Wat je even kwijt wil #59

Ze moet dan wel in je gemeente komen wonen, anders kan ze daar geen raadslid zijn. Zou dat echt gaan gebeuren, denk je?

2 likes

Ik drink sinds een tijdje best veel koffie (zo 4 - 6 bakjes), maar nu ik een wisselende polsslag blijk te hebben ben ik maar weer gestopt met de koffie en hou ik het op maximaal 1 kopje per dag. Had alleen niet verwacht het zo te missen.

1 like

Ik kom net thuis en alles is al geschilderd :smiling_face_with_three_hearts: Wat een geluk, zo’n vader. Zal nog een before en after in het interieurtopic plaatsen want het is echt een verbetering!

46 likes

Ik had net twee klanten, echt van die sjieke oudere mensen. Zegt die vrouw: mevrouw, wat kost deze wietplant? Ik sta nog te lachen.

Btw, sjiek in de zin van: die man wierp me zijn bankpas toe en ik moest contactloos voor hem betalen.

45 likes

Soms wil ik mensen gewoon een beetje wurgen.

15 likes

Een beetje maar?

2 likes

Ik haat mijn vrienden. Eentje zegt “ik heb morgen wat voor je🙂”
En een ander zit in engeland voor haar master en heeft nu al cadeaus voor mn bday gekocht.
Ik wil NU weten wat het allemaal is!

11 likes

Ja helemaal levert zo’n gedoe op. En een lijk enzo en dan moet je daar weer wat mee. En dan moet ik naar de gevangenis en daar zijn ook mensen.

5 likes

Ieder z’n kink

1 like

Nee was t maar op die manier.

1 like

Ik had vandaag mijn in de herfst gekochte loafers voor het eerst aan en je krijgt de groetjes van mijn blaren.

4 likes

Ik haat het als het woord pittig gebruikt wordt voor iets anders dan het beschrijven van eten.

4 likes

Hahahaha sorry wat

@desecretaris wat vet, gefeliciteerd!!!

3 likes

Hard op lachen om wietplant

1 like

Ja sorry, ik sta nergens meer van te kijken. Hij gooide zijn pinpas op de toonbank en ik zei: u kunt pinnen. En toen gebaarde hij naar zijn pas en ik zo: okéeeee, dan reken ik wel af.

9 likes

Hahaha na 10 jaar horeca en retail zeg ik ook altijd dat ik nergens meer van sta te kijken maar hier zou ik toch wel even van staan te kijken

2 likes

Ze kochten er twee. Dus ik weet eigenlijk nog steeds niet of het duidelijk voor ze was dat het GEEN wietplant was.

13 likes

Haha m’n moeder zegt dat m’n tante pissed is omdat ik de scriptie van mijn neefje (lees: 90 pagina’s aap noot mies) niet een tweede keer wil nakijken. Is goed mijt, is natuurlijk ook mijn verantwoordelijkheid

27 likes

Doet je tante het toch lekker zelf. Dag

17 likes

Heb je nog antwoord terug gehad?