Neejoh, is Amerika, dat wordt oxycodon en een verwijzing naar de neurochirurg!
@Echo ahh van dat standaard antibiotica word ik al boos als ik het lees haha. Fuck resistentie.
Neejoh, is Amerika, dat wordt oxycodon en een verwijzing naar de neurochirurg!
@Echo ahh van dat standaard antibiotica word ik al boos als ik het lees haha. Fuck resistentie.
Ja echt slecht. Ik kwam een keer voor iets aan mijn been en die dokter zei hmm ja ik weet niet precies wat het is dus hier heb je een zalf en antibiotica voor de zekerheid. Las ik later die bijsluiter voor de zalf staat dat je het niet mag gebruiken icm met antibiotica ging lekker.
Ik kreeg trouwens een doorverwijzing voor nieuwe röntgenfotoâs, hij denkt dat ze misschien een hele kleine breuk gemist hebben.
Op het einde zei hij wel neem in de tussentijd maar paracetamol hahah ik moest lachen. Ik zei al ja dat doet echt helemaal niks. Ik heb toen ik net gevallen was wel zware pijnstillers gehad (geen oxy maar vergelijkbaar) en die nemen de pijn niet eens 100% weg.
Ik word al sinds zondag zo vroeg wakker, echt niet leuk meer. Tussen 3.30 en 5.00, en dan kan ik meestal ook niet meer verder slapen. Vandaag lukte dat wel maar ben er alsnog om 5.30 uitgegaan nadat ik om 3.30 wakker werd. Ik hou zo van slapen
Oh wat raar, maar fijn dat je iig iets van compensatie ontvangen hebt.
Goed de kaartjes bewaren nu!
Ik ben zo enorm gefrustreerd en ik ben nu al helemaal klaar met deze werkweek.
Wajo, ik ben net gewoon wakker geschreeuwd door een psycho(moeder) die tegen haar kind staat te bléren, we wonen niet eens in de dezelfde straat zo hard was het. Ik schrok er gewoon van. Er zijn wel vaker tirades geweest waarbij je duidelijk ruzie hoort, vraag me soms af of ik eens melding moet doen hiervan want ik heb het idee dat er vaak iets niet goed gaat daar.
Echt fijn als je net je foundation perfect hebt gedaan en nog even wil blenden en ipv je foundationkwast je een oogschaduwkwast pakt waar nog zwarte oogschaduw in zit
Ik heb sinds na mijn afstuderen al een bijbaantje, omdat ik niet alleen van muziek kon leven. Ik werk er al maanden niet meer maar heb het wel achter de hand gehouden. Nu is het moment dat ik het na 6 jaar red van alleen muziek maar ik vind het zooo moeilijk het op te zeggen. Niet dat ik het breed heb, maar het loont echt niet meer om een avond te gaan werken voor 50 euro. Ik kan veel beter inzetten op groeien als muzikant. Ik hik er al weken tegenaan en heb niet geantwoord op berichten van mijn baas of ik nog kan komen werken :â) Maar vandaag ga ik het doen, PUNT!
Ff dagboekpostjeee
Ik ben nu al meer dan een jaar erg ziek, rolstoel alles en mega afhankelijk van anderen.
Omdat ik voorlopig niet ga kunnen fietsen hebben we een gister een scooter gekocht (wat sowieso al mân grootste drooooom was) en ik heb al geoefend en ik kan kleine stukjes zelf. En nu gaat de wereld zo enorm voor me open dat ik helemaal overwhelmed ben, kan alleen maar de hele dag denken waar ik zelf naar toe kan en daar zit zoveel spanning bij. Kan maar 4 minuutjes lopen dus moet dingen goed plannen en geen winkels ofzo maar wel ergens koffie drinken, of in mân eentje een stukje weg of iets van een massage boeken of of of⊠Maar het is ineens zo van 0 naar 100 dat ik helemaal niet meer weet wat ik met mezelf aan moet en al die spanning in mân lijfâŠ
Edit: en ik dus ook nog nergens heen ben geweest omdat ik al op tilt sla als ik er aan denk haha geef me tips
Wat superfijn dat je een stuk mobieler bent geworden en je wereld is vergroot door je scooter. Ik kan me goed voorstellen dat het nog heel overweldigend is, maar dit gaat goed komen en ik hoop dat je er binnenkort heerlijk van kunt gaan genieten Ik weet niet waar je woont, maar je zou bijvoorbeeld ook een lekker ijsje kunnen halen, lunchen, taartje eten ergens, naar de bioscoop of een stuk door een stad/polder (afhankelijk waar je woont haha) kunnen toeren. Die massage klinkt echt heerlijk trouwens.
Zoân lieve reactie een ijsje halen lijkt me inderdaad voor nu een goede stap! Niet te ver, niet te grote activiteit en dan kan ik evt meteen weer terug! (Nu nog even hopen op het beloofde goede weer haha). Thanks!
Ik kom binnen en er is al een collega aan het janken en over dâr toeren. En de rest komt gepikeerd over.
Nou dat belooft wat voor vandaag. Misschien kon ik beter een extra dagje ziek blijven.
Hahah ik heb een appje van een vriendin in quarantaine of ik alsjeblieft koffie van een lokale branderij wil komen langsbrengen, âwant die supermarktmeuk is niet te zuipenâ. Echt enorm havermelkelite dit
@Echo ohh wat fijn dat je éindelijk terecht kan zeg. Anderhalf jaar pijn, jemig wat een ellende.
Volgens mij wordt het inderdaad mooi weer de komende week ĂĄ twee weken. Laat je weten hoe het ging? Veel plezier alvast!
Sorry dagboekpost maar ben op vakantie en lig met 39 graden koorts in bed en ik voel me echt zo beroerd (zelftest is negatief). Kan me niet heugen wanneer ik me zo slecht gevoeld heb. Echt zonde van de vakantie en ik baal nu gewoon ook dat ik niet thuis in mân eigen bed kan liggen.
Ik was gisteren super zenuwachtig voor een sollicitatiegesprek maar ze waren zo positief dat ik gelijk werd uitgenodigd voor een tweede gesprek en die is straks al.
Kan niet zoveel misgaan zou je denken maar nu ben ik weer zo zenuwachtig?? Echt waarom ben ik zo.
You can do it!
Ik heb blijkbaar een nieuwe glazenwasser. Er stond vanochtend ineens een onbekende man in de tuin, dus ik ben even gaan praten en had hem koffie aangeboden. Ik was de eerste in de hele wijk die hem koffie aan bood (sorry voor deze humblebrag) en hij had wel zin in een praatje dus hij heeft een uur lang zijn hele levensverhaal verteld. Ik weet nu wel alles van de glazenwasserswereld en wat een shady bende dat af en toe is
Ik zit bij de tandarts te wachten om een gaatje te laten vullen. Hij wil dat ik verdoving neem, maar omg ik wil geen prik in mijn mond. Jankeeen
Dit vind ik oprecht het beste aan volwassen zijn. Een vriezer is fantastisch.