Heb deze klassieker ook nog altijd op mijn telefoon staan. Ben toen duidelijk niet naar de bezichtiging geweest. Ach ja, het is tenminste eerlijk.
Ik gok âŹ2300 exclusief
Polletje met raad de huurprijs please.
Een beetje over the top maar ik heb een ticket voor Lady gaga in Londen en dus speciaal een weekendje Londen geboekt hiervoor haha. Zo ben ik even heerlijk weg, ik zit in een B&B van een gezellig ouder koppel met een kat, ben zo benieuwd en het ziet er zo rustgevend uit! Echt wel wat ik kan gebruiken eigenlijk. Fijne vooruitzichten!
Hahahhaa wat wil je dan in een huis? Druk sporten ofzo?
Ik sta als een stokstaartje te wachten op de treinvervangend vervoer bus want die chauffeurs gaan altijd ergens anders rondom het station staan en daardoor heb ik m al een keer gemist toen ging ik op het parkeervak staan bij het laadpaaltje maar die man reed gewoon door tot ergens een km over de spoorweg en niemand zag me rennen. Ben benieuwd.
Haha same, zit nu in mijn eentje een broodje te eten en ijskoffie te drinken. De lapjesmarkt was trouwens echt genieten.
Sociale huur, dus 633 euro
Het klinkt alsof ze geen nieuwe huurder willen.
Ik heb net al mijn sneakers en schoenen schoongemaakt en ik ben echt ZO content hiermee. Ik wilde dit al meer dan een jaar doen en zag er zo tegenop. Maar vond het gewoon zonde dat al mijn mooie schoenen lelijk werden alleen maar omdat ik ze niet een klein beetje verzorg. Dus vanochtend werd ik wakker en wist ik DIT is de dag. Dus nu heb ik gewoon weer frisse sneakers en heb ik alles ingevet en ben ik al 4 keer naar de kast gelopen om ze te bewonderen en dan voel ik me helemaal goed over mezelf. 10/10 would recommend.
Ik heb mân minilaptop
van 11 jaar geleden of zo gevonden en probeer in te loggen want ik denk dat er hilarische shit op staat, maar ik kan mân wachtwoord gewoon Ă©cht niet bedenken? En de Evert van toen dacht dat âstandaardâ een goed geheugensteuntje zou zijn
Fiets
Hahaha nee ik denk dat het iets is met de naam van mân huisdier van toen maar ik weet niet wat, heb echt alles al geprobeerd
Omggg ik kom per toeval een grieks winkeltje tegen. Heb een fortuin uitgegeven aan nostalgisch eten
Of ze hebben geen zin in bezichtigingen van mensen met te hoge verwachtingen die er dan toch vanaf zien? Scheelt voor alle partijen tijd.
Ik heb eiersalade gemaakt en het is zo lekker, echt vervelend dat ik het allemaal zelf op moet eten.
Zit je er al alleen in?
Nee pas in mei. Nog even geduld dus!
Wel echt heel tof, vind je locatie ook zo leuk
Is er niks te vinden op marktplaats of Vinted oid?