Wat je even kwijt wil #59

PVV?

1 like

Nee! Onze verwarming zit heel dicht op de muur en er zit vrijwel overal een vensterbank boven. Hij zit aan de zijkanten aan het uiteinde vast aan de muur en in het midden (en bij de lange op twee plekken op ca 1/3e) vast een de muur aan de bovenkant. Wij hebben eerst de stukken folie op maat geknipt van zijkant naar midden en van bovenaf achter de verwarming geschoven. Dan een stukje naar links kantelen zodat het folie goed achter de verwarming valt, daar vastzetten op de juiste hoogte en dan de rechterkant naar beneden laten zakken en vastzetten. Je moet de linkerkant dan wel vasthouden zodat je 'm goed strak kan trekken. Voor het rechterdeel van de verwarming doe je het precies andersom (rechts beginnen). Het was dus wel echt handiger met zn tweeen én even gepriegel om met je hand achter de verwarming te komen maar prima te doen. Waren in een half uurtje met het hele huis klaar (12 meter aan folie).

3 likes

Tja… Bij ons is de huisarts telefonisch alleen bereikbaar tussen 08.30 en 11.00 uur. De rest van de dag zijn ze er wel, maar nemen ze de telefoon niet op en wordt je inderdaad geattendeerd op de spoeddienst of om de volgende dag terug te bellen.

Aangenomen :partying_face: Helemaal blij.

96 likes

Ik heb via een vriendin heel onverwachts een sollicitatiegesprek kunnen regelen. De baan verdiend best goed en is vanuit huis en heel flexibel dus mega chill.

Alleen het heeft met influencers te maken. Ik zou dan helpen editten met korte filmpjes zoals reels en met contact tussen merken en influencer.

Het klonk niet echt moeilijk dus ik zei ja joh dat kan ik wel ondanks dat ik geen marketing achtergrond heb ofzo. Maar nu kreeg ik beeldmateriaal om als voorbeeld te editten en het is van iemand met een eigen Netflix show (reality tv) en 2 miljoen volgers :sweat_smile: ik weet niet wat ik me op mijn hals heb gehaald, ik dacht echt aan een paar niche c list influencers ofzo omg. Ik weet niet of ik dit wel kan :face_with_spiral_eyes:

54 likes

Jawel! Dit ga je rocken :raised_hands::sparkles:

9 likes

ik verwacht wel insider info en directors cuts hier

12 likes

:cry:
Heb net antwoord:
Je mag er vanavond toch nog even mee in een biotex badje gaan zitten. Daarnaast ibuprofen met 2 paracetamol nemen.
Morgen contact opnemen met je eigen huisarts.

Ik ga direct bellen morgen haha

3 likes

Een oud studiegenoot kijkt letterlijk elke week op mijn linkedin :smiling_face_with_tear: insta stalken snap ik nog maar waarom linkedin :woozy_face:

3 likes

The OC is echt fantastisch. Alsof je naar een betere Gossip Girl lijkt. Die vader kan ook zo genieten van alle drama haha.

13 likes

Ja nu wel zeggen wie natuurlijk

3 likes

Het IS een betere Gossip Girl!!! Echt iconisch deze serie. En zo intens dramatisch soms, heb wat afgejankt vroeger :joy:

3 likes

Waar kijk je dit?
Ik hoop al jaren dat the oc naar netflix komt :frowning:
Het is echt mn lievelings 00s serie, ik zeg 1 ding:

spoiler denk ik

10 likes

Die kleding is fantastisch. Zie het nu pas voor het eerst. :joy: Deze mensen zijn alleen zo omdat ze wit en rijk zijn.

@Gelatelli Op HBO Max. :blush:

6 likes

En ook @Mazikeen Er is een app voor bankjes, hij heet tromgeroffel… ‘alle bankjes’. Echt ideaal!

8 likes

Ik ga binnenkort een weekendje naar milaan en wil eigenlijk een “luxe” aandenken kopen op de dag dat we gaan winkelen (maar geen louis vuitton tas ofzo, ietsjee goedkoper), maar kan niks bedenken

CALIFORNIAAAA
HERE WE COOOOOOOOOOOOOOOOME

The OC is echt de OG van dit hele genre :heart_eyes: Ik was zó verslaafd aan die serie als tiener, sochtends eerder opstaan zodat ik de nieuwe afleveringen kon downloaden, m’n muzieksmaak is er soort van op gebaseerd, ik denk dat het me stiekem ook wel geïnspireerd heeft om een exchange year in de VS te doen (spoiler: high school in het echt is niet zoals in de series :sweat_smile:)

Had m’n oude OC dvdboxen van zolder gehaald om weer te gaan kijken, maar heb geen dvd speler meer…dus misschien ook maar aan de HBO max dan! :blush:

14 likes

Hbo staat het op

5 likes

Een mooie ketting of dure oorbellen?

3 likes

Mooi horloge, als je die draagt? Mijn vriend heeft afgelopen jaar een horloge gekocht bij een juwelier daar en dat ging echt leuk, helemaal naar zo’n hokje om te zitten enzo en die man ging ons nog allemaal tips geven en zonder het te vragen kreeg hij korting haha

5 likes