Ohhh ik voel me zo slecht
Maar blijf negatief testen?? Paar paracetamol er maar weer in
En je werkgympen verruild voor pumps!
groetjes de Flair
Ik ben vrij vandaag en zit de hele tijd op de klok te kijken totdat mijn vriend thuis komt zodat we gewoon samen kunnen zijn, echt iel ik kots in mijn hart van mijn eigen klefheid.
Ik haat dat mn standaard klachten doen alsof ze corona zijn. Hopelijk is t morgen weer over. En deels is t ook gewoon psychisch denk.
Ja hier ook. Pcr negatief, zelftesten negatief, maar ik voel me precies hetzelfde als toen ik eerder corona had (geen hele erge klachten gelukkig). Ik ben dan toch op zoek naar âbevestigingâ via zoân test ofzo? Misschien ook omdat ik verder nooit ziek ben, behalve dus vorig jaar corona.
Oh lawdy, mijn moeder is niet echt de rust zelve en ik ook niet. Maar vanmiddag hadden we na jaren? Ik weet het niet eens. Een middagje samen om te âshoppenâ. In een winkel dacht ze mij al kwijt te raken en schreeuwde ze mn naam, vreselijk genant doe normaal! Had heel toevallig vorige week nog gecheckt toen ik het met een vriendin over een naam uitkiezen had, mijn voornaam was gekgenoeg 197 keer gegeven nog vorig jaar. Snel mn moeder gebeld dat ze echt NIET mn naam door die winkel moest gaan lopen SKREEUWEN alsof ik een 3 jarige verloren peuter ben omg. Ze ging nog verder door op Elena (niet mn voornaam dus boeit niet) maar mijn god zeg doe NORMAAAAL! Ik had al gebeld waar ik stond, mijn moeder: OH IK ZAG JE NIET! Vreselijk. Daarna wilde ik bij een winkel in een pashokje maar die leek dicht, de vrouw (gewoon een klant) zei toch dat die vrij was. Wij gingen beide tegelijk met ons hoofd naar beneden om te checken of we benen zagen en toen stootten we elkaars hoofd. Er zat niemand in. Whaaaaaa ik moet voortaan denk ik gewoon weer alleen âshoppenâ ik voelde me continu onder hoogspanning staan. Ik trek het echt niet. Dat gehijg in mn nek van mn moeder.
mân bovenbuurman kwam zich net voorstellen en heb meteen goede deal gemaakt
ik gaf mân too good too go buit (2 grote pizzabroden en 2 rijkelijk belegde kip kerrie ciabattaâs) en nu gaat hij mân fiets maken
Ik heb voor het eerst sinds ik in Amerika woon een huisarts en ik kan nu na 1,5 jaar dagelijks rugpijn eindelijk naar de dokter en kijken wat er precies aan de hand is. Ben zo blij
Oh en zijn achternaam is Nederlands en er hangt een molen in de wachtkamer haha echt heel toevallig.
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn. Straks zegt hij dat je een paracetamolletje en bedrust moet nemen
Wat fijn! Ben je eindelijk verzekerd? (Weet nog hoe ingewikkeld ik die situatie voor je vond)
Ik was helemaal in de war vandaag en heb koffie én cola gedronken
Ik heb nogal wat heftige pijnstillers gekregen en zit nu zo stoned als een garnaal naar de exit polls te kijken. Ik ga mezelf maar naar bed slepen.
Op de faceboekgroep van mijn universiteitsstad staat echt maandelijks een bericht van verontwaardigde buitenlandse studenten die bij een Nederlandse huisarts zijn geweest en dit advies mee hebben gekregen.
Zo sneu mân moeder is thuis gevallen. Uitgegleden en heeft zich flink bezeerd. Heeft toen een uur op grond gelegen want kon niet bij de telefoon om hulp te vragen. Gelukkig kwam de thuiszorg langs die een sleutel heeft. Niks gebroken maar toch wel traumatisch met pijn zo lang op grond te liggen. Ze heeft mij niet gebeld want zit met zieke kids thuis. Merk dat de ouderdom toch echt toeslaat bij haar ze woont sinds paar maanden gelukkig al in een seniorenflat.,
ja ik vraag me altijd af waarvoor ze dan komen? ben blij dat ze in NL niet zo makkelijk zijn met het geven van allerlei medicatie (want daar lijkt vooral de verontwaardiging bij die studenten te liggen)
(neemt niet weg dat er absoluut wel gevallen zijn waar er misschien anders gereageerd had moeten worden)
Ik zag in dopesick dat ze oxycontin voorschreven voor een getrokken kies, milde pijnen. Dus ja misschien iets zwaarder dan paracetamol?
Antibiotica misschien? Nederland is daar (terecht) een stuk terughoudender in dan veel andere landen.
Zo morfine voor een getrokken kies.
Nou resultaat is dat ze vond dat ze heel coulant was aangezien ze het steeds gooide op een half jaar oude broek, terwijl het 4 maanden is waarvan ik hem sowieso al sinds januari niet meer draag omdat ik alleen nog maar jogging/pyjama broeken draag Ook gooide ze het op slecht wassen of op iets scherps te hebben gezeten dus met een aantal uitspraken was ik het niet eens. Maar ik ben wel blij dat ze 50% van de broek hebben verrekend met een âverplicht nu uitzoekenâ nieuwe broek. Ze hadden ook niks kunnen doen dus eind goed al goed.
@Vaiana haha nou bij elk voorgaand bezoek kreeg ik standaard antibiotica mee (ik heb serieus een onaangebroken verzameling) dus liever de Nederlandse voorzichtigheid denk ik
@Hippe_kikker ja via de nieuwe baan van mijn man kon ik ook gratis verzekerd worden, echt ontzettend fijn!