True alleen die lange rijen bij pashokjes enzo
Ja dat is vreselijk. Oplossing is om niet te passen.
Rijen bij kassaâs is erger want stelen om de rijen te ontwijken gaat me net wat te ver.
Ik probeer sinds een tijdje alleen nog maar genderneutrale kaartjes (hoera een baby ed) te sturen want vond âhoera een meisje/jongenâ opeens zo stom klinken. Het heugelijke feit voor hun is toch dat ze een baby hebben, niet het geslacht? Maar anyway, dit is dus nog een voordeel eraan
Moest laatst ook weer tot twee keer toe zoân truttige voorspelling invullen voor een babyshower maar kon niet herinneren welk geslacht kind ze zouden krijgenâŠdus maar namen voorspeld die voor beide kunnen, hello Puck en Robin
Ja het geboorte kaartje was ook best genderneutraal. Gewoon een kaartje met de naam en groene details. Maar ik weet ook niet precies waarom mn moeder zon kaartje heeft gekocht. We hebben het er ook over gehad en waren er overuit dat het een jongens naam was. Maar op een of andere manier is t toch mis gegaan hahaha.
Ik ga zelf maar even kijken of ik een beter kaartje kan vinden.
Ik vroeg laatst ergens om normale melk en ze hadden alleen maar havermelk en andere hippe melkvarianten. Daar krijg ik dus echt een error van, wantja weet ik veel wat ik dan moet kiezen. Heb gezegd giet er maar wat leuks in. Was overigens niet te nassen en was nog âŹ5 ook
Ik heb hier nog wel een adresje voor je. Ik ga er niet aan toe komen dit weekend.
Ik heb verschillende sociale verplichtingen waar ik niet onderuit kan en daarna ben ik bekaf. Denk aan uren braaf stil op een stoel zitten.
Veel liever zou ik vandaag op Florence + The Machine muziek schoonmaken en daarna gaan rolschaatsen.
Ik hoop zo dat er met dit album ook weer concerten komen.
Ik stond gisteravond in de rij om te testen voor toegang en er was gewoon helemaal niemand aanwezig. Er waren echt 8 mensen voor de deur aan het wachten die allemaal konden fluiten naar hun avondje uit en dat was zo flauw. Dan wil je je houden aan de maatregelen en valt je avond alsnog in het water.
Ik gok âŹ2300 exclusief
Polletje met raad de huurprijs please.
Een beetje over the top maar ik heb een ticket voor Lady gaga in Londen en dus speciaal een weekendje Londen geboekt hiervoor haha. Zo ben ik even heerlijk weg, ik zit in een B&B van een gezellig ouder koppel met een kat, ben zo benieuwd en het ziet er zo rustgevend uit! Echt wel wat ik kan gebruiken eigenlijk. Fijne vooruitzichten!
Hahahhaa wat wil je dan in een huis? Druk sporten ofzo?
Ik sta als een stokstaartje te wachten op de treinvervangend vervoer bus want die chauffeurs gaan altijd ergens anders rondom het station staan en daardoor heb ik m al een keer gemist toen ging ik op het parkeervak staan bij het laadpaaltje maar die man reed gewoon door tot ergens een km over de spoorweg en niemand zag me rennen. Ben benieuwd.
Haha same, zit nu in mijn eentje een broodje te eten en ijskoffie te drinken. De lapjesmarkt was trouwens echt genieten.
Sociale huur, dus 633 euro
Het klinkt alsof ze geen nieuwe huurder willen.
Ik heb net al mijn sneakers en schoenen schoongemaakt en ik ben echt ZO content hiermee. Ik wilde dit al meer dan een jaar doen en zag er zo tegenop. Maar vond het gewoon zonde dat al mijn mooie schoenen lelijk werden alleen maar omdat ik ze niet een klein beetje verzorg. Dus vanochtend werd ik wakker en wist ik DIT is de dag. Dus nu heb ik gewoon weer frisse sneakers en heb ik alles ingevet en ben ik al 4 keer naar de kast gelopen om ze te bewonderen en dan voel ik me helemaal goed over mezelf. 10/10 would recommend.
Ik heb mân minilaptop
van 11 jaar geleden of zo gevonden en probeer in te loggen want ik denk dat er hilarische shit op staat, maar ik kan mân wachtwoord gewoon Ă©cht niet bedenken? En de Evert van toen dacht dat âstandaardâ een goed geheugensteuntje zou zijn