strakke buik posten en de tweede is dan een foto dat ze met hun afknijplegging op de juiste plek een vetrolletje veinzen en dan allemaal reacties “so brave” “so true” “so honest”

18 likes

Rauwe bloemkool is toch nog best lekker. Als “gezond” hapje met wat cocktailsaus :yum:

9 likes

Pfff ik moet de hele nacht nog dansen. Hoe dan hahah hoe deden we dat ook al weer

7 likes

Gaaaadddddverdamme ik heb net een broodje gegeten met bedorven boter. Ik eet dat nauwelijks en ik dacht dat het nog wel kon. Ook stug doorgegeten want ik had een broodje hagelslag craving🤮

2 likes

Kan prima! Heb ik ook wel eens gedaan, leef nog steeds :upside_down_face:

3 likes

Ik zat net in de randstadrail naast een gigantische infuusnaald. Dat ding lag tussen het bankje en zonder bescherming er omheen. Zat echt in twijfel over wat ik moest doen, maar had uiteindelijk aangeklopt bij de chauffeur. Vraagt hij of ik die naald naar hem toe wil brengen. Wtf goos, tuurlijk niet! Dus hij bij de halte het hokje uit en iedereen naar ons kijken natuurlijk :smiling_face_with_tear: pakt hij dat ding MET BLOTE HANDEN op, zegt “oh bedoel je dit” en liep serieus geërgerd weer naar zijn hokje toe. Voelde me echt zo voor lul staan, maar stel je voor dat een kind ermee aan de haal gaat, god mag weten wat voor ziektes aan die naald hangen. Hhad er ook eerst een foto van naar de tram maatschappij gestuurd maar daar werd niet eens op gereageerd.

15 likes

Het was wel heel vies😂

3 likes

Ranzige boter is wel echt heel smerig, ook al word je er niet ziek van.

2 likes

Jij hebt goed gehandeld!!!

2 likes

Ik ben verliefd op Fez van Euphoria

5 likes

Wat een rare reactie van hem, en ook vrij bizar dat hij zo’n naald zomaar vastpakt. Veel plezier met je aids joejoe

6 likes

Pfff dag 3 met covid achter de rug en gatver wat ben ik ziek zeg. Hoest mn longen uit mn lijf, hele lijf doet pijn, koorts, hoofdpijn, keelpijn, spierpijn, tintelingen, moe, futloos. Wil niet weten hoe ik me had gevoeld zonder de vaccinaties en booster.

5 likes

Ik heb al uren het gevoel alsof er iets in m’n oog zit maar ik zie niks en druppels helpen niet en HET IS STRONTVERVELEND EN HET DOET PIJN :rage::rage::rage::rage:

1 like

Heb je al je oog open onder de stromende kraan gehouden? En dan niet een paar seconden maar echt 5/10 minuten ofzo.

Ik had ook een keer zoiets en dat hielp toen!

4 likes

Het is gelukt :v:t2:

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Cadeau inspiratie topic

Oeh zou ik in ieder geval zelf ook kunnen waarderen als iemand dat mee neemt, thanks!

1 like

Koortsdromen zijn echt loco, heb mijn ouders al 45 keer uitgescholden/héle erge ruzie gemaakt, mijn katten moeten redden uit brand, fysieke ruzie gemaakt met een chick die helemaal leip werd omdat ze dacht dat ik haar horloge had gejat en toen klom ze in mijn auto en krabte in mijn gezicht. En dit was 1 nacht :smiling_face_with_tear:

Doe eens rustig brein ik word doodmoe wakker

3 likes