Wat je even kwijt wil #59

Ik ga vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens naar het Limburgse land. Appt mijn moeder nu: ik heb alvast vlaai voor je gehaald :pleading_face:

29 likes

Inderdaad, ik voel mij buitengesloten

8 likes

Das elke dag

Brrrr ik zit nu sinds jaren geleden bij de tandarts, zoveel zenuwen. En dat wachten maakt het er niet beter op. Heb steeds onstoken tandvlees, verstandskiezen die door komen. Ben echt bang dat ze gaan zeggen ohhhhhhhh :face_with_monocle::scream: het is zo erg, alles moet eruit :smiling_face_with_tear:

14 likes

Knap dat je bent gegaan, succes!

12 likes

Ik wil nieuwe loafers oid maar ik ben zo niet klaar voor het blarenseizoen.

5 likes

Zo heerlijk als je op de wc gaat zitten en de zon schijnt precies door het mini raampje heen in je gezicht🌞

19 likes

Ik heb een chille stoel voor op het balkon gekocht, en ik zit nu echt zo lekker in de zon. Moeilijk om weer aan het werk te gaan!

6 likes

Nu alweer kledingstress. Doe je je winterkleren aan? Welke jas? Wel of geen sjaal?

3 likes

lekker op je balkon gaan werken! of gaat dat niet?

3 likes

Neee helaas! Misschien met een overleg dat het nog wel zou kunnen, maar nu moet ik echt achter mijn werkplek zitten. Heb ook wel een collega die zijn overleggen vanuit zijn hangmat, of zelfs vanuit het zwembad deed. Echt fantastisch!

5 likes

Iemand bij de kapper wil vlot haar :sob:

4 likes

Haha ik vind ‘vlot’ ook altijd zoiets grappigs als het om haar gaat. Want volgensmij ziet de oudere generatie het als iets heel positiefs en jongere mensen associĂ«ren het met een kort pittig kapsel.

4 likes

Ja precies! Vlot is wat mijn moeder wil dat ik doe en dan is het inderdaad kort :joy:

5 likes

Ik kreeg van de suĂšde loafers van Unisa geen blaren en normaal heb ik daar heel snel last van!

Ik ben zo dom geweest. Ik had een gesprek gehad met een recruiter voor een nieuwe baan. Ze had een hele toffe baan en meteen daarna heeft ze een online gesprek met de manager ingepland.
Daarnaast had ik op google maps gezocht waar het bedrijf zat. Het zat 2.5h van mij vandaan. Dus ik heb het gesprek afgezegd met de mededeling dat het te ver voor mij is om daar te werken.
Blijkt dat ik ‘vermijd snelwegen’ op google maps had aangeklikt en is de reistijd maar 1 uur.

Nu maar een sorry mailtje erachter aan, want het lijkt me nu wel een mooie kans.

44 likes

Ik heb dit ook maar dan met sandalen :weary:

Supergoed dat je toch gegaan bent! Hoe is het gegaan?

1 like

Ik zit gewoon rustig bohemian rhapsody te kijken nu die op netflix staat, ben nog laaaang niet bij t stukje met another one bites the dust, maar kreeg net een fluitconcert van onze vogel. Met jawel, another one bites the dust :joy:

20 likes

Wat cute!! En staat ie op Netflix?? Thanks voor de tip!

4 likes