Zo irritant als er een digitale wachtrij is ergens voor, maar er dan niet staat hoeveelste je bent of hoelang het nog ongeveer duurt. Ben ik over een minuut aan de beurt of pas over 2 uur?
Ik zou zo flauw zijn om er niks van te zeggen
Maar ligt ook aan hoe goed je je neef kent en of hij van een grapje houdt
Ik schrok rond 09:30 uur wakker van de bel, was een pakketje voor de winkel beneden. Nu staat er iemand als een malle op mijn bel te drukken en ik blijf heerlijk in bed liggen Er wonen hier nog 3 mensen in het pand dus bel maar een keer bij een ander aan.
Moest net een beetje lachen. Las recent hier op het forum over het hippe koffie namelijk met havermelk. Was net in een tentje in Kralingen en het eerste was ze vroeg met havermelk of normaal?
Ik ga vandaag even in mn eentje shoppen in utrecht en ik geniet daar zo van. Niet de hele tijd met mensen praten, niet uren wachten in domme winkels, niet haasten in winkels die ik wel leuk vind. En het allerfijnste gewoon op mn eigen tempo doorlopen ipv overal stilstaan.
Jammer dat ze niet zei: normaal of met koemelk?
Ik heb gister ouderwets met een kerel gezoend. 5 jaar jonger en nu heb ik een kaaater en ik denk echt dat m’n hart gaat ontploffen. Zo snel slaat het.
hahaha shoppen in Utrecht op zaterdagmiddag. Succes met niet wachten en overal stilstaan
Schat ik kan geen andere dag. En in mn eentje kan ik gewoon mensen omver beuken.
Met enig talent wurm je jezelf zo de menigte door. Is echt een kwaliteit van mij, hoe druk het ook is, ik wriemel mezelf zo door de menigte.
True alleen die lange rijen bij pashokjes enzo
Ja dat is vreselijk. Oplossing is om niet te passen.
Rijen bij kassa’s is erger want stelen om de rijen te ontwijken gaat me net wat te ver.
Ik probeer sinds een tijdje alleen nog maar genderneutrale kaartjes (hoera een baby ed) te sturen want vond ‘hoera een meisje/jongen’ opeens zo stom klinken. Het heugelijke feit voor hun is toch dat ze een baby hebben, niet het geslacht? Maar anyway, dit is dus nog een voordeel eraan
Moest laatst ook weer tot twee keer toe zo’n truttige voorspelling invullen voor een babyshower maar kon niet herinneren welk geslacht kind ze zouden krijgen…dus maar namen voorspeld die voor beide kunnen, hello Puck en Robin
Ja het geboorte kaartje was ook best genderneutraal. Gewoon een kaartje met de naam en groene details. Maar ik weet ook niet precies waarom mn moeder zon kaartje heeft gekocht. We hebben het er ook over gehad en waren er overuit dat het een jongens naam was. Maar op een of andere manier is t toch mis gegaan hahaha.
Ik ga zelf maar even kijken of ik een beter kaartje kan vinden.
Ik vroeg laatst ergens om normale melk en ze hadden alleen maar havermelk en andere hippe melkvarianten. Daar krijg ik dus echt een error van, wantja weet ik veel wat ik dan moet kiezen. Heb gezegd giet er maar wat leuks in. Was overigens niet te nassen en was nog €5 ook
Ik heb hier nog wel een adresje voor je. Ik ga er niet aan toe komen dit weekend.
Ik heb verschillende sociale verplichtingen waar ik niet onderuit kan en daarna ben ik bekaf. Denk aan uren braaf stil op een stoel zitten.
Veel liever zou ik vandaag op Florence + The Machine muziek schoonmaken en daarna gaan rolschaatsen.
Ik hoop zo dat er met dit album ook weer concerten komen.
Ik stond gisteravond in de rij om te testen voor toegang en er was gewoon helemaal niemand aanwezig. Er waren echt 8 mensen voor de deur aan het wachten die allemaal konden fluiten naar hun avondje uit en dat was zo flauw. Dan wil je je houden aan de maatregelen en valt je avond alsnog in het water.