Wat je even kwijt wil #59

Aawh wat een leuk verhaal haha. Dit is ook best wel iconisch haha. Hoe was de exchange in Amerika dan wel eigenlijk, meer high school musical? Haha :joy:

1 like
Gerelateerd aan je spoiler dus doe het voor de zekerheid ook maar zo

The Shooting AKA Dear Sister - YouTube

Nouuu waarom komt er geen preview :frowning:

Hahahaha ja die wou ik eerst posten maar ik dacht dat kent niemand

Dit is ook echt zo, al 15 jaar

Hoe lekker ging ik ook toen Jason DeRulo ineens met zn Whatchasay hit kwam en die elke donderdag op Popomatic in de Tivoli werd gedraaid :star_struck:

Sick trouwens dat Seth en Blair van GG nu getrouwd zijn

14 likes

Wait what? :joy: Wtf haha. Grootste shock van het jaar. Edit: Mensen moeten ophouden met ouder worden.

2 likes

Wtf bij het Mes op tafel ‘zongen’ ze net Killing in the name of van Rage Against the Machine. Nou mijn leven is compleet.

8 likes

Ik was in slaap gevallen terwijl ik Euphoria keek. Dat verklaart wel de seksdroom en waarom ik onder schot werd gehouden door een drugsbaas in dezelfde droom.

3 likes

Nou, ik heb wel meegedaan in de musicalproductie van mijn High School! Dat was wel echt superleuk. Maar heb niet door de gangen gezongen en gedanst :sweat_smile:

Ik had een beetje een ideaalbeeld dat (high school in) Amerika veel cooler, hipper en leuker zou zijn dan in Nederland. Misschien dus een beetje een beeld wat je er krijgt door tv-series en films ed. Maarja, puntje bij paaltje is het gewoon school, wel met wat meer naschoolse activiteiten maar verder van een schandalig laag niveau. En als je niet in LA of NYC of weet ik veel wat voor progressieve stad woont, dan is Amerika helemaal niet cooler dan Europa. Dan blijken ze juist eigenlijk best conservatief, truttig en best bekrompen te zijn (beetje overgeneraliserend hoor! Lang niet iedereen natuurlijk). En dan woonde ik nog in het Noord Oosten (best progressieve regio) en in een best groot dorp/kleine stad, dus niet in de totale middle of nowhere in Alabama oid :wink: Maar ik miste mn vrijheid best wel.

Maar, de hele ervaring an sich was wel heel leuk, goede vrienden gemaakt, tof om eens mee te maken. Denk samenvattend dat het leuk was omdat het anders was, niet omdat het beter was, zoals ik van te voren dacht.

8 likes

ik had een cooking class, elke dag koekjes bakken. dat vond ik het ergste, rooster was elke dag hetzelfde. ook elke dag hockeyen, echt geen rust

2 likes

Haha ja ik had ook cooking! En dan gingen we leren dat je niet met hetzelfde mes rauwe kip en groenten moest snijden enzo.

In mijn eerste les ‘African American History’ (dat werd gegeven door een typische witte Amerikaanse man, de football coach, die denk ik nog nooit buiten het dorp was geweest, maar dat terzijde), ging de docent van alles over zichzelf vertellen, aan het eind moest je dan een half blaadje opschrijven over wat je had geleerd over Mr Johnson en dan kreeg je een 100 :thumbsup:

4 likes

Je had toch wel van die grote kluisjes? Of is dat ook allemaal fake?

3 likes

Ik heb vandaag een dvd-speler gekocht, had nog een hele collectie dvd’s maar geen speler. En had een mysterieuze dvd gevonden waarvan ik niet wist wat erop stond. Vanmiddag meteen aangezet, is het een verzameling home video’s van mijn eerste verjaardag en vakanties van toen ik klein was. Heb een flink traantje weggepinkt, wat een vondst, echt fijn om weer gevonden en gezien te hebben!

72 likes

Ik vroeg m’n vader vanmiddag of hij kon helpen met het schilderen van m’n keuken, vooral de voorbereiding. Ik moet morgen tot 15:00 werken dus zou daarna kunnen. Nu heeft hij de hele dag vrij genomen om te helpen en begint hij alvast morgenochtend :pleading_face:

55 likes

Bah, de stress op het werk begint eruit te komen, afgelopen week al 3x een kleine epileptische aanval gehad en migraine. Echt geen zin in, maar het gaat op korte termijn ook niet rustiger worden :frowning:

6 likes

Ja, die had ik zeker! Maar helaas ook met zo’n slot:

En dat is echt hogere wiskunde om open te krijgen (lastigste van de dag :joy:)

2 likes

Sommige mensen zijn net zo spannend als neutrale pannenkoeken

4 likes

Ik snap zulke sloten echt niet, hoe werkt dit in hemelsnaam

3 likes

Wij gaan zeer binnenkort op vakantie naar de ZON en ik kan niet wachten​:heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Hier krijg ik me toch een partij stress van :joy:

6 likes

Ik ga dit weekend bij een auto kijken :heart_eyes: Ik heb tot nu toe in mijn leven één autootje gehad en daarmee gereden tot hij ongeveer uit elkaar viel. Deze is best wat luxer en ik vind het zo’n gek idee dat ik die misschien wel ga kopen!! Zou echt top zijn en heb hem nodig voor mijn nieuwe baan dus er zit ook wel een beetje haast achter.

11 likes